Підготовка фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти у галузі знань 24 «Сфера обслуговування» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» та освітньо-професійною програмою «Готельна і ресторанна справа»
Метою освітньо-професійної програми «Готельна і ресторанна справа»є підготовка соціально-мобільних, висококваліфікованих, конкурентоспроможних і стійких до вимог національного та міжнародного ринків праці фахівців, які володіють поглибленими знаннями з сервісної, організаційно-управлінської, виробничо-технологічної діяльності суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу.
Магістри з готельно-ресторанної справи здатні розв’язувати складні практичні завдання інноваційного та дослідницького характеру, забезпечуючи високу наукоємність готельно-ресторанного продукту.
У професійній підготовці магістрів університет ставить за мету забезпечити якісно новий рівень підготовки на основі компетентного підходу; підготувати фахівців новітньої формації, здатних задовольнити потреби вітчизняного та іноземного споживача.
Під час навчання здобувачі вивчають інформаційні системи управління та інновації в готельному та ресторанному бізнесі, стратегії розвитку підприємств та корпоративну соціальну відповідальність у сфері гостинності, сучасні принципи готельно-ресторанного бізнесу; прогресивні форми організації виробництва та обслуговування.
Велика увага приділена питанням управління готельним бізнесом та HR-менеджменту у сфері гостинності. Здобувачі мають змогу поглиблювати практичні навички комунікації іноземною мовою.
Випусковою для спеціальності «Готельно-ресторанна справа» є кафедра готельно-ресторанної справи, яка орієнтується на новітні методики навчання, розширює зв’язки зі стейкхолдерами готельного і ресторанного бізнесу, створюючи умови для професійного, творчого та особистісного зростання здобувачів магістерського рівня вищої освіти.
Партнерами освітньо-професійної програми «Готельна і ресторанна справа» є провідні вітчизняні та міжнародні підприємства готельного і ресторанного господарства. Навчальний процес забезпечує висококваліфікований науково-педагогічний колектив кафедри, який здебільшого має наукові ступені та вчені звання, та фахівці-практики зі сфери гостинності та харчової безпеки.
Здобувачі вищої освіти проходять практику та мають реальну можливість працевлаштуватися у найсучасніші підприємства готельно-ресторанного господарства, зокрема у м. Києві: «Hilton Kyiv», «Inter Continental Kyiv», «Radisson Blu Hotel», «Fairmont Grand Hotel Kyiv», «Hyatt Regency Kyiv», «Premier Palace Hotel», «Optima Hotels & Resorts», «President Hotel», заклади ресторанного господарства мереж «La Famiglia», «TARANTINO family», «Gastro family» Дмитра та Олени Борисових та інших.
Університет організовує міжнародну практику та стажування здобувачів освіти у кращих готельно-ресторанних комплексах.
Для стимулювання пізнавальної діяльності здобувачів проводяться лекторіуми, практикуми, тренінги, воркшопи, майстер-класи від кращих готельєрів, рестораторів, бренд-шефів з кулінарного і кондитерського мистецтва, інноваційних готельних і ресторанних технологій.
Здобувачі вищої освіти беруть участь у міжнародних і всеукраїнських науково-практичних конференціях, конкурсах студентських наукових робіт і олімпіадах, виставках, майстер-класах, наукових форумах і круглих столах, присвячених нагальним питанням індустрії гостинності з публікацією наукових праць.
Здобувачі магістерського рівня вищої освіти мають можливість брати участь в європейській програмі «Подвійного диплому» з отриманням диплому магістра закладу вищої освіти Польщі, а також під час навчання стати учасником програм Європейського Союзу, зокрема «Ерасмус+».
Об’єктом діяльності випускників є розроблення та управління проєктами розвитку суб’єктів готельного і ресторанного бізнесу з урахуванням інформаційного, матеріального, фінансового, кадрового забезпечення та застосуванням принципів соціальної відповідальності; проєктування нових та реконструювання діючих закладів готельно-ресторанного господарства, а також їх технічне переоснащення; забезпечення ефективної сервісної, комерційної, виробничої, маркетингової, економічної діяльності суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу; управління якістю і конкурентоспроможністю послуг гостинності.
Після завершення навчаннянаші випускники займають посади:
– керівник (директор) готельного підприємства (готелю, готельно-ресторанного комплексу, пансіонату, спортивно-оздоровчого комплексу, санаторію, тощо);
– керівник (директор) закладу ресторанного господарства; топ-менеджер закладу готельно-ресторанного господарства;
– готельєр;
– ресторатор;
– керівник департаменту підприємства готельного господарства;
– спеціаліст із адміністративної роботи;
– спеціаліст зі стандартизації, сертифікації та якості готельних і ресторанних послуг;
– фахівець з гостинності, ресторанного обслуговування, спеціалізованого обслуговування, конференц-сервісу, організації дозвілля і санаторно-курортної справи.
Випускники магістратури можуть продовжити навчання на третьому освітньо-науковому рівні освіти (аспірантура).
Наші випускники (магістри з готельно-ресторанної справи) володіють унікальними знаннями, науковим підходом та практичними навичками з ефективного управління всіма аспектами сфери гостинності, конкурентоспроможні на вітчизняному та міжнародному ринках праці, що сприяє самореалізації в престижній та високооплачуваній сфері.