Н У Х Т

Гурток «Інтелектуал» кафедри маркетингу працює над власним брендом

28 листопада 2022

Гурток «Інтелектуал» кафедри маркетингу працює над власним брендом

Щоб здобути популярність будь-який суб’єкт маркетингу працює над власним брендом. То чому б студентському гуртку кафедри маркетингу не мати свого фірмового блоку? Ще кілька років тому здобувачі разом із викладачами попрацювали із неймінгом, і у гуртка з’явилось ім’я «Інтелектуал». А нещодавно маркетологи-інтелектуали почали роботу над створенням логотипів і слоганів студентського гуртка.

Історія розпочалася спонтанно, на практичних заняттях із дисципліни «Копірайтинг та мистецтво комунікації»: студенти активно попрацювали, і до кінця пари лишалося трохи часу. Аудиторії НУХТ завжди надихали на творчість, от тоді й виникла ідея зробити нариси можливих логотипів гуртка. У дружній атмосфері майбутні маркетологи почали працювати…

Ідея захопила настільки, що протягом певного часу малюнки-ескізи перетворились на перші варіанти логотипів, зроблені у графічних редакторах. У створенні логотипів взяли участь Анна Абрамова, Денис Біда, Вікторія Грицай, Марина Корнієць, Аліна Костриця, Анастасія Лактіонова, Аліна Лукомець, Дар’я Миколайчук, Анастасія Папуша, Ірина Рибалкіна. 

Приємно здивувала креативність робіт: від вдало опрацьованих написів – до фірмових персонажів. До речі, не всі знали, що лисичка є тотемною твариною рекламіста і маркетолога, а котик і зайчик є чи не найбільш привабливими рекламними персонажами через свою мімішність.

Нещодавно студенти презентували логотипи у форматі онлайн, обрали найкращі варіанти та обговорили як варто удосконалити кожний. Маркетологи-інтелектуали не лише проявили творчість, але й показали належний рівень Soft skills, комунікативні здібності та вміння працювати в команді. 

Опублікований: 28-11-2022
Читайте також:
Урочистості з нагоди Дня працівників освіти у Сумському фаховому коледжі НУХТ

У відокремленому структурному підрозділі «Сумський фаховий коледж НУХТ» відбулися урочистості з нагоди Дня працівників освіти. Директор коледжу Юрій Барилюк привітав освітян із професійним святом. У своїй промові він відзначив високий професіоналізм і відданість своїй справі колег-педагогів, подякував усім працівникам освіти за якісне виконання пр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Урочистості з нагоди Дня працівників освіти у Сумському фаховому коледжі НУХТ 02 жовтня 2020

Стартував конкурс на участь у програмі WIRA (Університет Штату Пенсильванія)

Факультет Сільського господарства Університету Штату Пенсильванія (The Pennsylvania State University або PSU) оголосив про початок конкурсу на участь у програмі WIRA (Woskob International Research in Agriculture) або ВІРА на 2023-2024 академічний рік. Координація програми здійснюється через Офіс глобальних сільськогосподарських наук (Ag Sciences Gl...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Стартував конкурс на участь у програмі WIRA (Університет Штату Пенсильванія) 22 серпня 2023

Як оформити святково залу ресторану знають першокурсники спеціальності «Готельно-ресторанна справа»

Завершують традиційний щорічний конкурс із тематичного оформлення столу у закладі ресторанного господарства, який відбувається у рамках лабораторних занять з навчальної дисципліни «Ресторанна справа», першокурсники спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» груп ГС-1-4 і ГС-1-7. Різноманітні свята обрали майбутні фахівці з ресторанної справи – ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Як оформити святково залу ресторану знають першокурсники спеціальності «Готельно-ресторанна справа» 27 квітня 2018

Актуальні фудтренди та ресторанні інновації від здобувачів-маркетологів

Маркетингові мейнстріми у закладах харчування та фудтренди, що виводять бренди на новий рівень. Про це і не тільки говорили майбутні маркетологи на черговому засіданні студентського гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу. Вишукані смаки, креатив та естетика, найсміливіші ідеї відомих рестораторів і харчових брендів зібрали у дружньому колі маркето...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Актуальні фудтренди та ресторанні інновації від здобувачів-маркетологів 26 березня 2024