Н У Х Т

Інтерактивна гра або маленька вистава від наших маркетологів

29 травня 2023

Інтерактивна гра або маленька вистава від наших маркетологів

Травневі пари обіцяють багато цікавого, адже сонячна погода, насичені аромати весняних квітів і цвіт київських каштанів сповнюють емоцій та надихають на креатив.

Студенти-маркетологи зібралися разом на парі з «Маркетингу в галузях і сферах діяльності», щоб прокачати Soft і Hard Skills, а також краще зрозуміти майбутніх клієнтів у дії. Сегментація за системою VALS дозволяє отримати комплексний портрет споживача за рядом ознак. А як ефективніше зрозуміти клієнтів, аніж самим увійти в їх ролі? Саме це і зробили майбутні маркетологи. У результаті вийшла цікава гра, що в живій взаємодії перетворилась на маленьку виставу SERVEACTION.

Наші здобувачі обрали послуги кав’ярні, і не випадково, адже серед них виявився справжній спеціаліст своєї справи, бариста із досвідом Едуард Продан. Едуард не лише продемонстрував якісний сервіс, але й вміло проявив гнучкість взаємодії з клієнтами, адаптуючись під різні типи людей.

У свою чергу виконавці інших ролей – клієнти – також були на висоті. Анастасія Лактіонова, клієнт-Новатор, вміло поєднала три ключові мотиви VALS, що є нелегким завданням, адже лише новатори одночасно керуються трьома мотивами. Не менш цікавим було завдання у Євгена Палія та Володимира Розтопіри – виконати роль Уцілілих, які при здійсненні покупок не керувались жодним мотивом, але все ж виявилися чудовими клієнтами кав’ярні. Незвичне поєднання протилежностей – Експериментатор, що прагне драйву, і жорсткий консервативний Послідовник – Ірина Рибалкіна та Анна Лещенко: дівчата чудово зіграли ролі онучки і бабусі, що завітали до сучасної кав’ярні. Не обійшлось, звісно, і без солодкого смаку гумору. Ще одна пара відвідувачів – розсудливий Мислитель та необмежений у доходах Успішний – Дарина Юхимович і Аліна Костриця змусили баристу відповідати на найскладніші питання щодо коктейлів аби надати належний рівень сервісу. Валентин Федорченко вміло зіграв клієнта-Старанного з усіма його незвичними особливостями. Чудово виконала свою роль Вікторія Грицай, зобразивши розсудливого, але сповненого романтичних емоцій, Творця-інтроверта, що під вечір завітав до кав’ярні на чашечку кави.

Як показав цей досвід, наші маркетологи не лише першокласні спеціалісти у будь-якій сфері, але й чудові актори і акторки.

Опублікований: 29-05-2023
Читайте також:
Industry visiting для бакалаврів-біотехнологів від Корпорації «Артеріум»

Завдяки нашим незмінним партерам-стейкхолдерам, Корпорації «Артеріум» бакалаври третього курсу освітньо-професійної програми «Біотехнології: фармацевтична, промислова, харчова, природоохоронна» у супроводі деканки факультету біотехнології та екологічного контролю Наталії Грегірчак та гарантки освітньої програми Світлани Старовойтової відвідали відд...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Industry visiting для бакалаврів-біотехнологів від Корпорації «Артеріум» 31 травня 2024

Колектив Навчально-наукового інституту харчових технологій відправив великодні посилки для бійців АТО

Доброю традицією в Навчально-науковому інституті харчових технологій (ННІХТ) є доброчинність, якою займаються і студенти, і викладачі. Напередодні найбільшого християнського свята – Великодня, колектив інституту за участі своєї студентської ради та волонтера Костянтина Скопи приготували для бійців АТО великодні посилки. Аби наші захисники змогли х...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Колектив Навчально-наукового інституту харчових технологій відправив великодні посилки для бійців АТО 06 квітня 2018

Конкурс фахової майстерності

В Івано-Франківському коледжі ресторанного сервісу і туризму НУХТ у рамках методичної декади циклової комісії «Харчові технології» відбувся конкурс фахової майстерності в номінаціях «Паста» і «Холодні закуски», в якому взяли участь студенти ІІ та ІІІ курсів.Основні завдання конкурсу: стимулювання творчого самовдосконалення студентської молоді, вияв...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Конкурс фахової майстерності 21 листопада 2018

Магістранти освітньо-професійної програми «Хімічні технології харчових добавок та косметичних засобів» успішно захищають кваліфікаційні роботи

За доброю традицією відкриті захисти випускових кваліфікаційних робіт магістрів відвідують роботодавці. Цьогоріч на кафедру хімічних технологій харчових добавок і косметичних засобів завітали представники фармацевтичного підприємства «Новофарм-Біосинтез» (м. Новоград-Волинський), комерційних фірм «Бейсік Інгредієнтс» (м. Київ) і «Біоекстракшн техно...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Магістранти освітньо-професійної програми «Хімічні технології харчових добавок та косметичних засобів» успішно захищають кваліфікаційні роботи 17 лютого 2021