Навчання здобувачів вищої освіти кафедри маркетингу не обмежується теоретичними знаннями. Уже зі студентських років майбутні спеціалісти набувають практичні навички, а також удосконалюють свої soft skills.
Після завершення курсу «Зовнішньоекономічна діяльність підприємства» здобувачі спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» презентували власні проєкти виходу на зовнішні ринки. Ініціаторкою і кураторкою цього завдання стала доцентка кафедри економіки праці та менеджменту Ольга Кириченко. З її допомогою третьокурсники розробили зовнішньоекономічні проєкти, врахувавши усі практичні аспекти: маркетингові, економічні, правові.
Здобувачі-підприємці провели детальний аналіз українського та зарубіжного ринків обраних товарів, дослідили законодавчі акти з регулювання експортно-імпортної діяльності та розробили свої перші зовнішньоторговельні операції. Пропозиція кожного студента була унікальною, відрізнялася власним баченням і творчим підходом. При цьому майбутні спеціалісти не забули про економічне та маркетингове обґрунтування своїх бізнес-проєктів, а також про рекламну кампанію: від роботи інфлюенсерів до таргетованої реклами у соціальних мережах та реклами «Out of Home». Серед пропозицій були як імпортні, так і експортні операції, розглядалися різні методи реалізації продукції: прямим продажем і через ланцюжок посередників.
Це був перший досвід наших здобувачів із розроблення та презентації власних проєктів у сфері зовнішньої торгівлі. Окрім суто професійних навичок, студенти удосконалили й «навички успішності»: прийняття самостійних рішень, логічного мислення та креативного підходу до справ. Вітаємо наших підприємців із вдалими дебютними проєктами на зовнішніх ринках!