Н У Х Т

Ейчари шліфують навички з Інтернет-бізнесу

26 грудня 2017

Ейчари шліфують навички з Інтернет-бізнесу

Спеціалісти по роботі із персоналом та з питань працевлаштування управляють не лише командами. Серед їх професійних завдань – консультування і допомога в організації власної справи та інших гнучких форматів самозайнятості (фріланс, блогерство тощо). Тож студенти спеціалізації «Управління персоналом та економіка праці» активно вивчають основи підприємництва з провідними фахівцями, цього разу – на meetup «Хочу свій Інтернет-магазин» із Оленою Кондратенко, керівником відділу навчання EVO.company, лідера ринку електронної комерції в Україні, що об’єднує онлайн-маркетплейси Bigl.ua, Kabanchik.ua, Prom.ua, Deal.by, Goodini.ua, Vchasno.com.ua, Zakupki.prom.ua та багато інших для сотні тисяч підприємців і мільйонів покупців у чотирьох країнах.

Фахівець ознайомила студентів із трендами та нюансами ведення бізнесу в онлайн: що найчастіше купують в Інтернет і які перспективи мають різні продуктові сегменти; як дізнатись, чи варто виходити на ринок із певним товаром, зокрема, використовуючи функціонал Google keyword tool; яка конверсія продажів є типовою для Інтернет-магазинів із високим і низьким середнім чеком; де купувати продукцію (перепродаж «зі складу» та без, дропшиппінг через AliExpress, сайт 1688 та подібні до них); який мікс каналів онлайн-продажу буде для підприємця менш затратним, зважаючи на тип бізнесу (споживчі товари, виробництво, послуги), – власний сайт (не завжди актуально), маркетплейси, соціальні мережі та/або співпраця з блогерами; як мінімізувати ризики при відкритті online store та розрахувати окупність інвестицій в нього.

Ейчари розглянули кейси онлайн-продажу хенд-мейд продукції (Еко-майстриня) та шкіряної галантереї (Mr.Сумкин), отримавши корисні рекомендації щодо створення «бізнесу з нуля» в глобальній мережі, за що вдячні особисто пані Олені та EVO.company, участь в освітніх заходах якої планується й надалі.      

Опублікований: 26-12-2017
Читайте також:
Завідувач кафедри технології жирів і парфумерно-косметичних продуктів виступила в ролі експерта в програмі телеканалу ictv

Завідувач кафедри технології жирів і парфумерно-косметичних продуктів Тамара Носенко взяла участь у зйомках телевізійного проекту телеканалу ictv. Тамара Носенко надала експертний висновок щодо термінів придатності, умов зберігання та показників якості риб’ячого жиру. Для глядачів значний інтерес представляє проблема фальсифікації цінного жиру, як...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Завідувач кафедри технології жирів і парфумерно-косметичних продуктів виступила в ролі експерта в програмі телеканалу ictv 18 квітня 2018

Можливості Науково-технічної бібліотеки НУХТ – у допомогу здобувачам і науковцям

31 березня 2023 р. відбулася online-зустріч співробітників Науково-технічної бібліотеки НУХТ із професорсько-викладацьким складом кафедри маркетингу, а також здобувачами освітніх ступенів «Бакалавр», «Магістр» і «Доктор філософії» всіх спеціальностей, для яких кафедра маркетингу є випусковою. Викладачі кафедри, а також майбутні фахівці з маркетингу...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Можливості Науково-технічної бібліотеки НУХТ – у допомогу здобувачам і науковцям 03 квітня 2023

Студентський «профдесант» від кафедри іноземних мов професійного спрямування

Триває період дистанційного навчання, проте викладачі кафедри іноземних мов професійного спрямування активно займаються профорієнтаційною роботою. Зокрема, старші викладачі Олена Кохан і Лариса Яненко заохочують студентів університету відвідувати рідні школи аби розповісти нинішнім школярам про своє студентське життя, навчання в університеті, резул...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студентський «профдесант» від кафедри іноземних мов професійного спрямування 14 лютого 2018