Підготовка фахівців у галузі знань 06 «Журналістика» освітнього ступеня «Магістр» зі спеціальності 061 «Журналістика» за освітньою програмою «Реклама та зв'язки з громадськістю»
Терміни і форми навчання:
- 1 рік 4 місяці для денної форми навчання;
- на основі освітнього рівня «Бакалавр» зі спеціальності 061 «Журналістика» (за освітньою програмою «Реклама та зв'язки з громадськістю») та будь-якої іншої спеціальності чи спеціалізації.
Освітньо-професійна програма підготовки магістра передбачає поєднання теоретичної підготовки майбутніх рекламістів та піарників з практичними аспектами професійної діяльності, що дозволяє здобувачам вищої освіти набути необхідних навичок з урахуванням вимог ринку праці. Програма орієнтована на глибоку професійну підготовку ініціативних та здатних до швидкої адаптації в сучасному інформаційному середовищі фахівців, рекламістів, піар-працівників, аналітиків та експертів. Вона готує магістрів з новим перспективним способом мислення, здатних творчо застосовувати набуті компетентності та формувати нові в процесі практичної діяльності.
Наповнення програми. Задля набуття здобувачем вищої освіти фахових компетентностей з рекламної та PR-діяльності навчальним планом передбачене вивчення таких обов’язкових дисциплін:
- Сучасні медіакомунікації
- Інформаційні війни та інформаційна політика і безпека
- Digital-технології в рекламі та PR
- Ділове спілкування іноземною мовою
- Технології візуалізації інформації
- Семантика і семіотика реклами
- Ефективність реклами та PR-діяльності підприємств харчової промисловості
- Антикризові комунікації
- Методологія наукових досліджень.
Також здобувачі протягом навчання мають право на вибір частини дисциплін для формування професійних компетентностей.
Випускники-магістри за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньої програми «Реклама та зв'язки з громадськістю» можуть обіймати такі посади (за ДК 003:2010): менеджер зі зв’язків з громадськістю; менеджер з реклами; асистент; викладач вищого навчального закладу; рекламіст; фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою; журналіст; прес-секретар; редактор мультимедійних видань засобів масової інформації; агент рекламний; представник з реклами; дизайнер-виконавець графічних робіт; дизайнер-виконавець мультимедійних об’єктів тощо.
Випускники-магістри матимуть змогу працювати у редакціях різних медіаструктур, інформаційних, рекламних та PR-агенціях, закладах освіти відповідного профілю, наукових установах, дослідницьких центрах.
Магістранти з науковим хистом за рекомендацією професорсько-викладацького складу кафедри мають можливість продовжити навчання в аспірантурі.