На кафедрі біотехнології і мікробіології відбулася низка майстер-класів для талановитих вступників за участю викладачів кафедри, а також студентів. Впевнену ходу цього чародійства завершила старший викладач кафедри Христина Берегова з відкритим заняттям та майстер-класом «Катаболізм білків». Подивитися та взяти у ньому участь прийшли школярі з НВК «Ліцей №293 І-ІІІ-го ступеню» суспільно-природничого профілю Деснянського району м. Києва, а також вихованці гуртка експериментальної мікробіології Київського палацу дітей та юнацтва на чолі з керівником гуртка Міліцею Карєвою. Що ж до самого лабораторного заняття, то воно включало в себе аналіз катаболізму вуглеводів, досліди з аналізу гідролізу крохмалю, субстратної специфічності, MR\VP та O\F тести. А допомагали звершити це дійство студенти-біотехнологи 2-го та 3-го курсів разом із асистентом кафедри Тетяною Белемець.
Для полегшення сприйняття матеріалу та більшого зацікавлення дітей була підготовлена різнобарвна та неймовірна презентація «Кольори мікробіології», яка не лише описувала хід роботи, а й давала необхідний мінімум для розуміння мікробіологічних процесів в основі досліду. У ході ж самого майстер-класу викладач була сильно вражена ерудованістю школярів щодо знань із природничих наук, зокрема біології та мікробіології. Крім того, більшість із них у своєму юному віці вже мали практику роботи з мікроорганізмами та якісними реакціями, завдяки чому швидко пристосувалися до роботи у мікробіологічній лабораторії. При цьому кожний рух і дія майбутніх вступників були настільки впевненими, що вони майже не потребували допомоги з боку студентів-біотехнологів. Друга ж частина заняття була присвячена механізму розщеплення білків, де школярі повинні були у кожний із дослідів засіяти певний мікроорганізм, як у рідке, так і у щільне поживні середовища з допомогою викладачів і студентів.
Загалом майстер-клас відбувся у дружній та веселій атмосфері. Як діти, так і викладачі зі студентами залишилися задоволені результатами та участю у цьому чародійстві. Варто також сказати, що такі майстер-класи мають принципове значення, так як спонукають виявляти інтерес у молоді до наукової діяльності в майбутньому.
У кінці майстер-класу, запитуючи школярів про те, чи надають вони перевагу нашому університету при виборі майбутнього місця навчання, більшість із них давали точну та щиру відповідь – так!