Резюме – важливий засіб самореклами на ринку праці. Цей документ повинен мати професійний вигляд і водночас бути надзвичайно апдейтним, креативним, адже є візитівкою охочого одержати вакантну посаду. Саме резюме формує в роботодавця перше враження про потенційного працівника.
Заняття з української мови (за професійним спрямуванням) зі здобувачами третього курсу Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І. С. Гулого було присвячене особливостям його укладання. Доцентка кафедри гуманітарних дисциплін Людмила Приблуда розповіла про те, за допомогою яких мовних і технічних засобів резюме можна надати більш привабливого та коректного вигляду, що дає змогу завдяки йому збільшити шанси потрапити на співбесіду. Також філологиня звернула увагу й на те, що знижує професійний рівень цього документа. Далі – комунікативна складова, зокрема, робота над самопрезентаціями під час співбесіди з роботодавцем. Буде цікаво!
Не забуваймо, що віра в успіх – перший крок до поставленої мети!