Н У Х Т

Зв’язок дизайну і маркетингу у просуванні бренду досліджували наші студентки

30 травня 2019

Зв’язок дизайну і маркетингу у просуванні бренду досліджували наші студентки

Нещодавно лекторій «Освітня асамблея» привідкрив двері у світ SM-дизайну: відбулася лекція, спікером якої була Олена Годіна – Social Media Designer в Grammarly, фіналістка міжнародних конкурсів плакатної графіки, автор ілюстрацій кишенькових карт метро. Довгоочікувана лекція зібрала багато слухачів, серед яких були студентки 3-го курсу спеціальності «Маркетинг» Тетяна Наумко та Інна Лісовська.

Пані Олена працює SM-дизайнером у онлайн-сервiсі Grammarly – успішному американському стартапі з українським корінням. Це вона  оновила візуальне обличчя брeнда-мільйонника (аудиторія Grammarly налічує більш 7 000 000 користувачів у соціальних мережах) і тому не з чуток знає наскільки важливим є зв’язок дизайну і маркетингу в просуванні бренду.

«Дизайн – це найшвидший спосіб донести повідомлення бренду», − розпочинає спікер.  7 секунд – стільки часу необхідно, щоб справити перше враження, оцінити візуальну частину комунікації. «Маркетологам і дизайнерам необхідно поламати голову, аби привернути увагу споживача бодай на декілька секунд», – наголошує фахівець.

І виявляється, це реально, ключ до цього – емоції.  Основною відмінністю звичайного товару і бренду є емоція. Дизайн, як ніякий інший інструмент, дозволяє цю емоцію пробудити. Бренди, які провокують у нас емоції, у середньому заробляють більше, а індекс споживчої лояльності у них вищий за конкурентів. Більше того, 95% рішень про покупку відбуваються на підсвідомому рівні.

Ще спікер поділилася інформацією як створити єдину дизайн-айдeнтику для соціальних медіа, взявши за основу сам продукт, як пройти весь процес створення стилю, від пошуку ідеї до реалізації.

Дана лекція дала глибоке зрозуміння важливості співпраці маркетологів і дизайнерів, адже дизайн – це елемент, який впливає на успішність маркетингових кампаній, дизайн допомагає донести повідомлення, яке несе бренд, вирізняти товар серед сотень інших на полиці.

Опублікований: 30-05-2019
Читайте також:
Молоді науковці університету отримали премії київського міського голови

9 серпня, напередодні Дня молоді в Україні, відбулося вручення премій Київського міського голови за особливі досягнення у розбудові столиці України – міста-героя Києва. У 2024 році лауреатами премії у номінації «За наукові досягнення» стали зразу троє молодих науковців нашого університету – асистентка кафедри готельно-ресторанної справи Анастасія ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Молоді науковці університету отримали премії київського міського голови 12 серпня 2024

Все про майбутню спеціальність

Згідно з навчальним планом підготовки бакалаврів спеціальності 181 «Харчові технології» на кафедрі технології м’яса і м’ясних продуктів продовжується ознайомлювально-виробнича практика для студентів другого курсу денної форми навчання Навчально-наукового інституту харчових технологій. На зборах були розглянуті питання організації проведення практи...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Все про майбутню спеціальність 01 лютого 2018

Гостьова лекція: розвиток бізнесу, маркетингу та реклами для майбутніх лідерів

Здобувачі освітніх програм кафедри маркетингу прослухали чергову гостьову лекцію від фахівця практика. Ключовим спікером виступив засновник IBA Solution Agency Андрій Сараванський, який поділився практичним досвідом та інсайтами, що ґрунтуються на його успіхах: п’яти роках професійної діяльності у сфері маркетингу; формуванні потужної команди з 10...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Гостьова лекція: розвиток бізнесу, маркетингу та реклами для майбутніх лідерів 15 квітня 2025

Із нiмецькими дослiдженнями у сферi природознавчих дисциплін познайомили студентів викладачі кафедри іноземних мов професійного спрямування

Об’єднавши студентів групи ТУ 3-13 факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу і груп ТІ 1-2, 1-4 та 1-5 Навчально-наукового інституту харчових технологій, які вивчають німецьку мову, за ініціативи старшого викладача кафедри іноземних мов професійного спрямування Лади Коваленко та її колеги Олени Грибанової  була відвідана цікава виста...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Із нiмецькими дослiдженнями у сферi природознавчих дисциплін познайомили студентів викладачі кафедри іноземних мов професійного спрямування 08 листопада 2018