Н У Х Т

Інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської продовжують опановувати наші викладачі

14 квітня 2020

Інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської продовжують опановувати наші викладачі

Що досить часто об'єднує сьогодні різні вікові групи у вивченні англійської мови? Що є спільним для дітей, студентів і для дорослих? Звичайно, це гаджети, які наразі активно використовуються під час дистанційного навчання школярами, студентами та дорослими.

Одним із ефективних і популярних підходів до вивчення іноземної мови є змішане навчання (з англ. blended learning) – поєднання інтернет-можливостей та класичних підходів у навчанні. З розвитком технологій така методика частіше застосовується не тільки у навчанні школярів і студентів, а й у процесі корпоративного навчання дорослих.

Із метою ознайомлення з перевагами та основними інструментами змішаного навчання старший викладач кафедри іноземних мов Тетяна Романенко і виконувач обов'язки завідувача кафедри, доцент Олена Галинська взяли участь у онлайн-сесії «Blended learning: interactive technologies and digital resources in teaching English» (Змішане навчання: інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської).

Під час заходу багато уваги приділялося перевагам і можливостям у роботі на платформі MyEnglishLab. Це своєрідна лабораторія різноманітних засобів та інструментів для вивчення англійської, новітня онлайн-платформа, розроблена компанією «Pearson» для вивчення англійської мови у всьому світі. Мета MyEnglishLab – мотивувати і зацікавлювати студентів у вивченні мови, а для викладачів – ефективно організувати роботу і контроль самостійної роботи студентів.

Викладачі кафедри на запрошення Міжнародного освітньо-методичного центру «Дінтернал Ед'юкейшн» на початку квітня вже розпочали роботу на платформі MyEnglishLab. На сьогодні тут працюють і користуються різними ресурсами близько сотні студентів факультетів готельно-ресторанного та туристичного бізнесу (група ГС 1-9а; збірні групи ГС 1-4, 1-6, 1-7; ТУ 1-10, 1-11), біотехнології та екологічного контролю (збірні групи БТ 1-1, 1-2, 1-4) і Навчально-наукового інституту харчових технологій (збірні групи ТІ 1-1, 1-2, 1-3; ХЕ 1-8; збірні групи ІІ курсу вибіркової дисципліни «Everyday English»).

Серед очевидних переваг змішаного навчання викладачі кафедри виділяють такі: «Результативність, так як покращення мотивації та застосування різноманітних технік стимулює до кращого засвоєння інформації, що є бажаним для студентів» (доцент Інна Форостюк, викладач Надія Шерстюк); «Швидкий зворотній зв'язок для викладача, який може швидко побачити чи ефективною є його робота, або ж її потрібно вдосконалити» (викладач Олеся Старкова, доцент Олена Галинська); «Регулярність, адже застосовуючи інструменти змішаного навчання, студент може безперервно перебувати у процесі опанування мови» (доцент Галина Лук'янець); «Самостійність студента, бо зважаючи на використання онлайн-формату, студент сам контролює час, місце і регулярність опанування матеріалу» (викладач Анна Харченко).

Безкоштовний доступ викладачам і студентам наданий на 60 днів. Тож користуємося навчальними ресурсами з користю і очікуємо на успішні результати наших студентів!

Опублікований: 14-04-2020
Читайте також:
Інтелектуальний доробок

Вийшла у світ чергова монографія наших науковців. Цього разу книжкову поличку фахівців харчового й хімічного апарато- та машинобудування і споріднених галузей виробництва, а також викладачів, аспірантів і студентів закладів вищої освіти поповнило видання «Інноваційне обладнання для приготування та перероблення полімерних матеріалів і гумових суміше...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Інтелектуальний доробок 25 листопада 2022

Професійний розвиток викладачів кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації: екологічна складова

Гостра потреба у подоланні наслідків змін клімату та забезпеченні сучасних потреб людства в умовах сталого економічного розвитку вимагає не тільки ґрунтовних знань, своєчасних винаходів, але й нових та ефективних форм співпраці у різних сферах людської діяльності. Українські заклади вищої освіти готують майбутніх спеціалістів до дієвих екологічних,...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Професійний розвиток викладачів кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації: екологічна складова 04 грудня 2023

Весняний хімічний лекторій на кафедрі харчової хімії

Наші майбутні студенти – учні випускових класів, вже неодноразово мали змогу поєднати підготовку до ЗНО з цікавими лекціями з хімічних дисциплін на кафедрі харчової хімії. Про це свідчить неабияка популярність зимових хімічних лекторіїв, де майбутні вступники розглядали складні завдання, знайомилися з новітніми харчовими технологіями, куштували сма...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Весняний хімічний лекторій на кафедрі харчової хімії 12 квітня 2019

Завершилася ознайомлювально-виробнича практика на кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів

На кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів завершилася ознайомлювально-виробнича практика для студентів ІІ курсу Навчально-наукового інституту харчових технологій. Під час практики студенти разом із керівниками практики, доцентом Анною Грищенко, асистентами Юлією Звягінцевою-Семенець, Людмилою Бурченко та Оксаною Онофрійчук відв...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Завершилася ознайомлювально-виробнича практика на кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів 17 лютого 2020