Н У Х Т

Інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської продовжують опановувати наші викладачі

14 april 2020

Інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської продовжують опановувати наші викладачі

Що досить часто об'єднує сьогодні різні вікові групи у вивченні англійської мови? Що є спільним для дітей, студентів і для дорослих? Звичайно, це гаджети, які наразі активно використовуються під час дистанційного навчання школярами, студентами та дорослими.

Одним із ефективних і популярних підходів до вивчення іноземної мови є змішане навчання (з англ. blended learning) – поєднання інтернет-можливостей та класичних підходів у навчанні. З розвитком технологій така методика частіше застосовується не тільки у навчанні школярів і студентів, а й у процесі корпоративного навчання дорослих.

Із метою ознайомлення з перевагами та основними інструментами змішаного навчання старший викладач кафедри іноземних мов Тетяна Романенко і виконувач обов'язки завідувача кафедри, доцент Олена Галинська взяли участь у онлайн-сесії «Blended learning: interactive technologies and digital resources in teaching English» (Змішане навчання: інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської).

Під час заходу багато уваги приділялося перевагам і можливостям у роботі на платформі MyEnglishLab. Це своєрідна лабораторія різноманітних засобів та інструментів для вивчення англійської, новітня онлайн-платформа, розроблена компанією «Pearson» для вивчення англійської мови у всьому світі. Мета MyEnglishLab – мотивувати і зацікавлювати студентів у вивченні мови, а для викладачів – ефективно організувати роботу і контроль самостійної роботи студентів.

Викладачі кафедри на запрошення Міжнародного освітньо-методичного центру «Дінтернал Ед'юкейшн» на початку квітня вже розпочали роботу на платформі MyEnglishLab. На сьогодні тут працюють і користуються різними ресурсами близько сотні студентів факультетів готельно-ресторанного та туристичного бізнесу (група ГС 1-9а; збірні групи ГС 1-4, 1-6, 1-7; ТУ 1-10, 1-11), біотехнології та екологічного контролю (збірні групи БТ 1-1, 1-2, 1-4) і Навчально-наукового інституту харчових технологій (збірні групи ТІ 1-1, 1-2, 1-3; ХЕ 1-8; збірні групи ІІ курсу вибіркової дисципліни «Everyday English»).

Серед очевидних переваг змішаного навчання викладачі кафедри виділяють такі: «Результативність, так як покращення мотивації та застосування різноманітних технік стимулює до кращого засвоєння інформації, що є бажаним для студентів» (доцент Інна Форостюк, викладач Надія Шерстюк); «Швидкий зворотній зв'язок для викладача, який може швидко побачити чи ефективною є його робота, або ж її потрібно вдосконалити» (викладач Олеся Старкова, доцент Олена Галинська); «Регулярність, адже застосовуючи інструменти змішаного навчання, студент може безперервно перебувати у процесі опанування мови» (доцент Галина Лук'янець); «Самостійність студента, бо зважаючи на використання онлайн-формату, студент сам контролює час, місце і регулярність опанування матеріалу» (викладач Анна Харченко).

Безкоштовний доступ викладачам і студентам наданий на 60 днів. Тож користуємося навчальними ресурсами з користю і очікуємо на успішні результати наших студентів!

Published on: 14-04-2020
Read also:
20 перемог наших здобувачів у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт 2020-2021 навчального року

Міністерство освіти і науки України підвело підсумки Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2020-2021 навчальному році. Наказом МОН №865 від 28 липня 2021 року затверджений перелік переможців Конкурсу та рекомендовано керівникам закладів освіти відзначити студентів-переможців, їх наукових керівників...

READ YOURSELF

20 перемог наших здобувачів у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт 2020-2021 навчального року 11 august 2021

Вчена рада університету востаннє зібралася у 2023 році

21 грудня у залі засідань відбулося останнє у 2023 році році планове засідання вченої ради університету. На початку привітали колег – завідувачку кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції Олександру Нєміріч, першого проректора Володимира Ярового і завідувача кафедри технологічного обладнання та комп’ютерних технологій проєктування Мик...

READ YOURSELF

Вчена рада університету востаннє зібралася у 2023 році 21 december 2023

Навички першої домедичної допомоги опанували наші викладачі в рамках інтенсиву для працівників HoReCa та закладів освіти

12-13 лютого 2022 року викладачі кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції Олег Кузьмін і Володимир Польовик на запрошення ГО «Ресторанна гільдія» взяли участь у дводенному інтенсиві «Перша домедична допомога», розрахованому на працівників HoReCa та закладів освіти. Захід був організований за сприяння PROFI CLUB. Курс проводили профес...

READ YOURSELF

Навички першої домедичної допомоги опанували наші викладачі в рамках інтенсиву для працівників HoReCa та закладів освіти 15 february 2022

Стартуємо: новий навчальний рік розпочався з конференції трудового колективу університету

31 серпня у актовій залу університету з дотриманням усіх протиепідемічних заходів відбулася конференція трудового колективу університету. Конференцію зібрали замість традиційних зборів трудового колективу, що завжди відбувалися  в останні дні серпня, через карантинні обмеження, що не дозволяють зібрання, де не можна забезпечити площу 5 кв. м на одн...

READ YOURSELF

Стартуємо: новий навчальний рік розпочався з конференції трудового колективу університету 31 august 2020