Колектив кафедри маркетингу продовжує залучати професіоналів-практиків до аудиторних занять. Цього разу лекція стосувалася сервісного маркетингу в досить незвичній і водночас актуальній сфері – в сфері органів місцевого самоврядування.
Спікер – випускник НУХТ, а нині фахівець з енергоефективності, екології та місцевого врядування асоціації «Енергоефективні міста України» і директор Української неприбуткової енергетичної агенції Сергій Кошарук. У 2015-2019 роках він працював заступником голови Волинської ОДА і був відповідальним за реформу децентралізації на Волині, а у 2006-2010, коли обіймав посаду Ковельського міського голови, запровадив госпрозрахункові підходи до управління культурною сферою громади.
Здобувачі спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і 061 «Журналістика (освітня програма «Реклама та зв’язки з громадськістю») відкрили для себе новий погляд на маркетинг з позицій маркетингу органів місцевого самоврядування: які послуги можуть пропонуватись, хто є споживачами таких послуг, які сторони задіяні до процесу такого маркетингу, і хто може виступати ініціатором маркетингових рішень. Спікером були розглянуті три реальні проєкти, по кожному з яких висвітлювались актуальні аспекти маркетингу, його рівні, ініціатори, споживачі й покупці та особи впливу. А ще до перегляду пропонувався рекламний ролик – вдалий приклад того, як маркетолог, рекламіст і копірайтер можуть у зрозумілій формі донести до цільової аудиторії складні на перший погляд поняття.
Майбутні подвижники українського маркетингу відкрили для себе багато цікавого і зрозуміли, що їх спеціальність потрібна в усіх сферах діяльності.