«Івент-маркетинг» – нова дисципліна в освітньо-професійній програмі «Маркетинг» бакалаврського рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг». Курс, який викладають доцентка Лариса Капінус та старша викладачка Ірина Ніколаєнко, вчить майбутніх фахівців організовувати цікаві події.
Івент, як засіб піару створює почуття та емоції для цільової аудиторії. Це потужний інструмент просування брендів, за допомогою якого можна сформувати позитивне ставлення споживача до товару чи компанії. Це справжнє мистецтво, що змушує відвідувачів співпереживати: захоплюватися, сміятися, хвилюватися, радіти, пізнавати нове. Позитивні емоції від успішно проведеного івенту переносяться на товар чи послугу, формуючи лояльність споживача.
Івенти – важливі у маркетинговій діяльності компаній. Тому на нашій кафедрі маркетингу вчать, як їх планувати та проводити успішно!