Н У Х Т

Зв’язок дизайну і маркетингу у просуванні бренду досліджували наші студентки

30 травня 2019

Зв’язок дизайну і маркетингу у просуванні бренду досліджували наші студентки

Нещодавно лекторій «Освітня асамблея» привідкрив двері у світ SM-дизайну: відбулася лекція, спікером якої була Олена Годіна – Social Media Designer в Grammarly, фіналістка міжнародних конкурсів плакатної графіки, автор ілюстрацій кишенькових карт метро. Довгоочікувана лекція зібрала багато слухачів, серед яких були студентки 3-го курсу спеціальності «Маркетинг» Тетяна Наумко та Інна Лісовська.

Пані Олена працює SM-дизайнером у онлайн-сервiсі Grammarly – успішному американському стартапі з українським корінням. Це вона  оновила візуальне обличчя брeнда-мільйонника (аудиторія Grammarly налічує більш 7 000 000 користувачів у соціальних мережах) і тому не з чуток знає наскільки важливим є зв’язок дизайну і маркетингу в просуванні бренду.

«Дизайн – це найшвидший спосіб донести повідомлення бренду», − розпочинає спікер.  7 секунд – стільки часу необхідно, щоб справити перше враження, оцінити візуальну частину комунікації. «Маркетологам і дизайнерам необхідно поламати голову, аби привернути увагу споживача бодай на декілька секунд», – наголошує фахівець.

І виявляється, це реально, ключ до цього – емоції.  Основною відмінністю звичайного товару і бренду є емоція. Дизайн, як ніякий інший інструмент, дозволяє цю емоцію пробудити. Бренди, які провокують у нас емоції, у середньому заробляють більше, а індекс споживчої лояльності у них вищий за конкурентів. Більше того, 95% рішень про покупку відбуваються на підсвідомому рівні.

Ще спікер поділилася інформацією як створити єдину дизайн-айдeнтику для соціальних медіа, взявши за основу сам продукт, як пройти весь процес створення стилю, від пошуку ідеї до реалізації.

Дана лекція дала глибоке зрозуміння важливості співпраці маркетологів і дизайнерів, адже дизайн – це елемент, який впливає на успішність маркетингових кампаній, дизайн допомагає донести повідомлення, яке несе бренд, вирізняти товар серед сотень інших на полиці.

Опублікований: 30-05-2019
Читайте також:
ІІІ Конкурс на кращий проект ідей з елементами бізнес-планів, бізнес-проектів «У практичній площині: хімія та технологія харчових продуктів та косметичних засобів» успішно відбувся!

В університеті завершився ІІІ Конкурс на кращий проект ідей з елементами бізнес-планів, бізнес-проектів за темою «У практичній площині: хімія та технологія харчових продуктів та косметичних засобів», що проводився в рамках святкування Дня хіміка кафедрою хімічних технологій харчових добавок та косметичних засобів. Відкрив його презентацією про нага...

ЧИТАТИ ДАЛІ

ІІІ Конкурс на кращий проект ідей з елементами бізнес-планів, бізнес-проектів «У практичній площині: хімія та технологія харчових продуктів та косметичних засобів» успішно відбувся! 26 травня 2018

Стипендіальна програма Університету штату Пенсільванія для українських науковців та аспірантів

Університет штату Пенсільванія (Penn State University) у партнерстві з Посольством України в США повідомляє про відкриття стипендіальної програми, до якої запрошуються українські науковці та аспіранти, які були змушені покинути своє місце перебування у результаті або з метою уникнення негативних наслідків російської агресії проти України. Термін п...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Стипендіальна програма Університету штату Пенсільванія для українських науковців та аспірантів 03 травня 2022

Перші здобувачі нової магістерської програми «Промислові та крафтові технології для HоRеCа в туризмі» розпочали навчання

Щодня нові реалії ставлять перед нами непрості виклики, але в Національному університеті харчових технологій втілюють заплановане! У 2022-2023 н.р. кафедрою  технології м'яса і м'ясних продуктів разом із кафедрою туристичного та готельного бізнесу започаткована нова міждисциплінарна освітньо-наукова програма «Промислові та крафтові технології для H...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Перші здобувачі нової магістерської програми «Промислові та крафтові технології для HоRеCа в туризмі» розпочали навчання 12 жовтня 2022

Наші студенти – у числі переможців Всеукраїнської олімпіади зі спеціальності «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології»

20-22 травня 2019 року делегація учасників від кафедри автоматизації та комп’ютерних технологій систем управління нашого університету взяла участь у II етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології». Цей важливий захід відбувся від базі Одеської національної академії харчових техно...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наші студенти – у числі переможців Всеукраїнської олімпіади зі спеціальності «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» 28 травня 2019