Н У Х Т

Реклама та зв'язки з громадськістю

Інститут економіки і управління

Інститут економіки і управління

Контактна інформація
01601, м. Київ, вул. Володимирська 68,
корп. "В", ауд. 203, 312

Cторінка інституту

Код та назва спеціальності

061 Журналістика

Освітня програма

Реклама та зв'язки з громадськістю

Форма навчання

Денна

Освітній ступінь

Магістр

Підготовка фахівців у галузі знань 06 «Журналістика» освітнього ступеня «Магістр» зі спеціальності 061 «Журналістика» за освітньою програмою «Реклама та зв'язки з громадськістю»

 

Терміни і форми навчання:

  • 1 рік 4 місяці для денної форми навчання;
  • на основі освітнього рівня «Бакалавр» зі спеціальності 061 «Журналістика» (за освітньою програмою «Реклама та зв'язки з громадськістю») та будь-якої іншої спеціальності чи спеціалізації.

Освітньо-професійна програма підготовки магістра передбачає поєднання теоретичної підготовки майбутніх рекламістів та піарників з практичними аспектами професійної діяльності, що дозволяє здобувачам вищої освіти набути необхідних навичок з урахуванням вимог ринку праці. Програма орієнтована на глибоку професійну підготовку ініціативних та здатних до швидкої адаптації в сучасному інформаційному середовищі фахівців, рекламістів, піар-працівників, аналітиків та експертів. Вона готує магістрів з новим перспективним способом мислення, здатних творчо застосовувати набуті компетентності та формувати нові в процесі практичної діяльності.

Наповнення програми. Задля набуття здобувачем вищої освіти фахових компетентностей з рекламної та PR-діяльності навчальним планом передбачене вивчення таких обов’язкових дисциплін:

  • Сучасні медіакомунікації
  • Інформаційні війни та інформаційна політика і безпека
  • Digital-технології в рекламі та PR
  • Ділове спілкування іноземною мовою
  • Технології візуалізації інформації
  • Семантика і семіотика реклами
  • Ефективність реклами та PR-діяльності підприємств харчової промисловості
  • Антикризові комунікації
  • Методологія наукових досліджень.

 Також здобувачі протягом навчання мають право на вибір частини дисциплін для формування професійних компетентностей.

Випускники-магістри за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньої програми «Реклама та зв'язки з громадськістю» можуть обіймати такі посади (за ДК 003:2010): менеджер зі зв’язків з громадськістю; менеджер з реклами; асистент; викладач вищого навчального закладу; рекламіст; фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою; журналіст; прес-секретар; редактор мультимедійних видань засобів масової інформації; агент рекламний; представник з реклами; дизайнер-виконавець графічних робіт; дизайнер-виконавець мультимедійних об’єктів тощо.

Випускники-магістри матимуть змогу працювати у редакціях різних медіаструктур, інформаційних, рекламних та PR-агенціях, закладах освіти відповідного профілю, наукових установах, дослідницьких центрах.

Магістранти з науковим хистом за рекомендацією професорсько-викладацького складу кафедри мають можливість продовжити навчання в аспірантурі.

Остання зміна: 08 червня 2024

Терміни та вартість навчання

Денна форма навчання 38 500 грн за два семестри Термін навчання:
1 рік 4 місяці

на основі НРК6 та НРК7

  • для вступу на спеціальності галузей знань 01 «Освіта/Педагогіка» (крім спеціальності 017 «Фізична культура і спорт»), 05 «Соціальні та поведінкові науки», 06 «Журналістика», 07 «Управління та адміністрування», 08 «Право», 12 «Інформаційні технології», 24 «Сфера обслуговування», 28 «Публічне управління та адміністрування», 29 «Міжнародні відносини» потрібні були результати ЄВІ 2023 або 2024 років та ЄФВВ 2024 року;
  • для вступу на інші спеціальності потрібні були результати ЄВІ 2023 або 2024 років та фахового іспиту;
  • усі вступники мають написати мотиваційні листи, які додаватимуться до кожної поданої електронної заяви;
  • ...

Детальніше

 

 

Детальніше про ВСТУП перейти