Н У Х Т

Дебют здобувачів-підприємців на зовнішніх ринках

30 грудня 2020

Дебют здобувачів-підприємців на зовнішніх ринках

Навчання здобувачів вищої освіти кафедри маркетингу не обмежується теоретичними знаннями. Уже зі студентських років майбутні спеціалісти набувають практичні навички, а також удосконалюють свої soft skills.

Після завершення курсу «Зовнішньоекономічна діяльність підприємства» здобувачі спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» презентували власні проєкти виходу на зовнішні ринки. Ініціаторкою і кураторкою цього завдання стала доцентка кафедри економіки праці та менеджменту Ольга Кириченко. З її допомогою третьокурсники розробили зовнішньоекономічні проєкти, врахувавши усі практичні аспекти: маркетингові, економічні, правові.

Здобувачі-підприємці провели детальний аналіз українського та зарубіжного ринків обраних товарів, дослідили законодавчі акти з регулювання експортно-імпортної діяльності та розробили свої перші зовнішньоторговельні операції. Пропозиція кожного студента була унікальною, відрізнялася власним баченням і творчим підходом. При цьому майбутні спеціалісти не забули про економічне та маркетингове обґрунтування своїх бізнес-проєктів, а також про рекламну кампанію: від роботи інфлюенсерів до таргетованої реклами у соціальних мережах та реклами «Out of Home». Серед пропозицій були як імпортні, так і експортні операції, розглядалися різні методи реалізації продукції: прямим продажем і через ланцюжок посередників.

Це був перший досвід наших здобувачів із розроблення та презентації власних проєктів у сфері зовнішньої торгівлі. Окрім суто професійних навичок, студенти удосконалили й «навички успішності»: прийняття самостійних рішень, логічного мислення та креативного підходу до справ. Вітаємо наших підприємців із вдалими дебютними проєктами на зовнішніх ринках!   

Опублікований: 30-12-2020
Читайте також:
Кафедра готельно-ресторанної справи розпочинає співпрацю з Національною ресторанною асоціацією України

27 жовтня у форматі відео-конференції відбулася зустріч представників Національної ресторанної асоціації України (НРАУ) та викладачів кафедри готельно-ресторанної справи. За ініціативи колективу кафедри між нашим університетом і асоціацією укладений меморандум про співпрацю. До складу НРАУ, яка об’єднує рестораторів з усієї країни, аби разом відст...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Кафедра готельно-ресторанної справи розпочинає співпрацю з Національною ресторанною асоціацією України 31 жовтня 2022

Можливості неформальної освіти безмежні

Здобувачі-біотехнологи вважають, що університет – це лише частина їх професійного навчання і шляху, який дає можливості для самореалізації та отримання необхідних знань, і активно користуються можливостями неформальної освіти, яка передбачає персональну зацікавленість та постійне розширення свого кругозору у професійному світі. Наразі у них є широ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Можливості неформальної освіти безмежні 01 квітня 2024

Створюємо диво разом: кафедра маркетингу підтримала дітей

Здобувачі та викладачі кафедри маркетингу продовжують добру традицію та організували щорічну благодійну акцію «Стань творцем новорічного дива». У межах цієї ініціативи було зібрано кошти і закуплено продукцію Bob Snail (натуральні смаколики) для вихованців КЗ КОР «Спеціалізований обласний будинок дитини м. Біла Церква». Через карантинні обмеження ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Створюємо диво разом: кафедра маркетингу підтримала дітей 04 березня 2025

Плавно занурюємося у літо і починаємо готуватися до стажування у Фінляндії

Здобувачки освіти Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого, які вивчають комп’ютерні технології дизайну і виготовлення упаковки, разом зі студентами Берлінського університету прикладних наук готуються до стажування у фінській компанії з виробництва паперу та пакувальних матеріалів Metsa Board. У планах – ознайомленн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Плавно занурюємося у літо і починаємо готуватися до стажування у Фінляндії 16 червня 2023