На кафедрі туристичного та готельного бізнесу відбулася вже друга лекція-практикум «PR подій» від практикуючої піарниці й спеціалістки з міжнародних комунікацій Тетяни Сугак.
Лекторка поділилася зі здобувачами реальними кейсами та розповіла на прикладі конкретних проєктів про тонкощі роботи піарника в івент-індустрії. Серед основних тем обговорили: які бувають івенти в піарі, етапи планування івенту, основи розроблення медіаплану, особливості роботи з партнерами, спонсоринг, організацію роботи в день події, пост-піар івенту, правила піар-звітності.
Під час лекції в форматі питання-відповідь здобувачі освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр» змогли дізнатися про тонкощі роботи піарника на майданчику події, особливості комунікацій з партнерами, використання лайфхаків на прикладі конкретних реалізованих проєктів.
Спікерка запропонувала створити власну подію на основі теоретичного матеріалу лекції. Серед пропонованих ідей обрали івент – організація конференції в університеті. На прикладі цього заходу Тетяна Сугак разом зі здобувачами визначили і окреслили всі пункти піар-кампанії, запропонували варіанти масштабування івенту. За результатами лекції була розроблена піар-кампанія конференції з детальним медіапланом.
Також, не обійшлось і без розбору кейсів, таких як фестивалі Underhill, «Мандруй Україною» та церемонії Ukraine Tourism Awards.
Переглянути запис лекції можна за посиланням.