Н У Х Т

Інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської продовжують опановувати наші викладачі

14 april 2020

Інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської продовжують опановувати наші викладачі

Що досить часто об'єднує сьогодні різні вікові групи у вивченні англійської мови? Що є спільним для дітей, студентів і для дорослих? Звичайно, це гаджети, які наразі активно використовуються під час дистанційного навчання школярами, студентами та дорослими.

Одним із ефективних і популярних підходів до вивчення іноземної мови є змішане навчання (з англ. blended learning) – поєднання інтернет-можливостей та класичних підходів у навчанні. З розвитком технологій така методика частіше застосовується не тільки у навчанні школярів і студентів, а й у процесі корпоративного навчання дорослих.

Із метою ознайомлення з перевагами та основними інструментами змішаного навчання старший викладач кафедри іноземних мов Тетяна Романенко і виконувач обов'язки завідувача кафедри, доцент Олена Галинська взяли участь у онлайн-сесії «Blended learning: interactive technologies and digital resources in teaching English» (Змішане навчання: інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської).

Під час заходу багато уваги приділялося перевагам і можливостям у роботі на платформі MyEnglishLab. Це своєрідна лабораторія різноманітних засобів та інструментів для вивчення англійської, новітня онлайн-платформа, розроблена компанією «Pearson» для вивчення англійської мови у всьому світі. Мета MyEnglishLab – мотивувати і зацікавлювати студентів у вивченні мови, а для викладачів – ефективно організувати роботу і контроль самостійної роботи студентів.

Викладачі кафедри на запрошення Міжнародного освітньо-методичного центру «Дінтернал Ед'юкейшн» на початку квітня вже розпочали роботу на платформі MyEnglishLab. На сьогодні тут працюють і користуються різними ресурсами близько сотні студентів факультетів готельно-ресторанного та туристичного бізнесу (група ГС 1-9а; збірні групи ГС 1-4, 1-6, 1-7; ТУ 1-10, 1-11), біотехнології та екологічного контролю (збірні групи БТ 1-1, 1-2, 1-4) і Навчально-наукового інституту харчових технологій (збірні групи ТІ 1-1, 1-2, 1-3; ХЕ 1-8; збірні групи ІІ курсу вибіркової дисципліни «Everyday English»).

Серед очевидних переваг змішаного навчання викладачі кафедри виділяють такі: «Результативність, так як покращення мотивації та застосування різноманітних технік стимулює до кращого засвоєння інформації, що є бажаним для студентів» (доцент Інна Форостюк, викладач Надія Шерстюк); «Швидкий зворотній зв'язок для викладача, який може швидко побачити чи ефективною є його робота, або ж її потрібно вдосконалити» (викладач Олеся Старкова, доцент Олена Галинська); «Регулярність, адже застосовуючи інструменти змішаного навчання, студент може безперервно перебувати у процесі опанування мови» (доцент Галина Лук'янець); «Самостійність студента, бо зважаючи на використання онлайн-формату, студент сам контролює час, місце і регулярність опанування матеріалу» (викладач Анна Харченко).

Безкоштовний доступ викладачам і студентам наданий на 60 днів. Тож користуємося навчальними ресурсами з користю і очікуємо на успішні результати наших студентів!

Published on: 14-04-2020
Read also:
Із діяльністю Центру незалежних споживчих експертиз «ТЕСТ» ознайомились другокурсники

Студенти 2 курсу кафедри експертизи харчових продуктів спеціальності «Технологічна експертиза та безпека харчової продукції» за ініціативи свого куратора Анастасії Чорної ознайомились із діяльністю Центру незалежних споживчих експертиз «ТЕСТ», що є незалежною громадською організацією із захисту прав споживачів з 2001 року та спеціалізується на різн...

READ YOURSELF

Із діяльністю Центру незалежних споживчих експертиз «ТЕСТ» ознайомились другокурсники 19 march 2019

Ректор відзначив наукову молодь

7-11 квітня в нашому університеті вирував традиційний науковий фестиваль – Міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів «Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті». У 2025 році вона зібрала цвіт молодих наукових талантів із усіх куточків України та світу вже у 91-й раз. Жодні виклики сьог...

READ YOURSELF

Ректор відзначив наукову молодь 18 april 2025

Об’єднані любов’ю до рідної мови!

25 жовтня 2024 р. до Дня української писемності та мови здобувачі спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» долучилися до Радіодиктанту національної єдності-2024. Всеукраїнський радіодиктант започатковано задля єднання навколо мови і національної ідентичності у 2000 році. З того часу він відбувся 25 разів поспіль, і став масштабним мовним фле...

READ YOURSELF

Об’єднані любов’ю до рідної мови! 28 october 2024

«Закохувати у місто» на тренінг-семінарі від фахівця-практика навчалися студенти спеціальності «Туризм»

20 травня студенти 3 курсу напрямку підготовки «Туризм» мали виняткову нагоду взяти участь у тренінг-семінарі з екскурсійної справи, проведеного управляючим директором екскурсійного бюро «Интересный Киев» Юлією Ліщук. Фахівець розповіла студентам, як екскурсовод повинен «закохувати у місто», а також знаходити цікаві родзинки для вибагливих екскурс...

READ YOURSELF

«Закохувати у місто» на тренінг-семінарі від фахівця-практика навчалися студенти спеціальності «Туризм» 22 may 2019