Кафедра маркетингу продовжує цикл гостьових лекцій від практиків ринку. Цього разу до здобувачів освітніх ступенів «Доктор філософії», «Магістр», «Бакалавр» освітніх програм «Маркетинг», «Підприємництво та торгівля», «Реклама та зв’язки з громадськістю» завітала Світлана Колодюк, Middle Account Manager в iProspect комапнії Dentsu Ukraine, що є одним із найбільших операторів ринку реклами, які працюють з комунікацією 360°.
Зустріч була присвячена надзвичайно актуальній прикладній темі пов’язаній з ефективністю – «Digital-маркетинг: особливості та переваги Performance». Спікерка наголосила, що Performance – це напрямок у digital, призначений для досягнення вимірювальних, визначених цільових дій (конверсій), акцентувала увагу на важливості, особливостях та інструментах Performance як складової диджитал-маркетингу.
На практичних робочих кейсах лекторка продемонструвала наскільки широким може бути перформанс-мікс, який потребує комплексного бачення та експертності. Тільки такий підхід дозволить ефективно нарощувати КРІ. Саме тому для роботи Performance-маркетингом залучаються агенції, які мають розвинуту партнерську мережу і необхідний рівень знань команди.
Зустріч завершилася вже традиційною A&Q-сесією. Зацікавленість аудиторії та кількість питань поставлених спікеру ще раз продемонстрували актуальність і запит на продовження такого формату співпраці зі стейкхолдерами кафедри маркетингу.