Н У Х Т

Гурток «Інтелектуал» кафедри маркетингу працює над власним брендом

28 листопада 2022

Гурток «Інтелектуал» кафедри маркетингу працює над власним брендом

Щоб здобути популярність будь-який суб’єкт маркетингу працює над власним брендом. То чому б студентському гуртку кафедри маркетингу не мати свого фірмового блоку? Ще кілька років тому здобувачі разом із викладачами попрацювали із неймінгом, і у гуртка з’явилось ім’я «Інтелектуал». А нещодавно маркетологи-інтелектуали почали роботу над створенням логотипів і слоганів студентського гуртка.

Історія розпочалася спонтанно, на практичних заняттях із дисципліни «Копірайтинг та мистецтво комунікації»: студенти активно попрацювали, і до кінця пари лишалося трохи часу. Аудиторії НУХТ завжди надихали на творчість, от тоді й виникла ідея зробити нариси можливих логотипів гуртка. У дружній атмосфері майбутні маркетологи почали працювати…

Ідея захопила настільки, що протягом певного часу малюнки-ескізи перетворились на перші варіанти логотипів, зроблені у графічних редакторах. У створенні логотипів взяли участь Анна Абрамова, Денис Біда, Вікторія Грицай, Марина Корнієць, Аліна Костриця, Анастасія Лактіонова, Аліна Лукомець, Дар’я Миколайчук, Анастасія Папуша, Ірина Рибалкіна. 

Приємно здивувала креативність робіт: від вдало опрацьованих написів – до фірмових персонажів. До речі, не всі знали, що лисичка є тотемною твариною рекламіста і маркетолога, а котик і зайчик є чи не найбільш привабливими рекламними персонажами через свою мімішність.

Нещодавно студенти презентували логотипи у форматі онлайн, обрали найкращі варіанти та обговорили як варто удосконалити кожний. Маркетологи-інтелектуали не лише проявили творчість, але й показали належний рівень Soft skills, комунікативні здібності та вміння працювати в команді. 

Опублікований: 28-11-2022
Читайте також:
Workshop-профорієнтація кафедри мехатроніки та пакувальної техніки

Навчальний рік щойно розпочався, а колектив кафедри мехатроніки та пакувальної техніки уже активно залучає майбутніх абітурієнтів до практики через Workshop. У межах ознайомлення з університетом та інфраструктурою навчання для галузі G9 «Інжиніринг, виробництво та будівництво»), гаранти бакалаврських освітньо-професійних програм Сергій Токарчук і ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Workshop-профорієнтація кафедри мехатроніки та пакувальної техніки 11 вересня 2025

Інноваційні технології харчової промисловості: викладачі підвищують кваліфікацію

Викладачі кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції, професорка Наталія Фролова, доцентки Ірина Корецька, Людмила Мамченко, Аліна Наконечна, Олена Павлюченко, Ірина Силка, старші викладачі Володимир Польовик і Раїса Матюшенко пройшли підвищення кваліфікації обсягом 60 годин (2 кредити ECST) за програмою «NoveFood-2024», темою «Інноваці...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Інноваційні технології харчової промисловості: викладачі підвищують кваліфікацію 12 грудня 2024

Туристично-екскурсійне літо для майбутніх фахівців туристичного бізнесу розпочалося цікаво та пізнавально

Студенти 1-3 курсів спеціальності «Туризм» відвідали колишню столицю українського козацтва, місто Батурин. Вони оглянули реконструйовану козацьку фортецю та місце страшної Батуринської трагедії 1708 року, коли російськими військами О. Меншикова були знищені понад 14 тис. козаків і мирного населення. Також майбутні фахівці туристичного бізнесу від...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Туристично-екскурсійне літо для майбутніх фахівців туристичного бізнесу розпочалося цікаво та пізнавально 10 червня 2019

VІІІ фестиваль кулінарного мистецтва «Родинна страва»

В Івано-Франківському коледжі ресторанного сервісу і туризму нашого університету відбувся традиційний VІІІ фестиваль кулінарного мистецтва «Родинна страва». Уже восьмий рік, за ініціативи директора коледжу Віри Кузнецової, студенти коледжу разом зі своїми батьками, дідусями, сестрами та братами розкривають кулінарні секрети, готуючи родинну страву...

ЧИТАТИ ДАЛІ

VІІІ фестиваль кулінарного мистецтва «Родинна страва» 17 грудня 2019