2 грудня 2019 року в Івано-Франківському коледжі ресторанного сервісу і туризму НУХТ у рамках проведення методичної декади маркетингу та туризму відбулася студентська конференція «Бізнес-ідеї сучасного покоління».
Організували та провели конференцію викладач Олександра Храбатин і директор навчально-тренувальної фірми «Смерічка» Марина Калініна, залучивши до заходу студентів ресторанного, туристичного та комерційного напряму.
Загалом були представлені 8 бізнес-ідей, які в основному були спрямовані на те, що цікавить молодь – відпочинок, розваги, при цьому наголос був зроблений на інтелектуальному розвиткові та укріпленні стосунків із близькими людьми.
Найкращими проектами були визнані: «Гастрокультура Івано-Франківська – організація пересувної торгівлі стравами в хлібі» Адріана Клюфінського (група РО-6), «Літнє кемпінгове містечко на Вовчинецьких горах» студентів групи АТ-21, «ПП «Фортіс-Серво» – послуги, що включають надання дискового простору, підключення до мережі та інших ресурсів для розміщення фізичної інформації на сервері студентів групи М-3».
Також цікавими були бізнес-ідеї студентів групи маркетологів: «ТзОВ «Аладдін» – новий бренд електроніки (інноваційні девайси)», «ТзОВ «Букет-Шарм» – букети виконані із солодощів, елітних сирів, якісних м’ясних виробів чи смаколиків», «ТзОВ «Лідер» – повний комплекс послуг із виконання робіт на промислових та логістичних об’єктах (лізинг і аутсорсинг персоналу)», «Фотостудія «Чорно-біле» – послуги фото, відеозйомки, а також виготовлення альбомів ручної роботи», «ЖК «Сучасний проспект» – інноваційні технології будівництва та архітектури, спрямовані на задоволення потреб споживачів».
Після обговорення бізнес-ідей студентам було запропоноване завдання обґрунтувати їх з фінансової точки зору для пошуку потенційних інвесторів. Під кожну реальну ідею будуть підготовлені бізнес-плани як інтелектуальні продукти студентів, які вони можуть використовувати у подальшій своїй діяльності.