Н У Х Т

Інтерактивна гра або маленька вистава від наших маркетологів

29 травня 2023

Інтерактивна гра або маленька вистава від наших маркетологів

Травневі пари обіцяють багато цікавого, адже сонячна погода, насичені аромати весняних квітів і цвіт київських каштанів сповнюють емоцій та надихають на креатив.

Студенти-маркетологи зібралися разом на парі з «Маркетингу в галузях і сферах діяльності», щоб прокачати Soft і Hard Skills, а також краще зрозуміти майбутніх клієнтів у дії. Сегментація за системою VALS дозволяє отримати комплексний портрет споживача за рядом ознак. А як ефективніше зрозуміти клієнтів, аніж самим увійти в їх ролі? Саме це і зробили майбутні маркетологи. У результаті вийшла цікава гра, що в живій взаємодії перетворилась на маленьку виставу SERVEACTION.

Наші здобувачі обрали послуги кав’ярні, і не випадково, адже серед них виявився справжній спеціаліст своєї справи, бариста із досвідом Едуард Продан. Едуард не лише продемонстрував якісний сервіс, але й вміло проявив гнучкість взаємодії з клієнтами, адаптуючись під різні типи людей.

У свою чергу виконавці інших ролей – клієнти – також були на висоті. Анастасія Лактіонова, клієнт-Новатор, вміло поєднала три ключові мотиви VALS, що є нелегким завданням, адже лише новатори одночасно керуються трьома мотивами. Не менш цікавим було завдання у Євгена Палія та Володимира Розтопіри – виконати роль Уцілілих, які при здійсненні покупок не керувались жодним мотивом, але все ж виявилися чудовими клієнтами кав’ярні. Незвичне поєднання протилежностей – Експериментатор, що прагне драйву, і жорсткий консервативний Послідовник – Ірина Рибалкіна та Анна Лещенко: дівчата чудово зіграли ролі онучки і бабусі, що завітали до сучасної кав’ярні. Не обійшлось, звісно, і без солодкого смаку гумору. Ще одна пара відвідувачів – розсудливий Мислитель та необмежений у доходах Успішний – Дарина Юхимович і Аліна Костриця змусили баристу відповідати на найскладніші питання щодо коктейлів аби надати належний рівень сервісу. Валентин Федорченко вміло зіграв клієнта-Старанного з усіма його незвичними особливостями. Чудово виконала свою роль Вікторія Грицай, зобразивши розсудливого, але сповненого романтичних емоцій, Творця-інтроверта, що під вечір завітав до кав’ярні на чашечку кави.

Як показав цей досвід, наші маркетологи не лише першокласні спеціалісти у будь-якій сфері, але й чудові актори і акторки.

Опублікований: 29-05-2023
Читайте також:
Продовжують вивчати світові технології хлібобулочних виробів магістри: на черзі – ХАЛА

Здобувачі вищої освіти освітнього ступеню «Магістр» освітньої програми «Технології хліба, кондитерських, макаронних виробів та харчоконцентратів» на дисципліні «Світові технології борошняних і кондитерських виробів» продовжують вивчати технології хлібобулочних виробів інших країн. На черзі традиційний виріб Ізраїлю – ХАЛА. Хала – єврейський традиц...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Продовжують вивчати світові технології хлібобулочних виробів магістри: на черзі – ХАЛА 25 травня 2020

Ґрунтовну консультацію щодо дипломного проєктування отримали бакалаври-біотехнологи

Остання сесія за плечима, а для здобувачів 4 курсу навчання розпочинається гаряча пора. Менше місяця залишається до початку захистів випускових кваліфікаційних дипломних проєктів на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр». У цьому навчальному році все виявляється особливим, і не менш особливими будуть захисти дипломних проєктів, проведені у вигляді...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Ґрунтовну консультацію щодо дипломного проєктування отримали бакалаври-біотехнологи 18 травня 2020

Про цифровізацію туристичної галузі на гостьовій лекції досвідченої фахівчині

9 березня на кафедру туристичного та готельного бізнесу завітала з гостьовою лекцією «Цифровізація як інструмент покращення туристичної дестинації» досвідчена фахівчиня у сфері публічного управління, експертка з туризму в Україні, практикиня з формування туристичного продукту, промоції та брендингу території та цифровізації галузі Олена Чернега. С...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про цифровізацію туристичної галузі на гостьовій лекції досвідченої фахівчині 10 березня 2023

Об’єднуємося з професіоналами

Встановлення партнерських відносин із зовнішніми стейкхолдерами є одним із напрямків розвитку освітніх програм. Для забезпеченні високої якості професійної підготовки фахівців спеціальності «Туризм» кафедра туристичного та готельного бізнесу ініціювала співпрацю з Громадською спілкою «Всеукраїнська асоціація гідів» (ВАГ), яка об’єднує гідів на заса...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Об’єднуємося з професіоналами 23 січня 2023