Травневі пари обіцяють багато цікавого, адже сонячна погода, насичені аромати весняних квітів і цвіт київських каштанів сповнюють емоцій та надихають на креатив.
Студенти-маркетологи зібралися разом на парі з «Маркетингу в галузях і сферах діяльності», щоб прокачати Soft і Hard Skills, а також краще зрозуміти майбутніх клієнтів у дії. Сегментація за системою VALS дозволяє отримати комплексний портрет споживача за рядом ознак. А як ефективніше зрозуміти клієнтів, аніж самим увійти в їх ролі? Саме це і зробили майбутні маркетологи. У результаті вийшла цікава гра, що в живій взаємодії перетворилась на маленьку виставу SERVEACTION.
Наші здобувачі обрали послуги кав’ярні, і не випадково, адже серед них виявився справжній спеціаліст своєї справи, бариста із досвідом Едуард Продан. Едуард не лише продемонстрував якісний сервіс, але й вміло проявив гнучкість взаємодії з клієнтами, адаптуючись під різні типи людей.
У свою чергу виконавці інших ролей – клієнти – також були на висоті. Анастасія Лактіонова, клієнт-Новатор, вміло поєднала три ключові мотиви VALS, що є нелегким завданням, адже лише новатори одночасно керуються трьома мотивами. Не менш цікавим було завдання у Євгена Палія та Володимира Розтопіри – виконати роль Уцілілих, які при здійсненні покупок не керувались жодним мотивом, але все ж виявилися чудовими клієнтами кав’ярні. Незвичне поєднання протилежностей – Експериментатор, що прагне драйву, і жорсткий консервативний Послідовник – Ірина Рибалкіна та Анна Лещенко: дівчата чудово зіграли ролі онучки і бабусі, що завітали до сучасної кав’ярні. Не обійшлось, звісно, і без солодкого смаку гумору. Ще одна пара відвідувачів – розсудливий Мислитель та необмежений у доходах Успішний – Дарина Юхимович і Аліна Костриця змусили баристу відповідати на найскладніші питання щодо коктейлів аби надати належний рівень сервісу. Валентин Федорченко вміло зіграв клієнта-Старанного з усіма його незвичними особливостями. Чудово виконала свою роль Вікторія Грицай, зобразивши розсудливого, але сповненого романтичних емоцій, Творця-інтроверта, що під вечір завітав до кав’ярні на чашечку кави.
Як показав цей досвід, наші маркетологи не лише першокласні спеціалісти у будь-якій сфері, але й чудові актори і акторки.