Н У Х Т

Зв’язок дизайну і маркетингу у просуванні бренду досліджували наші студентки

30 may 2019

Зв’язок дизайну і маркетингу у просуванні бренду досліджували наші студентки

Нещодавно лекторій «Освітня асамблея» привідкрив двері у світ SM-дизайну: відбулася лекція, спікером якої була Олена Годіна – Social Media Designer в Grammarly, фіналістка міжнародних конкурсів плакатної графіки, автор ілюстрацій кишенькових карт метро. Довгоочікувана лекція зібрала багато слухачів, серед яких були студентки 3-го курсу спеціальності «Маркетинг» Тетяна Наумко та Інна Лісовська.

Пані Олена працює SM-дизайнером у онлайн-сервiсі Grammarly – успішному американському стартапі з українським корінням. Це вона  оновила візуальне обличчя брeнда-мільйонника (аудиторія Grammarly налічує більш 7 000 000 користувачів у соціальних мережах) і тому не з чуток знає наскільки важливим є зв’язок дизайну і маркетингу в просуванні бренду.

«Дизайн – це найшвидший спосіб донести повідомлення бренду», − розпочинає спікер.  7 секунд – стільки часу необхідно, щоб справити перше враження, оцінити візуальну частину комунікації. «Маркетологам і дизайнерам необхідно поламати голову, аби привернути увагу споживача бодай на декілька секунд», – наголошує фахівець.

І виявляється, це реально, ключ до цього – емоції.  Основною відмінністю звичайного товару і бренду є емоція. Дизайн, як ніякий інший інструмент, дозволяє цю емоцію пробудити. Бренди, які провокують у нас емоції, у середньому заробляють більше, а індекс споживчої лояльності у них вищий за конкурентів. Більше того, 95% рішень про покупку відбуваються на підсвідомому рівні.

Ще спікер поділилася інформацією як створити єдину дизайн-айдeнтику для соціальних медіа, взявши за основу сам продукт, як пройти весь процес створення стилю, від пошуку ідеї до реалізації.

Дана лекція дала глибоке зрозуміння важливості співпраці маркетологів і дизайнерів, адже дизайн – це елемент, який впливає на успішність маркетингових кампаній, дизайн допомагає донести повідомлення, яке несе бренд, вирізняти товар серед сотень інших на полиці.

Published on: 30-05-2019
Read also:
Продовжують відшліфовувати свою наукову майстерність наші викладачі

З 15 по 18 листопада 2021 року доцент кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції Ігор Устименко та доцентки кафедри біотехнології і мікробіології Оксана Скроцька і Світлана Тетеріна взяли участь у циклі вебінарів з наукометрії «Міжнародний досвід у публікаційній сфері. Успішні публікації у Scopus та Web of Science» від науково-навчально...

READ YOURSELF

Продовжують відшліфовувати свою наукову майстерність наші викладачі 23 november 2021

Нова наукова висота: старша викладачка кафедри готельно-ресторанної справи успішно захистила дисертаційне дослідження

16 грудня у спеціалізованій вченій раді Д 26.058.06 відбувся захист дисертації «Удосконалення технології формованих картопляних чіпсів підвищеної харчової цінності» старшою викладачкою кафедри готельно-ресторанної справи Аліною Ковтун на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук. Науковий керівник – завідувач кафедри технології хлібопекар...

READ YOURSELF

Нова наукова висота: старша викладачка кафедри готельно-ресторанної справи успішно захистила дисертаційне дослідження 17 december 2020

Відбулося нагородження лауреатів Премії Верховної Ради України молодим ученим

17 липня 2024 року у Києві відбулося нагородження лауреатів Премії Верховної Ради України молодим ученим за 2022 рік. Голова Верховної Ради України Руслан Стефанчук привітав переможців і висловив свою вдячність молодим ученим за їхню активну наукову діяльність, творчі досягнення та важливі наукові здобутки, наголосивши, що попри складні воєнні час...

READ YOURSELF

Відбулося нагородження лауреатів Премії Верховної Ради України молодим ученим 22 july 2024