Н У Х Т

Інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської продовжують опановувати наші викладачі

14 april 2020

Інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської продовжують опановувати наші викладачі

Що досить часто об'єднує сьогодні різні вікові групи у вивченні англійської мови? Що є спільним для дітей, студентів і для дорослих? Звичайно, це гаджети, які наразі активно використовуються під час дистанційного навчання школярами, студентами та дорослими.

Одним із ефективних і популярних підходів до вивчення іноземної мови є змішане навчання (з англ. blended learning) – поєднання інтернет-можливостей та класичних підходів у навчанні. З розвитком технологій така методика частіше застосовується не тільки у навчанні школярів і студентів, а й у процесі корпоративного навчання дорослих.

Із метою ознайомлення з перевагами та основними інструментами змішаного навчання старший викладач кафедри іноземних мов Тетяна Романенко і виконувач обов'язки завідувача кафедри, доцент Олена Галинська взяли участь у онлайн-сесії «Blended learning: interactive technologies and digital resources in teaching English» (Змішане навчання: інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської).

Під час заходу багато уваги приділялося перевагам і можливостям у роботі на платформі MyEnglishLab. Це своєрідна лабораторія різноманітних засобів та інструментів для вивчення англійської, новітня онлайн-платформа, розроблена компанією «Pearson» для вивчення англійської мови у всьому світі. Мета MyEnglishLab – мотивувати і зацікавлювати студентів у вивченні мови, а для викладачів – ефективно організувати роботу і контроль самостійної роботи студентів.

Викладачі кафедри на запрошення Міжнародного освітньо-методичного центру «Дінтернал Ед'юкейшн» на початку квітня вже розпочали роботу на платформі MyEnglishLab. На сьогодні тут працюють і користуються різними ресурсами близько сотні студентів факультетів готельно-ресторанного та туристичного бізнесу (група ГС 1-9а; збірні групи ГС 1-4, 1-6, 1-7; ТУ 1-10, 1-11), біотехнології та екологічного контролю (збірні групи БТ 1-1, 1-2, 1-4) і Навчально-наукового інституту харчових технологій (збірні групи ТІ 1-1, 1-2, 1-3; ХЕ 1-8; збірні групи ІІ курсу вибіркової дисципліни «Everyday English»).

Серед очевидних переваг змішаного навчання викладачі кафедри виділяють такі: «Результативність, так як покращення мотивації та застосування різноманітних технік стимулює до кращого засвоєння інформації, що є бажаним для студентів» (доцент Інна Форостюк, викладач Надія Шерстюк); «Швидкий зворотній зв'язок для викладача, який може швидко побачити чи ефективною є його робота, або ж її потрібно вдосконалити» (викладач Олеся Старкова, доцент Олена Галинська); «Регулярність, адже застосовуючи інструменти змішаного навчання, студент може безперервно перебувати у процесі опанування мови» (доцент Галина Лук'янець); «Самостійність студента, бо зважаючи на використання онлайн-формату, студент сам контролює час, місце і регулярність опанування матеріалу» (викладач Анна Харченко).

Безкоштовний доступ викладачам і студентам наданий на 60 днів. Тож користуємося навчальними ресурсами з користю і очікуємо на успішні результати наших студентів!

Published on: 14-04-2020
Read also:
У пошуках талановитої молоді: І тур Всеукраїнської студентської олімпіади з біотехнології

На кафедрі біотехнології і мікробіології відбувся І тур Всеукраїнської студентської олімпіади з біотехнології, присвяченої 135-річчю Національного університету харчових технологій. Своє бажання позмагатися за можливість увійти до команди НУХТ, яка представлятиме наш університет у ІІ турі олімпіади, виявили студенти 3 та 4 курсів. Завдання І туру бу...

READ YOURSELF

У пошуках талановитої молоді: І тур Всеукраїнської студентської олімпіади з біотехнології 27 february 2019

Розширюємо співпрацю з Асоціацією виробників фітосировини України

З метою розширення співпраці нашого університету з Асоціацією виробників фітосировини України, за ініціативи завідувача кафедри технології м’яса і м’ясних продуктів Навчально-наукового інституту харчових технологій Василя Пасічного та завідувачки кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції факультету готельно-ресторанного та туристичного...

READ YOURSELF

Розширюємо співпрацю з Асоціацією виробників фітосировини України 25 march 2024

Магістрантка факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка – стипендіатка Президента України

Академічна стипендія Президента України – найвища відзнака для здобувачів освіти-відмінників навчання, які мають вагомі навчальні і наукові здобутки, представників елітарного студентства нашого університету з активною життєвою і громадською позицією. У цьому семестрі серед стипендіатів Президента України – здобувачка магістерського рівня вищої осві...

READ YOURSELF

Магістрантка факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка – стипендіатка Президента України 25 september 2023

Студенти спеціальності «Міжнародні економічні відносини» стажуються у Вільнюському університеті

За ініціативи кафедри міжнародної економіки та попередньою домовленістю з керівництвом Вільнюського університету (Каунаський гуманітарний факультет) студенти спеціальності «Міжнародні економічні відносини» були запрошені до Вільнюського університету. Знайомство з університетом розпочалося з навчального процесу. Курс лекцій з ряду визначених дисцип...

READ YOURSELF

Студенти спеціальності «Міжнародні економічні відносини» стажуються у Вільнюському університеті 27 march 2019