Нещодавно лекторій «Освітня асамблея» привідкрив двері у світ SM-дизайну: відбулася лекція, спікером якої була Олена Годіна – Social Media Designer в Grammarly, фіналістка міжнародних конкурсів плакатної графіки, автор ілюстрацій кишенькових карт метро. Довгоочікувана лекція зібрала багато слухачів, серед яких були студентки 3-го курсу спеціальності «Маркетинг» Тетяна Наумко та Інна Лісовська.
Пані Олена працює SM-дизайнером у онлайн-сервiсі Grammarly – успішному американському стартапі з українським корінням. Це вона оновила візуальне обличчя брeнда-мільйонника (аудиторія Grammarly налічує більш 7 000 000 користувачів у соціальних мережах) і тому не з чуток знає наскільки важливим є зв’язок дизайну і маркетингу в просуванні бренду.
«Дизайн – це найшвидший спосіб донести повідомлення бренду», − розпочинає спікер. 7 секунд – стільки часу необхідно, щоб справити перше враження, оцінити візуальну частину комунікації. «Маркетологам і дизайнерам необхідно поламати голову, аби привернути увагу споживача бодай на декілька секунд», – наголошує фахівець.
І виявляється, це реально, ключ до цього – емоції. Основною відмінністю звичайного товару і бренду є емоція. Дизайн, як ніякий інший інструмент, дозволяє цю емоцію пробудити. Бренди, які провокують у нас емоції, у середньому заробляють більше, а індекс споживчої лояльності у них вищий за конкурентів. Більше того, 95% рішень про покупку відбуваються на підсвідомому рівні.
Ще спікер поділилася інформацією як створити єдину дизайн-айдeнтику для соціальних медіа, взявши за основу сам продукт, як пройти весь процес створення стилю, від пошуку ідеї до реалізації.
Дана лекція дала глибоке зрозуміння важливості співпраці маркетологів і дизайнерів, адже дизайн – це елемент, який впливає на успішність маркетингових кампаній, дизайн допомагає донести повідомлення, яке несе бренд, вирізняти товар серед сотень інших на полиці.