Н У Х Т

Зв’язок дизайну і маркетингу у просуванні бренду досліджували наші студентки

30 may 2019

Зв’язок дизайну і маркетингу у просуванні бренду досліджували наші студентки

Нещодавно лекторій «Освітня асамблея» привідкрив двері у світ SM-дизайну: відбулася лекція, спікером якої була Олена Годіна – Social Media Designer в Grammarly, фіналістка міжнародних конкурсів плакатної графіки, автор ілюстрацій кишенькових карт метро. Довгоочікувана лекція зібрала багато слухачів, серед яких були студентки 3-го курсу спеціальності «Маркетинг» Тетяна Наумко та Інна Лісовська.

Пані Олена працює SM-дизайнером у онлайн-сервiсі Grammarly – успішному американському стартапі з українським корінням. Це вона  оновила візуальне обличчя брeнда-мільйонника (аудиторія Grammarly налічує більш 7 000 000 користувачів у соціальних мережах) і тому не з чуток знає наскільки важливим є зв’язок дизайну і маркетингу в просуванні бренду.

«Дизайн – це найшвидший спосіб донести повідомлення бренду», − розпочинає спікер.  7 секунд – стільки часу необхідно, щоб справити перше враження, оцінити візуальну частину комунікації. «Маркетологам і дизайнерам необхідно поламати голову, аби привернути увагу споживача бодай на декілька секунд», – наголошує фахівець.

І виявляється, це реально, ключ до цього – емоції.  Основною відмінністю звичайного товару і бренду є емоція. Дизайн, як ніякий інший інструмент, дозволяє цю емоцію пробудити. Бренди, які провокують у нас емоції, у середньому заробляють більше, а індекс споживчої лояльності у них вищий за конкурентів. Більше того, 95% рішень про покупку відбуваються на підсвідомому рівні.

Ще спікер поділилася інформацією як створити єдину дизайн-айдeнтику для соціальних медіа, взявши за основу сам продукт, як пройти весь процес створення стилю, від пошуку ідеї до реалізації.

Дана лекція дала глибоке зрозуміння важливості співпраці маркетологів і дизайнерів, адже дизайн – це елемент, який впливає на успішність маркетингових кампаній, дизайн допомагає донести повідомлення, яке несе бренд, вирізняти товар серед сотень інших на полиці.

Published on: 30-05-2019
Read also:
Робота наших фахівців зі створення інноваційного кластеру функціональної їжі триває!

Наприкінці листопада 2021 року в Департаменті економіки та цифровізації Київської обласної державної адміністрації відбулася стратегічна сесія, яка стала фінальним заходом цього року в процесі підприємницького відкриття сфери смарт-спеціалізації Київської області «Виробництво інноваційних харчових продуктів з вдосконаленими споживними якостями (фун...

READ YOURSELF

Робота наших фахівців зі створення інноваційного кластеру функціональної їжі триває! 30 november 2021

Співпраця кафедри технологічного обладнання та комп’ютерних технологій проєктування та ПрАТ «МХП» з розвитку дуальної освіти

12 червня 2023 року відбулася зустріч колективу кафедри технологічного обладнання та комп’ютерних технологій проєктування з фахівцями ПрАТ «МХП», на якій обговорювали перспективи розвитку дуальної освіти за спеціальністю «Галузеве машинобудування». З привітальним словом до гостей звернулися проректорка з науково-педагогічної роботи Лариса Арсеньєв...

READ YOURSELF

Співпраця кафедри технологічного обладнання та комп’ютерних технологій проєктування та ПрАТ «МХП» з розвитку дуальної освіти 19 june 2023

Інноваційні ресторанні технології аюрведичного харчування для слухачів сертифікатної програми

На кафедрі технології ресторанної і аюрведичної продукції стартувала сертифікатна програма «Технології в готельно-ресторанному бізнесі». На першому занятті слухачі програми ознайомились із інноваційними ресторанними технологіями аюрведичного харчування. За аюрведичною наукою раціон і режим харчування людини повинні відповідати її конституції (спі...

READ YOURSELF

Інноваційні ресторанні технології аюрведичного харчування для слухачів сертифікатної програми 22 october 2019

Провідні позиції у рейтингу Webometrics займає веб-ресурс університету

Webometrics опублікував рейтинг університетів світу Ranking Web of Universities станом на січень 2019 року. Всього до рейтингу з понад 24 тисяч закладів вищої освіти світу потрапили 323 українських університети. Приємно, що наш університет продовжує займати провідні позиції у цьому рейтингу, й посів 31 місце серед українських вишів і 4929 місце се...

READ YOURSELF

Провідні позиції у рейтингу Webometrics займає веб-ресурс університету 05 february 2019