Н У Х Т

Актуально і через 30 років – відбулося чергове засідання Movie club

29 квітня 2021

Актуально і через 30 років – відбулося чергове засідання Movie club

27 квітня студенти другого курсу Навчально-наукового інституту харчових технологій разом із викладачкою кафедри іноземних мов професійного спрямування Наталею Бутко подивилися англійською та обговорили американський фантастичний фільм з елементами антиутопії і сатири сценариста і режисера Джона Карпентера за оповіданням Рея Нельсона «О восьмій ранку» (англ. Eight O'Clock in the Morning) «They live».

Кожний мав змогу поділитися своїми враженнями від фільму та порівняти сьогоденну ситуацію з тим, що побачив. Хоча картині вже більш тридцяти років, її герої стикаються з тими ж самими проблемами, що й наше теперішнє суспільство: маніпуляцією людським сприйняттям дійсності через безробіття, злочинність, обмеження громадянських прав. Як зазначають студенти, багато чого не змінюється на краще навіть через стільки років.

Ірині Поліщук (група ТІ-2-2) сподобалась гра акторів та особливо те, що головний герой не є професійним актором, але відомий у світі реслер, про що свідчить сцена з бійкою у середині картини, яка вважається критиками та поціновувачами однією з кращих із тих, що були відзняті у минулому сторіччі. Олександр Гаврилюк (група ТІ-2-3) вважає фільм дуже актуальним, хоча до засобів масової інформації сьогодні додався ще й інтернет, через який ще простіше маніпулювати нами та нашими думками і преференціями. На думку Івана Нестеренка (група ТІ-2-1),  фільм цікавий, хоча не всю лексику можна назвати цілком зрозумілою.

Головні ролі виконували Родді Пайпер, Кіт Девід і Мег Фостер. Сюжет розгортається навколо безіменного бродяги, який виявляє приховане вторгнення прибульців, а правлячий клас Землі насправді є інопланетянами, які приховують свій зовнішній вигляд і маніпулюють іншими людьми, щоб ті витрачали гроші, споживали їжу та підсвідомо прийняли статус-кво і рабське положення через засоби масової інформації. Після того, як головний герой Нада несподівано знаходить сонячні окуляри, навколишня реальність стає страшною: виявляється, уряд і засоби масової інформації бомбардують людей прихованими повідомленнями, які впливають на рівні підсвідомості. Замість звичної вуличної реклами, зовнішня реклама рясніє гаслами-навіюваннями: «Споживай!», «Розмножуйся!», «Спи!». Схожі накази для навіювання рясніють на обкладинках книг і журналів. Але варто йому звернути погляд на людей, як з'ясовується, що жителі Лос-Анджелеса поділяються на два типи. Перший – нормальні люди, як і він сам, другий тип – чужі з обличчями-черепами. І ці істоти прагнуть підкорити нашу планету. А що ще страшніше, головний герой бачить істинне обличчя багатьох політиків і важливих членів суспільства. Вони і не люди зовсім, а потворні та злі інопланетяни з планети у сузір'ї Андромеда. Їхня місія на Землі – проводити масову кампанію з підкорення землян своєю волею і утримувати людей у невіданні. Вважаючи, що цього не можна допустити, Нада і Френк проникають на ключовий об'єкт прибульців – телецентр, який транслює повідомлення для маніпуляції звичайними людьми. Приносячи себе в жертву, він підриває передавач – величезну тарілку на даху телецентру. Диверсія вдалася: тепер навіть без окулярів усім людям стали видимі прибульці з їхніми жахливими обличчями.

Чи можна назвати картину популярною? Мабуть, якщо вона окупила свій скромний бюджет у чотири рази та отримала позитивні відгуки критиків і чотири номінації.

Опублікований: 29-04-2021
Читайте також:
Від стратегії персонального бренду до використання алгоритмів штучного інтелекту в мистецтві – наші міжнародники на конференції у Литві

Завідувачка кафедри міжнародної економіки докторка економічних наук, профосорка Світлана Гуткевич та здобувачі освітньої програми «Міжнародна економіка» взяли участь у XVII міжнародній науковій конференції професора Владаса Гронскаса, що відбулася у онлайн-форматі на Каунаському факультеті Вільнюського університету (Литва) 2 грудня.  Учасників кон...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Від стратегії персонального бренду до використання алгоритмів штучного інтелекту в мистецтві – наші міжнародники на конференції у Литві 08 грудня 2022

У Кам’янець-Подільському коледжі харчової промисловості НУХТ готуються до вступної кампанії

Нова вступна кампанія наближається, тому у Кам’янець-Подільському коледжі харчової промисловості НУХТ всіляко намагаються рекламувати заклад і запрошують до себе потенційних вступників. Днями до коледжу завітали учні ПТО, які здобувають робітничу професію хлібопекаря і могли б продовжити навчання для здобуття фаху молодшого спеціаліста зі спеціальн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

У Кам’янець-Подільському коледжі харчової промисловості НУХТ готуються до вступної кампанії 19 березня 2018

До професійної діяльності – з практичними навичками

Широку базу для практичної підготовки мають наші здобувачі освіти, які навчаються за бакалаврською освітньою програмою «Комп'ютерні технології дизайну та виготовлення упаковки». Так, цього року частина з них опановує практичні нюанси виробництва полімерної упаковки для молочних та олійних продуктів у компанії «Інтерагропак», і частина занурилася у...

ЧИТАТИ ДАЛІ

До професійної діяльності – з практичними навичками 21 січня 2025

Як здобувачі спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» альтернативну каву вчилися готувати…

Альтернативні способи приготування кави освоїли здобувачі освіти спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» в межах вивчення навчальної дисципліни «Барна справа та організація роботи сомельє». Воркшоп з кавової альтернативи провів бариста топової кав’ярні Yellow Place Coffee В′ячеслав Плюта. Yellow Place – імпортер кави від фермерів, що має ро...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Як здобувачі спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» альтернативну каву вчилися готувати… 24 жовтня 2023