Н У Х Т

Як працювати з головою: власний кейс барбера на шляху до бренда

30 april 2025

Як працювати з головою: власний кейс барбера на шляху до бренда

Студент другого курсу освітньої програми «Маркетинг», власник барбершопу KFC Barber Володимир Свіщ 29 квітня прочитав гостьову лекцію для своїх одногрупників, де поділився власною історією створення і розвитку бізнесу – чесною, живою і справжньою.

Його барбершоп тримається на простих, але сильних цінностях – чесності, доброті, впевненості. Володимир пояснює – саме вони формують атмосферу місця, де комфортно кожному – чи то дітям, які мріють виглядати як дорослі, чи молоді, яка шукає себе, чи зрілим людям, які приходять за спокоєм і довірливою розмовою, чи пенсіонерам, що прагнуть тепла і уваги. Він яскраво показав на прикладах, як важливо розуміти бажання кожної цільової аудиторії – комусь потрібна тиха бесіда, комусь – келих вина під гарну музику, а комусь – відчуття легкості після оновлення образу.

Володимир починав із концепції «Дарвін» – лабораторія створення людей. Але швидко усвідомив, що хоче більше – не просто змінювати зовнішність, а створювати емоції. Відчуття справжності і живого контакту. Бо коли після стрижки людина виглядає інакше, але почувається собою – це справжній успіх.

Родом із Херсону, він втратив дім через війну, але не втратив жагу до життя. Перебравшись до іншого міста, не тільки відновив бізнес, а й почав розвивати його ще активніше. Володимир відкрито говорить – на старті потрібно чесно показувати клієнтам, що кожна гривня йде не на власні забаганки, а на розвиток справи – на нові інструменти, комфортну парковку чи краще обслуговування.

Його підхід до відкриття нового місця заслуговує окремої уваги. Володимир брав каву, сідав навпроти будівлі й годинами рахував трафік: хто проходить, як часто, у який час. Ця простота і водночас уважність до деталей показують – він уже мислить як маркетолог. І все ж сам Володимир зізнається, що попри інтуїтивні навички, йому бракувало системності. Саме тому, вже маючи власний бізнес, він свідомо вступив на спеціальність «Маркетинг» до нашого університету, аби глибше розібратися в основах ведення бізнесу, краще розуміти потреби ринку та будувати стратегії розвитку на професійному рівні.

До речі, окрім розвитку власної справи, Володимир активно працює над особистим брендом у соцмережах, зокрема в Instagram. У його стрічці можна знайти не тільки стильні стрижки, а й реальні історії клієнтів, моменти життя барбершопу та мотивуючі нотатки. Це ще один доказ того, що сучасний бізнес – не лише про продукт, а про людей і щирість.

Published on: 30-04-2025
Read also:
Eat What You Want Day на кафедрі іноземних мов професійного спрямування

8 травня 2019 року студенти збірної групи з англійської мови ТІ 1-2 та ТІ 1-3 разом із викладачем кафедри іноземних мов професійного спрямування Олесею Старковою провели захід, присвячений події Eat What You Want Day (Їж, що забажаєш), яка відбудеться 11 травня в різних країнах світу. Майбутнім харчовим технологам було дуже цікаво провести своє до...

READ YOURSELF

Eat What You Want Day на кафедрі іноземних мов професійного спрямування 10 may 2019

Благодійний збір студентської ради факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка

Студентська рада факультету ГРТБ імені проф. В.Ф. Доценка організувала благодійний збір для 43-го окремого батальйону територіальної оборони ЗСУ. Для залучення більшої цікавості до збору було анонсовано вже традиційну кулінарну лотерею. Розіграш проходив на сторінці факультету у соціальній мережі Instagram @hrtb_official. Умовою розіграшу було зро...

READ YOURSELF

Благодійний збір студентської ради факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка 03 april 2025

Перші В2 кафедри мехатроніки та пакувальної техніки

Професор Людмила Кривопляс-Володіна та доцент Анастасія Деренівська за результатами іспиту FCE (First Certificate in English) від Cambridge English Assessment, проведеного в Центрі іноземних мов Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, склали іспити та отримали сертифікати, що підтверджують рівень володіння англійською мовою рівня...

READ YOURSELF

Перші В2 кафедри мехатроніки та пакувальної техніки 18 december 2019

Випускник факультету ГРТБ імені проф. В.Ф. Доценка – володар титулу «Кращий сомельє України 2025»!

Випускник факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка Ігор Постоянкін – переможець конкурсу «Кращий сомельє України 2025» від Асоціації сомельє України sommelierua.info. Ігор – Шеф-сомельє елітного київського ресторану Catch Seafood Restaurant, топовий професіонал і випускник спеціальності 241 «Готельно-рестор...

READ YOURSELF

Випускник факультету ГРТБ імені проф. В.Ф. Доценка – володар титулу «Кращий сомельє України 2025»! 26 february 2025