Н У Х Т

Здобувачі кафедри мехатроніки та пакувальної техніки знову в переможцях!

03 травня 2023

Здобувачі кафедри мехатроніки та пакувальної техніки знову в переможцях!

Команда UGEN попри тривожні й складні часи для всіх українців знову змогла організувати проєкт для кар’єрного розвитку молоді «Ігри Заводів».

Наші здобувачі освіти вже не раз ставали переможцями цього проєкту. І цього разу команда «Stars131» студентів кафедри мехатроніки та пакувальної техніки в чергове підтвердила свої професійні навички інженерів-мехатронщиків! Свої креативні рішення формував і захищав творчий колектив у складі Тараса Бутика (капітан команди), Владислава Ясичева, Дмитра Ємельянова, Івана Д’яченка, Дмитра Скули.

У рамках змагань були анонсовані 120 кейсів із інноваційними вирішеннями задач від виробничників від 31 команди. Наша команда впевнено захистила своє рішення для одного з найбільших виробників хліба в Україні – ПрАТ «Концерн Хлібпром». Один із найбільших виробників хлібної, кондитерської продукції та кави, відповідальний виробник, надійний партнер і прогресивний галузевий оператор запропонував до вирішення цікавий і складний кейс «Складське господарство. Оптимізація обліку товарно-матеріальних цінностей компанії». Постійна робота здобувачів освіти у гуртку «Адаптроніка та інноваційна пневмоавтоматика. Industry 4.0», творче креативне мислення й командний дух забезпечили «Stars 131» призове ІІ місце і корисні заохочувальні призи від ПрАТ «Концерн Хлібпром».

Колектив кафедри мехатроніки та пакувальної техніки щиро вітає своїх вихованців із перемогою! До вітань приєднується і весь університет! Бажаємо рухатися вперед і підкорювати все нові і нові вершини науки і професії, домагатися найкращих результатів і бути лідерами! Пишаємося, що в нашому університеті навчається така талановита молодь!

Опублікований: 03-05-2023
Читайте також:
Маркетингові тренди веганських брендів

Їсти м’ясо нормально. Їсти тварин дивно. Це слоган українського веганського бренду Еat me Аt. Маркетингові тренди у Vegan Food: новинка чи забута репресована частина української історії початку ХХ століття, що повернулась на наш ринок вже як західноєвропейський тренд? Просто модне віяння чи щось більше? Якими насправді є мотиви споживачів веганськи...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Маркетингові тренди веганських брендів 23 вересня 2024

Великодній кошик для бійців від Смілянського коледжу харчових технологій НУХТ

Уже традиційно третій рік поспіль на Великодні свята Смілянський коледж харчових технологій НУХТ взяв активну участь у міській волонтерській акції «Великодній кошик для бійців», яку започаткували і продовжують втілювати волонтери Смілянської самооборони Майдану «Січ». До цієї акції ретельно готувалися, наповнювали «кошики» смаколиками: паски, краш...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Великодній кошик для бійців від Смілянського коледжу харчових технологій НУХТ 06 квітня 2018

Affiliate marketing: від CEO Академії «Arbitrage Up» для студентів НУХТ

«Реальні переваги арбітражу трафіку порівняно з Digital-професіями» – актуальна тема, що зібрала у студклубі НУХТ здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» та 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». Гостьова лекція від СЕО академії «Arb...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Affiliate marketing: від CEO Академії «Arbitrage Up» для студентів НУХТ 14 квітня 2025

Натхнення і мотивація від тих, хто змінює технологічний світ

Сьогодні до студентів кафедри маркетингу завітала лідерка першого deep tech акселератора в Україні Vacuum Deep Tech Acceleration Владислава Нізовська. Вона поділилася унікальним досвідом побудови системного відповідального бізнесу, розповіла про реалізовані проєкти та надихнула майбутніх інноваторів розвивати свої стартапи. Vacuum не просто допома...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Натхнення і мотивація від тих, хто змінює технологічний світ 13 травня 2025