Викладачі університету продовжують готуватися до конкурсу на заміщення вакантних посад, оголошеного по університету 12 жовтня, тож на усіх кафедрах тривають планові відкриті лекції в різних форматах.
Зокрема, на кафедрі економіки і права тиждень, що університет працював офлайн, закінчився відкритим лекційним заняттям доцентки Людмили Закревської для студентів-третьокурсників із дисципліни «Економіка підприємства».
Викладачка зосередила увагу на особливостях формування персоналу, з врахуванням можливостей майбутньої спеціальності. Далі лекторка зі студентами розібрали поняття «персонал підприємства», ієрархію управління і роль кожної окремої структурної одиниці персоналу. Вдалим доповненням до матеріалу став розгляд прикладів методики обрахунку потреби в кількості персоналу залежно від розміру господарства, спеціалізації надання послуг.
Зауважимо, що не лише студентам було цікаво дізнатися про особливості ведення бізнесу, а й викладачам кафедри економіки і права, які з радістю підтримали колегу та відвідали відкриту лекцію. Присутні на парі гості відзначили високий рівень володіння матеріалом лекторки та вміння тримати діалог із аудиторією.
А дистанційний тиждень навчання на кафедрі розпочався із відкритого лекційного заняття англійською мовою «Rest time» з дисципліни «Трудове право» доцентки Ольги Ткаченко для студентів другого курсу спеціальності 051 «Економіка», освітньо-професійної програми «Економіка та правове регулювання бізнесу». Пара проводилася за допомогою сервісу відеоконференцій Zoom.
Знання в галузі трудового права є корисними для всіх працівників і роботодавців, тому дисципліна викликала особливий інтерес як у студентів, так і у викладачів. Особливо тепер, коли відбуваються активні реформації в цій галузі.
Усім відомо, що для ефективної роботи потрібне і хороше відновлення сил. От і студенти разом із лекторкою розпочали вивчення теми, що стосується саме відпочинку: відпусток різного характеру, державних свят і вихідних днів.
Колегам, що приєдналися до заняття в Zoom, сподобався креативний підхід викладачки, постійний зв’язок зі здобувачами у вигляді бесіди та якісний рівень володіння англійською мовою.