Спеціалісти по роботі із персоналом та з питань працевлаштування управляють не лише командами. Серед їх професійних завдань – консультування і допомога в організації власної справи та інших гнучких форматів самозайнятості (фріланс, блогерство тощо). Тож студенти спеціалізації «Управління персоналом та економіка праці» активно вивчають основи підприємництва з провідними фахівцями, цього разу – на meetup «Хочу свій Інтернет-магазин» із Оленою Кондратенко, керівником відділу навчання EVO.company, лідера ринку електронної комерції в Україні, що об’єднує онлайн-маркетплейси Bigl.ua, Kabanchik.ua, Prom.ua, Deal.by, Goodini.ua, Vchasno.com.ua, Zakupki.prom.ua та багато інших для сотні тисяч підприємців і мільйонів покупців у чотирьох країнах.
Фахівець ознайомила студентів із трендами та нюансами ведення бізнесу в онлайн: що найчастіше купують в Інтернет і які перспективи мають різні продуктові сегменти; як дізнатись, чи варто виходити на ринок із певним товаром, зокрема, використовуючи функціонал Google keyword tool; яка конверсія продажів є типовою для Інтернет-магазинів із високим і низьким середнім чеком; де купувати продукцію (перепродаж «зі складу» та без, дропшиппінг через AliExpress, сайт 1688 та подібні до них); який мікс каналів онлайн-продажу буде для підприємця менш затратним, зважаючи на тип бізнесу (споживчі товари, виробництво, послуги), – власний сайт (не завжди актуально), маркетплейси, соціальні мережі та/або співпраця з блогерами; як мінімізувати ризики при відкритті online store та розрахувати окупність інвестицій в нього.
Ейчари розглянули кейси онлайн-продажу хенд-мейд продукції (Еко-майстриня) та шкіряної галантереї (Mr.Сумкин), отримавши корисні рекомендації щодо створення «бізнесу з нуля» в глобальній мережі, за що вдячні особисто пані Олені та EVO.company, участь в освітніх заходах якої планується й надалі.