Н У Х Т

Захисти рекламістів – поєднання креативу, творчості й професіоналізму

26 december 2025

Захисти рекламістів – поєднання креативу, творчості й професіоналізму

Магістранти освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» успішно захистили кваліфікаційні роботи. Захисти рекламістів – це завжди поєднання креативу з науковою виваженістю, творчості з аналітикою, оптимізму із професіоналізмом.

Цьогоріч проєкти здобувачів освіти, представлені членам комісії, були присвячені як розробленню рекламних кампаній для сучасних брендів, так і актуальним соціальним проблемам.

Зокрема, кваліфікаційна робота Івана Подхалюзіна становила собою проєкт кампанії соціальної реклами, спрямованої на популяризацію аудіокниг для дітей із порушенням зору на базі студії озвучення та дубляжу ТОВ «Так Треба Продакшн». Магістрант провів дослідження, яке підтвердило актуальність обраної теми в умовах сучасного розвитку українського медіапростору, зростання попиту на аудіоформати та необхідності створення якісного інклюзивного дитячого контенту українською мовою. У результаті цього магістрантом була розроблена концепція соціальної рекламної кампанії «Почуй, щоб побачити» та комплекс рекламних матеріалів, який включає основний постер, інформаційний буклет-трифолд, аудіорекламу, відеорекламу для соціальних мереж і серію інформаційних та інтерактивних постів для Instagram, Facebook тощо.

Також варто відзначити, що деякі проєкти, розроблені в межах кваліфікаційних робіт магістрантів, уже були реалізовані на практиці. Так, здобувачка Влада Нізовських запропонувала багатоаспектну й деталізовану програму популяризації міжнародної конференції НУХТ «Здорове харчування від дитинства до довголіття: комплексний підхід, стан та перспективи», що вже уп’яте відбувалася в університеті. Її було втілено в життя: медіаплан, розроблений Владою, допоміг структурувати дії пресцентру та професійно представити наукову конференцію як у власних соцмережах НУХТ, так і через канали партнерів. А оновлений мерч за макетами здобувачки став «родзинкою» заходу, викликаючи позитивні емоції у гостей. Її напрацювання покладено в основу й PR-кампаній для наступних конференцій.

Отже, кваліфікаційні проєкти магістрантів-рекламістів ще раз підтвердили, що наші здобувачі освіти вдало поєднують знання із практичними навичками та володіють комплексом сучасних інструментів комунікації з урахуванням цифрових технологій, запитів ринку та особливостей професії.

Published on: 26-12-2025
Read also:
Теорія та більше практики: сучасне бачення роботодавцями майбутнього фахівця

Формування національних освітніх тенденцій відповідно до сучасних реалій розвитку світової спільноти вимагає від закладів вищої освіти значних зусиль у створенні ефективних моделей підготовки спеціалістів різних рівнів і спрямувань. Адже якість освіти – це, перш за все, мобільність і престиж закладу вищої освіти в освітньому просторі будь якої краї...

READ YOURSELF

Теорія та більше практики: сучасне бачення роботодавцями майбутнього фахівця 24 february 2021

Насичене засідання вченої ради університету

27 лютого відбулося планове засідання вченої ради університету. За традицією голова ради, ректор Анатолій Українець розпочав його з урочистостей. Оплесками привітали членів ради, що відзначили дні народження між засіданнями, а також завідувачку відділу аспірантури і докторантури Наталію Касаткіну, якій була вручена Почесна грамота, і доцента кафедр...

READ YOURSELF

Насичене засідання вченої ради університету 27 february 2020

На кафедрі технології м'яса і м'ясних продуктів стартували захисти бакалаврів 2021 року денної форми навчання

8 червня розпочали серію захистів кваліфікаційних бакалаврських робіт здобувачі спеціальності 181 «Харчові технології», освітньо-професійної програми «Харчові технології та інженерія». Завідувач кафедри технології м’яса і м’ясних продуктів, професор Василь Пасічний очолив Екзаменаційну комісію, до складу якої увійшли доценти Оксана Топчій, Олексан...

READ YOURSELF

На кафедрі технології м'яса і м'ясних продуктів стартували захисти бакалаврів 2021 року денної форми навчання 09 june 2021