Н У Х Т

Кафедра туристичного та готельного бізнесу продовжує серію практикумів із партнерами

30 березня 2023

Кафедра туристичного та готельного бізнесу продовжує серію практикумів із партнерами

На кафедрі туристичного та готельного бізнесу відбулася вже друга лекція-практикум «PR подій» від практикуючої піарниці й спеціалістки з міжнародних комунікацій Тетяни Сугак.

Лекторка поділилася зі здобувачами реальними кейсами та розповіла на прикладі конкретних проєктів про тонкощі роботи піарника в івент-індустрії. Серед основних тем обговорили: які бувають івенти в піарі, етапи планування івенту, основи розроблення медіаплану, особливості роботи з партнерами, спонсоринг, організацію роботи в день події, пост-піар івенту, правила піар-звітності.

Під час лекції в форматі питання-відповідь здобувачі освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр» змогли дізнатися про тонкощі роботи піарника на майданчику події, особливості комунікацій з партнерами, використання лайфхаків на прикладі конкретних реалізованих проєктів.

Спікерка запропонувала створити власну подію на основі теоретичного матеріалу лекції. Серед пропонованих ідей обрали івент – організація конференції в університеті. На прикладі цього заходу Тетяна Сугак разом зі здобувачами визначили і окреслили всі пункти піар-кампанії, запропонували варіанти масштабування івенту. За результатами лекції була розроблена піар-кампанія конференції з детальним медіапланом.

Також, не обійшлось і без розбору кейсів, таких як фестивалі Underhill, «Мандруй Україною» та церемонії Ukraine Tourism Awards.

Переглянути запис лекції можна за посиланням.

Опублікований: 30-03-2023
Читайте також:
Із організацією виробництва органічного морозива ознайомилися магістранти в процесі переддипломної практики

Акціонерне товариство «РУДЬ» є лідером серед українських виробників морозива. Продукція компанії не лише задовольняє потреби споживачів, а й перевищує їхні очікування. Навіть найбільш вимогливі покупці можуть знайти в асортименті продуктів те, що їм до вподоби. Завдяки європейському підходу до розвитку, компанія «Рудь» випустила «Ескімос-Organic» —...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Із організацією виробництва органічного морозива ознайомилися магістранти в процесі переддипломної практики 08 липня 2025

День маркетолога-2025: синергія освіти та бізнесу

У студентському клубі університету відбулося щорічне свято, присвячене Дню маркетолога – «Love is ... Marketing», учасниками якого стали здобувачі вищої освіти усіх курсів спеціальності 075 «Маркетинг», освітньо-професійної програми «Маркетинг» бакалаврського та магістерського рівня, а також викладачі та представники бізнес-структур. Маркетингова ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

День маркетолога-2025: синергія освіти та бізнесу 27 жовтня 2025

Усе про гастротуризм у Грузії на зустрічі з тревел-блогеркою дізналися наші здобувачі освіти й викладачі

На кафедрі туристичного та готельного бізнесу відбулася онлайн-зустріч із тревел-блогеркою, засновницею і кураторкою агенції з гастротуризму «Trails and Wines • თრეილს ენდ ვაინს» та cпівавторкою путівника «Vinologue Georgia» Дар’єю Холоділіною (Грузія). Конференція була присвячена розвитку туризму в Грузії, а також безпосередньо знайомству зі світ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Усе про гастротуризм у Грузії на зустрічі з тревел-блогеркою дізналися наші здобувачі освіти й викладачі 21 жовтня 2021

Лайфхаки при створенні CV

29 січня здобувачі освітніх програм «Менеджмент» і «Менеджмент персоналу» стали учасниками онлайн-майстер-класу «Як виділитися: лайфхаки для твого CV» від HR-еĸспертки «Бритіш Американ Тобакко Україна», директорки HR-агенції UGEN Анастасії Сичової. Це був інформативний вебінар, присвячений створенню якісного CV, який є важливим кроком для здобувач...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Лайфхаки при створенні CV 30 січня 2025