Н У Х Т

Гурток «Інтелектуал» кафедри маркетингу працює над власним брендом

28 листопада 2022

Гурток «Інтелектуал» кафедри маркетингу працює над власним брендом

Щоб здобути популярність будь-який суб’єкт маркетингу працює над власним брендом. То чому б студентському гуртку кафедри маркетингу не мати свого фірмового блоку? Ще кілька років тому здобувачі разом із викладачами попрацювали із неймінгом, і у гуртка з’явилось ім’я «Інтелектуал». А нещодавно маркетологи-інтелектуали почали роботу над створенням логотипів і слоганів студентського гуртка.

Історія розпочалася спонтанно, на практичних заняттях із дисципліни «Копірайтинг та мистецтво комунікації»: студенти активно попрацювали, і до кінця пари лишалося трохи часу. Аудиторії НУХТ завжди надихали на творчість, от тоді й виникла ідея зробити нариси можливих логотипів гуртка. У дружній атмосфері майбутні маркетологи почали працювати…

Ідея захопила настільки, що протягом певного часу малюнки-ескізи перетворились на перші варіанти логотипів, зроблені у графічних редакторах. У створенні логотипів взяли участь Анна Абрамова, Денис Біда, Вікторія Грицай, Марина Корнієць, Аліна Костриця, Анастасія Лактіонова, Аліна Лукомець, Дар’я Миколайчук, Анастасія Папуша, Ірина Рибалкіна. 

Приємно здивувала креативність робіт: від вдало опрацьованих написів – до фірмових персонажів. До речі, не всі знали, що лисичка є тотемною твариною рекламіста і маркетолога, а котик і зайчик є чи не найбільш привабливими рекламними персонажами через свою мімішність.

Нещодавно студенти презентували логотипи у форматі онлайн, обрали найкращі варіанти та обговорили як варто удосконалити кожний. Маркетологи-інтелектуали не лише проявили творчість, але й показали належний рівень Soft skills, комунікативні здібності та вміння працювати в команді. 

Опублікований: 28-11-2022
Читайте також:
Актуальні виклики та можливості, що відкриваються перед виробниками обговорюють викладачі

Нещодавно викладачі університету взяли участь у бізнес-зустрічі «Напої України. Чай та кава», яка зібрала виробників та експертів у галузі виробництва напоїв. У межах заходу відбулася виставка новинок асортименту, де компанії продемонстрували свою продукцію, а також представили інноваційні технології у виробництві напоїв. Виставка стала чудовою пла...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Актуальні виклики та можливості, що відкриваються перед виробниками обговорюють викладачі 19 листопада 2024

На зустрічі Представництва ЄС та освітян області побувала викладач Івано-Франківського коледжу ресторанного сервісу і туризму НУХТ

Відбулася зустріч Представництва ЄС та освітян області, в якій брала участь викладач  Івано-Франківського коледжу ресторанного сервісу і туризму НУХТ Олександра Храбатин. На заході презентували низку освітніх програм та можливостей, що впроваджуються Євросоюзом в Україні. Менеджер інформаційної кампанії «Будуймо Європу в Україні» Станіслав Корольк...

ЧИТАТИ ДАЛІ

На зустрічі Представництва ЄС та освітян області побувала викладач Івано-Франківського коледжу ресторанного сервісу і туризму НУХТ 13 вересня 2019

Знайомство зі сучасними технологіями на провідному підприємстві

Викладачки кафедри технології молока і молочних продуктів Алла Тимчук, Анастасія Пухляк, Ульяна Бандура та здобувачі-бакалаври четвертого курсу освітньої програми «Харчові технології та інженерія» відвідали ТДВ «Яготинський маслозавод» – одне з провідних підприємств молочної галузі України. Студенти ознайомилися зі сучасними технологіями виробницт...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Знайомство зі сучасними технологіями на провідному підприємстві 04 листопада 2025

Локальний моніторинг – запорука якості освіти

Сучасний ринок праці вимагає від випускника закладу вищої освіти не лише глибоких теоретичних знань, а й здатності самостійно їх застосовувати в нестандартних, постійно змінюваних життєвих ситуаціях, переходу від суспільства знань до суспільства життєво компетентних громадян. Тому оцінювання якісно підготовленого випускника, що є основою його конку...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Локальний моніторинг – запорука якості освіти 21 лютого 2022