Н У Х Т

Кафедра туристичного та готельного бізнесу продовжує серію практикумів із партнерами

30 березня 2023

Кафедра туристичного та готельного бізнесу продовжує серію практикумів із партнерами

На кафедрі туристичного та готельного бізнесу відбулася вже друга лекція-практикум «PR подій» від практикуючої піарниці й спеціалістки з міжнародних комунікацій Тетяни Сугак.

Лекторка поділилася зі здобувачами реальними кейсами та розповіла на прикладі конкретних проєктів про тонкощі роботи піарника в івент-індустрії. Серед основних тем обговорили: які бувають івенти в піарі, етапи планування івенту, основи розроблення медіаплану, особливості роботи з партнерами, спонсоринг, організацію роботи в день події, пост-піар івенту, правила піар-звітності.

Під час лекції в форматі питання-відповідь здобувачі освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр» змогли дізнатися про тонкощі роботи піарника на майданчику події, особливості комунікацій з партнерами, використання лайфхаків на прикладі конкретних реалізованих проєктів.

Спікерка запропонувала створити власну подію на основі теоретичного матеріалу лекції. Серед пропонованих ідей обрали івент – організація конференції в університеті. На прикладі цього заходу Тетяна Сугак разом зі здобувачами визначили і окреслили всі пункти піар-кампанії, запропонували варіанти масштабування івенту. За результатами лекції була розроблена піар-кампанія конференції з детальним медіапланом.

Також, не обійшлось і без розбору кейсів, таких як фестивалі Underhill, «Мандруй Україною» та церемонії Ukraine Tourism Awards.

Переглянути запис лекції можна за посиланням.

Опублікований: 30-03-2023
Читайте також:
Про цифровізацію туристичної галузі на гостьовій лекції досвідченої фахівчині

9 березня на кафедру туристичного та готельного бізнесу завітала з гостьовою лекцією «Цифровізація як інструмент покращення туристичної дестинації» досвідчена фахівчиня у сфері публічного управління, експертка з туризму в Україні, практикиня з формування туристичного продукту, промоції та брендингу території та цифровізації галузі Олена Чернега. С...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про цифровізацію туристичної галузі на гостьовій лекції досвідченої фахівчині 10 березня 2023

Комісія МОН розпочала акредитаційну експертизу підготовки «молодших спеціалістів» зі спеціальності «Виробництво харчової продукції»

Відповідно до наказу МОН №79-А від 2 лютого 2017 року «Про проведення акредитаційної експертизи» 7 лютого 2017 року в Кам’янець-Подільському коледжі харчової промисловості НУХТ розпочала роботу експертна комісія МОН, з метою проведення чергової акредитаційної експертизи підготовки «молодших спеціалістів» зі спеціальності 5.05170101 «Виробництво хар...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Комісія МОН розпочала акредитаційну експертизу підготовки «молодших спеціалістів» зі спеціальності «Виробництво харчової продукції» 07 лютого 2017

Неізольовані можливості студентів-маркетологів: тренди інтернет-маркетингу 2020

Студенти кафедри маркетингу – творча та цілеспрямована молодь, яка в курсі усіх подій, а особливо тих, що стосуються інтернет-трендів. Кажуть, тільки обмеж студента, як він почне навчатися. Може, самоізоляція – це такі ж рамки? Так чому ж не присвятити цей час саморозвитку? Аби уникнути освітнього голоду – найгіршої з дієт, багато освітніх компані...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Неізольовані можливості студентів-маркетологів: тренди інтернет-маркетингу 2020 18 травня 2020

Вітаємо переможниць ІІІ Всеукраїнського студентського конкурсу стартапів «TourSystemUkrChallenge»!

Магістрантки кафедри маркетингу спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Крістіна Воловідник і Юлія Березова стали переможницями ІІІ Всеукраїнського студентського конкурсу стартапів «TourSystemUkrChallenge», який відбувся 13 квітня 2021 року в Київському національному торговельно-економічному університеті. Представлений ни...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вітаємо переможниць ІІІ Всеукраїнського студентського конкурсу стартапів «TourSystemUkrChallenge»! 20 квітня 2021