Родзинкою для кафедри іноземних мов професійного спрямування серед студентів-магістрів стала група МЯ 1-1МД, яка розпочала навчання за дуальною формою. Цей пілотний проект вміщує в собі важливу комплексну формулу: навчання – робота – досвід – стипендія/заробітна плата – конкуренція – кар’єрний зріст – самостійність…І це, навіть, не всі переваги цієї форми здобуття освіти.
МОН планує, що в нашій країні поряд із традиційною формою навчання активно впроваджуватиметься і дуальна форма здобуття вищої освіти.
Засновником дуальної освіти вважають Німеччину. Від неї цю систему перейняли Канада, Австрія, Швейцарія та інші країни. Це поєднання роботи і навчання, коли молодого фахівця навчальний заклад готує разом із підприємством. Компанія визначає потрібні їй спеціальності й замовляє вишу. А заклад вищої освіти готує висококваліфікованих фахівців для підприємства. Така форма освіти є прогресивною, бо студенти не залишаються безробітними, а вже працевлаштовані.
Студент поєднує навчання у виші й на підприємстві. При цьому отримує заробітну плату і за умови успішного навчання, може отримувати ще й стипендію.
Вже з першого заняття викладачі кафедри зрозуміли, що ці студенти вирізняються від студентів традиційної форми навчання. Вони умотивовані, зацікавлені у вивченні мови, володінні нею, адже добре усвідомлюють, що іноземна мова – одна з вагомих складових для кар’єрного росту, особливо для тих, хто працюватиме на міжнародні компанії в Україні. Для роботи викладача дуже цікаві та важливі такі студенти, тому що вони не тільки отримують від нього знання, а й діляться своїми знаннями з власного досвіду щодо впровадження нових технологій, розробок, стандартів тощо.