Н У Х Т

Як працювати з головою: власний кейс барбера на шляху до бренда

30 квітня 2025

Як працювати з головою: власний кейс барбера на шляху до бренда

Студент другого курсу освітньої програми «Маркетинг», власник барбершопу KFC Barber Володимир Свіщ 29 квітня прочитав гостьову лекцію для своїх одногрупників, де поділився власною історією створення і розвитку бізнесу – чесною, живою і справжньою.

Його барбершоп тримається на простих, але сильних цінностях – чесності, доброті, впевненості. Володимир пояснює – саме вони формують атмосферу місця, де комфортно кожному – чи то дітям, які мріють виглядати як дорослі, чи молоді, яка шукає себе, чи зрілим людям, які приходять за спокоєм і довірливою розмовою, чи пенсіонерам, що прагнуть тепла і уваги. Він яскраво показав на прикладах, як важливо розуміти бажання кожної цільової аудиторії – комусь потрібна тиха бесіда, комусь – келих вина під гарну музику, а комусь – відчуття легкості після оновлення образу.

Володимир починав із концепції «Дарвін» – лабораторія створення людей. Але швидко усвідомив, що хоче більше – не просто змінювати зовнішність, а створювати емоції. Відчуття справжності і живого контакту. Бо коли після стрижки людина виглядає інакше, але почувається собою – це справжній успіх.

Родом із Херсону, він втратив дім через війну, але не втратив жагу до життя. Перебравшись до іншого міста, не тільки відновив бізнес, а й почав розвивати його ще активніше. Володимир відкрито говорить – на старті потрібно чесно показувати клієнтам, що кожна гривня йде не на власні забаганки, а на розвиток справи – на нові інструменти, комфортну парковку чи краще обслуговування.

Його підхід до відкриття нового місця заслуговує окремої уваги. Володимир брав каву, сідав навпроти будівлі й годинами рахував трафік: хто проходить, як часто, у який час. Ця простота і водночас уважність до деталей показують – він уже мислить як маркетолог. І все ж сам Володимир зізнається, що попри інтуїтивні навички, йому бракувало системності. Саме тому, вже маючи власний бізнес, він свідомо вступив на спеціальність «Маркетинг» до нашого університету, аби глибше розібратися в основах ведення бізнесу, краще розуміти потреби ринку та будувати стратегії розвитку на професійному рівні.

До речі, окрім розвитку власної справи, Володимир активно працює над особистим брендом у соцмережах, зокрема в Instagram. У його стрічці можна знайти не тільки стильні стрижки, а й реальні історії клієнтів, моменти життя барбершопу та мотивуючі нотатки. Це ще один доказ того, що сучасний бізнес – не лише про продукт, а про людей і щирість.

Опублікований: 30-04-2025
Читайте також:
Перший науковий захід нового навчального року на кафедрі технології ресторанної і аюрведичної продукції

Перший науковий захід у 2019-2020 навчальному році – науковий семінар «Сучасні аспекти використання пряно-ароматичних трав та спецій у закладах ресторанного господарства» проведений кафедрою технології ресторанної і аюрведичної продукції спільно з Національним ботанічним садом ім. М.М. Гришка НАН України 27 вересня 2019 р. Захід відбувся завдяки с...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Перший науковий захід нового навчального року на кафедрі технології ресторанної і аюрведичної продукції 30 вересня 2019

Стартували захисти дипломних проектів на кафедрі машин і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв

Пройшли чотири роки навчання. Позаду багато складених екзаменів, як навчальних, так і життєвих. Позаду лекції, лабораторні заняття, виробнича практика, наукові конференції. Залишилося лише підтвердити набуті знання перед державною екзаменаційною комісією… У Навчально-науковому інженерно-технічному інституті ім. акад. І.С. Гулого почалися захисти д...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Стартували захисти дипломних проектів на кафедрі машин і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв 11 червня 2018

НУХТ – на «Family Space»

15 березня 2025 року у Київському палаці дітей та юнацтва відбувся профорієнтаційний фестиваль «Family Space», на якому наш університет представили викладачі та здобувачі освіти Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого та факультету автоматизації і комп’ютерних систем. Згідно з програмою фестивалю доцент кафедри теп...

ЧИТАТИ ДАЛІ

НУХТ – на «Family Space» 17 березня 2025

Відродженню України в статусі пивної країни сприяють наші викладачі

12  лютого в київському ресторані-пивоварні «Солом’янська броварня» відбувся прес-ланч, направлений на популяризацію крафту, як натурального продукту і культури споживання пива. Тема заходу – «Крафтова революція в Україні, за підсумками Дегустаційного конкурсу пива «East European Beer Award». Участь у прес-ланчі взяли представники 20 столичних вида...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Відродженню України в статусі пивної країни сприяють наші викладачі 13 лютого 2020