Здобувачі кафедри маркетингу відвідали онлайн-вебінар від зовнішнього стейкхолдера, керівниці департаменту управління проєктами ТОВ «Фора» Наталії Михайлик.
Тема вебінару – «Як використати Soft skills для успішного працевлаштування» зацікавила багатьох представників творчої молоді. На захід завітали здобувачі спеціальностей «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Маркетинг».
Майбутні фахівці вкотре усвідомили різницю і важливість поєднання Soft skills і Hard skills. Спікерка відкрила гостям приховані можливості «м’яких навичок», секрети успішного резюме та прийоми, якими необхідно озброїтися перед співбесідою.
Слухачі більше дізналися про те, які навички потрібно мати, щоб обійняти бажану посаду, і яким чином показати роботодавцю наявність цих навичок. Окрема увага була приділена складанню резюме, адже, зі слів фахівчині, рекрутер отримує від 100 резюме в день на середньостатистичну вакансію, а на швидкий перегляд одного резюме йде не більше 10 секунд. Саме тому важливо правильно подати інформацію, яка виразно демонструватиме переваги кандидата. Вдало складене резюме слугуватиме своєрідним допуском до співбесіди, яка є вже наступним кроком на шляху до бажаної посади. Спікерка розповіла про усі тонкощі цього процесу: від підготовки до того, що варто і чого не варто робити після співбесіди. Учасники заходу обговорили не лише питання, які може задати роботодавець, але і ті, які претенденту варто спитати у самого рекрутера.
Вебінар видався досить насиченим, слухачі жваво брали участь у обговоренні, а стейкхолдерка із задоволенням відповідала на усі їхні питання. Майбутні фахівці зрозуміли, що секретні коди від дверей кар’єрного ліфта набагато простіші, ніж вони уявляли.