Магістранти освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» успішно захистили кваліфікаційні роботи. Захисти рекламістів – це завжди поєднання креативу з науковою виваженістю, творчості з аналітикою, оптимізму із професіоналізмом.
Цьогоріч проєкти здобувачів освіти, представлені членам комісії, були присвячені як розробленню рекламних кампаній для сучасних брендів, так і актуальним соціальним проблемам.
Зокрема, кваліфікаційна робота Івана Подхалюзіна становила собою проєкт кампанії соціальної реклами, спрямованої на популяризацію аудіокниг для дітей із порушенням зору на базі студії озвучення та дубляжу ТОВ «Так Треба Продакшн». Магістрант провів дослідження, яке підтвердило актуальність обраної теми в умовах сучасного розвитку українського медіапростору, зростання попиту на аудіоформати та необхідності створення якісного інклюзивного дитячого контенту українською мовою. У результаті цього магістрантом була розроблена концепція соціальної рекламної кампанії «Почуй, щоб побачити» та комплекс рекламних матеріалів, який включає основний постер, інформаційний буклет-трифолд, аудіорекламу, відеорекламу для соціальних мереж і серію інформаційних та інтерактивних постів для Instagram, Facebook тощо.
Також варто відзначити, що деякі проєкти, розроблені в межах кваліфікаційних робіт магістрантів, уже були реалізовані на практиці. Так, здобувачка Влада Нізовських запропонувала багатоаспектну й деталізовану програму популяризації міжнародної конференції НУХТ «Здорове харчування від дитинства до довголіття: комплексний підхід, стан та перспективи», що вже уп’яте відбувалася в університеті. Її було втілено в життя: медіаплан, розроблений Владою, допоміг структурувати дії пресцентру та професійно представити наукову конференцію як у власних соцмережах НУХТ, так і через канали партнерів. А оновлений мерч за макетами здобувачки став «родзинкою» заходу, викликаючи позитивні емоції у гостей. Її напрацювання покладено в основу й PR-кампаній для наступних конференцій.
Отже, кваліфікаційні проєкти магістрантів-рекламістів ще раз підтвердили, що наші здобувачі освіти вдало поєднують знання із практичними навичками та володіють комплексом сучасних інструментів комунікації з урахуванням цифрових технологій, запитів ринку та особливостей професії.