Н У Х Т

Інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської продовжують опановувати наші викладачі

14 квітня 2020

Інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської продовжують опановувати наші викладачі

Що досить часто об'єднує сьогодні різні вікові групи у вивченні англійської мови? Що є спільним для дітей, студентів і для дорослих? Звичайно, це гаджети, які наразі активно використовуються під час дистанційного навчання школярами, студентами та дорослими.

Одним із ефективних і популярних підходів до вивчення іноземної мови є змішане навчання (з англ. blended learning) – поєднання інтернет-можливостей та класичних підходів у навчанні. З розвитком технологій така методика частіше застосовується не тільки у навчанні школярів і студентів, а й у процесі корпоративного навчання дорослих.

Із метою ознайомлення з перевагами та основними інструментами змішаного навчання старший викладач кафедри іноземних мов Тетяна Романенко і виконувач обов'язки завідувача кафедри, доцент Олена Галинська взяли участь у онлайн-сесії «Blended learning: interactive technologies and digital resources in teaching English» (Змішане навчання: інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської).

Під час заходу багато уваги приділялося перевагам і можливостям у роботі на платформі MyEnglishLab. Це своєрідна лабораторія різноманітних засобів та інструментів для вивчення англійської, новітня онлайн-платформа, розроблена компанією «Pearson» для вивчення англійської мови у всьому світі. Мета MyEnglishLab – мотивувати і зацікавлювати студентів у вивченні мови, а для викладачів – ефективно організувати роботу і контроль самостійної роботи студентів.

Викладачі кафедри на запрошення Міжнародного освітньо-методичного центру «Дінтернал Ед'юкейшн» на початку квітня вже розпочали роботу на платформі MyEnglishLab. На сьогодні тут працюють і користуються різними ресурсами близько сотні студентів факультетів готельно-ресторанного та туристичного бізнесу (група ГС 1-9а; збірні групи ГС 1-4, 1-6, 1-7; ТУ 1-10, 1-11), біотехнології та екологічного контролю (збірні групи БТ 1-1, 1-2, 1-4) і Навчально-наукового інституту харчових технологій (збірні групи ТІ 1-1, 1-2, 1-3; ХЕ 1-8; збірні групи ІІ курсу вибіркової дисципліни «Everyday English»).

Серед очевидних переваг змішаного навчання викладачі кафедри виділяють такі: «Результативність, так як покращення мотивації та застосування різноманітних технік стимулює до кращого засвоєння інформації, що є бажаним для студентів» (доцент Інна Форостюк, викладач Надія Шерстюк); «Швидкий зворотній зв'язок для викладача, який може швидко побачити чи ефективною є його робота, або ж її потрібно вдосконалити» (викладач Олеся Старкова, доцент Олена Галинська); «Регулярність, адже застосовуючи інструменти змішаного навчання, студент може безперервно перебувати у процесі опанування мови» (доцент Галина Лук'янець); «Самостійність студента, бо зважаючи на використання онлайн-формату, студент сам контролює час, місце і регулярність опанування матеріалу» (викладач Анна Харченко).

Безкоштовний доступ викладачам і студентам наданий на 60 днів. Тож користуємося навчальними ресурсами з користю і очікуємо на успішні результати наших студентів!

Опублікований: 14-04-2020
Читайте також:
Online-лекторій від сомельє, винного експерта і естета для студентів спеціальності  «Готельно-ресторанна справ»

22 лютого в рамках дисципліни «Етнічні кухні» для здобувачів вищої освіти 3 курсу спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» відбувся  довгоочікуваний online-лекторій «Натуральні, органічні та біодинамічні вина, їх ознаки та особливості. Які фактори впливають на ціну пляшки вина сьогодні» від запрошеного експерта галузі – сомельє, члена Асоціац...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Online-лекторій від сомельє, винного експерта і естета для студентів спеціальності «Готельно-ресторанна справ» 24 лютого 2021

Серед переможців освітнього курсу з урбаністики від STEM is FEM – здобувачка кафедри теплоенергетики та холодильної техніки

Здобувачка кафедри теплоенергетики та холодильної техніки Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого Софія Бойко увійшла до десятки переможців освітнього курсу з урбаністики від STEM is FEM (освітній проєкт популяризації STEM-спеціальностей серед дівчат). Освітній курс «Урбаністика», який STEM is FEM реалізовував у ме...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Серед переможців освітнього курсу з урбаністики від STEM is FEM – здобувачка кафедри теплоенергетики та холодильної техніки 27 квітня 2023

«DIY_EDU_SPACE» увійшов у топ-100 кращих соціальних проектів України

Нещодавно відбулося урочисте вручення премій Social Project Awards – конкурсу, що популяризує соціальні проекти і соціальні інновації, створені талановитими громадськими діячами, які формують майбутнє країни. Організатори конкурсного відбору на здобуття премії – громадська організація «Нове Майбутнє» та журнал «PROactive»; генеральний партнер прем...

ЧИТАТИ ДАЛІ

«DIY_EDU_SPACE» увійшов у топ-100 кращих соціальних проектів України 17 грудня 2018

20 перемог наших здобувачів у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт 2020-2021 навчального року

Міністерство освіти і науки України підвело підсумки Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2020-2021 навчальному році. Наказом МОН №865 від 28 липня 2021 року затверджений перелік переможців Конкурсу та рекомендовано керівникам закладів освіти відзначити студентів-переможців, їх наукових керівників...

ЧИТАТИ ДАЛІ

20 перемог наших здобувачів у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт 2020-2021 навчального року 11 серпня 2021