У рамках вивчення дисципліни «Інформаційні технології та програмні продукти в готельно-ресторанному бізнесі» для здобувачів 2 курсу спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» на запрошення лектора дисципліни, доцента Олександра Люльки відбувся онлайн-лекторій менеджерки з якості продажу застосунку Poster Анастасії Рудень на тему «На що звертати увагу при виборі POS-системи для закладів готельно-ресторанного господарства».
Здобувачі освіти дізналися, як сучасна POS-система може стати повноцінним інструментом управління закладом ресторанного господарства.
Програма лекторію була насиченою та охоплювала ключові аспекти автоматизації бізнесу: що таке Poster і які задачі система допомагає вирішувати в повсякденній роботі закладів HoReCa – від обліку до покращення сервісу; адміністративна панель – цифровий кабінет власника або керуючого, де можна контролювати бізнес онлайн: аналітика, звіти, зміни в меню чи графіку роботи; складський, фінансовий облік і CRM – облік інгредієнтів, витрат, прибутків, а також формування системи лояльності для гостей; каса Poster – як виглядає і працює робоче місце офіціанта, як спрощується обслуговування клієнтів, а також додаткові застосунки: QR-меню для безконтактного перегляду страв. Мобільна каса – для швидкого приймання замовлень. Автоматизація доставки – для зручної організації онлайн-замовлень. Використання штучного інтелекту Posti для полегшення ведення витрат і обліку сировини та матеріалів.
Особливо цікавою частиною стали реальні бізнес-кейси закладів, які вже використовують Poster. Гостьова спікерка продемонструвала, як клієнти ведуть облік, які функції найчастіше використовують і як завдяки автоматизації підвищують прибутковість бізнесу.
Здобувачі освіти та викладачі кафедри готельно-ресторанної справи активно задавали питання та долучались до обговорення.
Колектив кафедри щиро вдячний Анастасії Рудень за лекторій і за практичні інсайти, приклади з життя та професіоналізм. І особливо за надану можливість використовувати цей застосунок у навчальному процесі для підготовки майбутніх фахівців індустрії гостинності.