Робота підприємств індустрії гостинності під час військового стану дуже ускладнена. Готельний бізнес в Україні не встиг повністю оговтатися від жорсткого удару всесвітньої пандемії Covid-19, як з’явилося нове випробування – війна рф проти нашої країни. Воєнний стан сильно похитнув економіку країни в цілому і сферу гостинності зокрема. Втім, складність ситуації саме готельного бізнесу в теперішніх умовах важко переоцінити. Головною проблемою є специфічність надання готельних послуг, оскільки їх не можна законсервувати, виготовити і продати тоді, коли ситуація стане більш стабільною та економічно вигідною.
Отже, актуальним є дослідження впливу воєнного стану на готельний бізнес України та рекомендація шляхів щодо подолання негативних наслідків.
У рамках чергового лекторію розібратися з цією важливою проблемою сьогодення здобувачам освітніх ступенів «Бакалавр» і «Магістр» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа допомогли фахівчині-практики – генеральна директорка BAKKARA Hotel on the river Ольга Тулімова та заступниця директорки, HR Олена Іващенко. Захід був ініційований науковою спільнотою кафедри готельно-ресторанної справи.
Лекторій розпочався з висвітлення історії створення підприємства та його будівництва, місця знаходження, організаційно-правової форми та основних сфер діяльності готелю «БАККАРА-ПЛЮС»; було розглянуто організаційну структуру готельного підприємства; загальну характеристику персоналу готелю; номерний фонд, основні та додаткові послуги готелю; характеристику основних і додаткових служб готельного підприємства.
Фахівчині розповіли, з якими складнощами довелося стикнутися підприємству гостинності під час карантинних обмежень пандемії COVID-19 та під час воєнного стану, а також детально зупинилися на евентуальних креативних рішеннях в умовах обмежених ресурсів і можливостей сьогодення.
Тема лекторію надзвичайно зацікавила слухачів і викликала величезну кількість запитань, на які Ольга Тулімова та Олена Іващенко надавали ґрунтовні відповіді.
Наприкінці лекторію викладачі кафедри обговорили з фахівчинями стан і перспективи розвитку підприємств сфери гостинності у післявоєнний час та спільні плани щодо подальшої плідної співпраці.
Колектив кафедри готельно-ресторанної справи і здобувачі освіти щиро вдячні генеральній директорці BAKKARA Hotel on the river Ользі Тулімовій та її заступниці Олені Іващенко за цікаву зустріч і безцінний практичний досвід.