Відбулася онлайн-лекція менеджерки національної торговельної марки «Львівське» ПрАТ «Карлсберг Україна», лауреатки найавторитетнішої нагороди в галузі маркетингових комунікацій в Україні Effie Awards Анастасії Долюк.
Говорили на тему «Сучасні інструменти просування брендів: спонсорство та спеціальні проєкти». Спікерка розповіла про формування брендингу на прикладі пива «Львівське» від ПрАТ «Карлсберг Україна», про співпрацю з вокалістом групи «Океан Ельзи» Святославом Вакарчуком.
Багато говорили про спонсорство як вид маркетингових комунікацій. Сьогодення показує, що спонсорство постійно отримує нові імпульси до розвитку, і створення іміджу компанії, марки доцільно та ефективно реалізовувати за допомогою спонсорського маркетингу. Вдалий спонсорський проєкт – це потужний мікс із дієвих інструментів просування. На прикладах Анастасія розповіла відвідувачам про спонсорство національного історичного екшену «Захар Беркут». Бренд-менеджери вважають, що традиції українського народу, сила єднання та незмінні цінності – те, що єднає «Львівське» та «Захар Беркут». Адже «Львівське» – це дещо більше, аніж просто бренд. Це про історію та культуру нашого народу.
Спікерка поділилася досвідом створення найпотужнішого та найемоційнішого проєкту зі спонсорства для бренду «Львівське»: підписання угоди про співпрацю з Національною збірною України з футболу. Такі проєкти єднають українців, що є важливим, особливо під час війни.
Тематика онлайн-лекції викликала жваву дискусію зі студентами. Такі повчальні і надихаючі зустрічі важливі для майбутніх фахівців у сфері маркетингу. Колектив кафедри маркетингу дякує Анастасії за змістовну та цікаву лекцію, за таку щиру відданість своїй справі й чекає на наступні зустрічі на кафедрі.