Н У Х Т

Інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської продовжують опановувати наші викладачі

14 квітня 2020

Інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської продовжують опановувати наші викладачі

Що досить часто об'єднує сьогодні різні вікові групи у вивченні англійської мови? Що є спільним для дітей, студентів і для дорослих? Звичайно, це гаджети, які наразі активно використовуються під час дистанційного навчання школярами, студентами та дорослими.

Одним із ефективних і популярних підходів до вивчення іноземної мови є змішане навчання (з англ. blended learning) – поєднання інтернет-можливостей та класичних підходів у навчанні. З розвитком технологій така методика частіше застосовується не тільки у навчанні школярів і студентів, а й у процесі корпоративного навчання дорослих.

Із метою ознайомлення з перевагами та основними інструментами змішаного навчання старший викладач кафедри іноземних мов Тетяна Романенко і виконувач обов'язки завідувача кафедри, доцент Олена Галинська взяли участь у онлайн-сесії «Blended learning: interactive technologies and digital resources in teaching English» (Змішане навчання: інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської).

Під час заходу багато уваги приділялося перевагам і можливостям у роботі на платформі MyEnglishLab. Це своєрідна лабораторія різноманітних засобів та інструментів для вивчення англійської, новітня онлайн-платформа, розроблена компанією «Pearson» для вивчення англійської мови у всьому світі. Мета MyEnglishLab – мотивувати і зацікавлювати студентів у вивченні мови, а для викладачів – ефективно організувати роботу і контроль самостійної роботи студентів.

Викладачі кафедри на запрошення Міжнародного освітньо-методичного центру «Дінтернал Ед'юкейшн» на початку квітня вже розпочали роботу на платформі MyEnglishLab. На сьогодні тут працюють і користуються різними ресурсами близько сотні студентів факультетів готельно-ресторанного та туристичного бізнесу (група ГС 1-9а; збірні групи ГС 1-4, 1-6, 1-7; ТУ 1-10, 1-11), біотехнології та екологічного контролю (збірні групи БТ 1-1, 1-2, 1-4) і Навчально-наукового інституту харчових технологій (збірні групи ТІ 1-1, 1-2, 1-3; ХЕ 1-8; збірні групи ІІ курсу вибіркової дисципліни «Everyday English»).

Серед очевидних переваг змішаного навчання викладачі кафедри виділяють такі: «Результативність, так як покращення мотивації та застосування різноманітних технік стимулює до кращого засвоєння інформації, що є бажаним для студентів» (доцент Інна Форостюк, викладач Надія Шерстюк); «Швидкий зворотній зв'язок для викладача, який може швидко побачити чи ефективною є його робота, або ж її потрібно вдосконалити» (викладач Олеся Старкова, доцент Олена Галинська); «Регулярність, адже застосовуючи інструменти змішаного навчання, студент може безперервно перебувати у процесі опанування мови» (доцент Галина Лук'янець); «Самостійність студента, бо зважаючи на використання онлайн-формату, студент сам контролює час, місце і регулярність опанування матеріалу» (викладач Анна Харченко).

Безкоштовний доступ викладачам і студентам наданий на 60 днів. Тож користуємося навчальними ресурсами з користю і очікуємо на успішні результати наших студентів!

Опублікований: 14-04-2020
Читайте також:
Переможців І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт визначили на кафедрі біотехнології і мікробіології

Щороку на базі різних університетів України проводиться Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт, метою якого є підготовка фахівців нової генерації європейського рівня, формування у них знань і умінь дослідницької діяльності, для яких установка на професійну майстерність є пріоритетною стратегією їх життєдіяльності. Основними завданнями к...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Переможців І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт визначили на кафедрі біотехнології і мікробіології 22 грудня 2018

Спільний профорієнтаційний захід Підготовчого відділення і кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції

17 вересня 2024 року фахівчиня Підготовчого відділення Маргарита Панасевич і доцентка кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка Людмила Мамченко в рамках реалізації плану профорієнтаційної діяльності провели презентацію нашого університету та його освітні...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Спільний профорієнтаційний захід Підготовчого відділення і кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції 17 вересня 2024

Літнє поповнення бібліотечних фондів

Науково-технічна бібліотека університету активно працює над поповненням і оновленням своїх фондів. Упродовж літа відбулися надходження нової літератури та періодики. На сайті бібліотеки, у розділі «Інформаційна діяльність» опублікований інформаційний бюлетень «Нові надходження № 7-8 (липень-серпень)», який містить відомості про нові надходження ви...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Літнє поповнення бібліотечних фондів 28 серпня 2021

Нові перемоги наших талановитих студентів

«Талант – то крапля здібностей і море праці», –  ці слова у свій час сказав Григір Тютюнник, і з ним важко не погодитися. А ще кажуть, що кожна людина народжується із зернятком у душі, тільки треба знайти поле, де це зернятко проросте. Саме таких студентів із зернятком – обдарованих дітей, об’єднав Смілянський технологічний фаховий коледж нашого у...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Нові перемоги наших талановитих студентів 11 вересня 2020