Н У Х Т

Як формувати імідж міжнародної компанії дізнаються менеджери персоналу

22 жовтня 2024

Як формувати імідж міжнародної компанії дізнаються менеджери персоналу

21 жовтня 2024 р. на запрошення завідувачки кафедри економіки праці та менеджменту, професорки Тамари Березянко відбувся вебінар для здобувачів освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр» освітньо-професійної програми «Менеджмент персоналу» від фахівчині з розвитку бренду роботодавця компанії Forvis Mazars Юлії Левцової. Вебінар на тему «Формування у персоналу відповідності корпоративному іміджу компанії» проходив у межах дисциплін «Ринок праці та бренд роботодавця», «Іміджелогія» та «HR-маркетинг»

Компанія Forvis Mazars – провідна глобальна мережа професійних послуг, яка працює під єдиним брендом та складається з двох учасників: Forvis Mazars, LLP у Сполучених Штатах і Forvis Mazars Group SC, міжнародного інтегрованого партнерства, присутнього у понад 100 країнах і територіях.

Фахівчиня розкрила особливості іміджу Forvis Mazars ‒ чітко визначати свою унікальність на ринку аудиту і консалтингу з акцентом на: високий рівень професійної компетенції, міжнародний досвід і глобальну присутність, індивідуальний підхід до кожного клієнта, орієнтацію на сучасні інноваційні рішення та технології у сфері аудиту.

Як показала у яскравій презентації спікера, важливими аспектами формування іміджу є комунікаційна стратегія, візуальна ідентичність унікального стилю подання інформації на вебсайті, у презентаціях та інших матеріалах, клієнтоорієнтованість ‒ позитивні відгуки та кейси клієнтів, сертифікати, які підтверджують високий рівень послуг, підтримка соціальних ініціатив та екологічна відповідальність, дотримання принципів сталого розвитку, етичних норм і стандартів професії, культури різноманітності, рівності й інклюзивності.

Лекторка надала цікаві поради ‒ що робити студентам, коли немає досвіду, про процедуру стажування у компанії, джерела пошуку роботи.

Студенти і викладачі щиро вдячні Юлії Левцовій за можливість ознайомитися з діяльністю компанії Forvis Mazars, зокрема з їхньою креативною і унікальною роботою у сфері формування іміджу! Багато цікавих питань залишилося поза увагою вебінару, тому усі з ентузіазмом домовилися про нову зустріч.

Опублікований: 22-10-2024
Читайте також:
Фахівці Інституту післядипломної освіти НУХТ підвищили кваліфікацію працівників виноробної галузі

Літо у навчальних закладах – пора канікул і відпусток. Але не для фахівців інститутів післядипломної освіти нашого університету. Нагадаємо, їх у структурі нашого навчально-наукового комплексу два – у Києві і в Одесі. Одеський інститут післядипломної освіти НУХТ активно проводить курси підвищення кваліфікації для працівників харчових підприємств вп...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Фахівці Інституту післядипломної освіти НУХТ підвищили кваліфікацію працівників виноробної галузі 20 липня 2018

Продовжують вивчати світові технології хлібобулочних виробів магістри: на черзі – ХАЛА

Здобувачі вищої освіти освітнього ступеню «Магістр» освітньої програми «Технології хліба, кондитерських, макаронних виробів та харчоконцентратів» на дисципліні «Світові технології борошняних і кондитерських виробів» продовжують вивчати технології хлібобулочних виробів інших країн. На черзі традиційний виріб Ізраїлю – ХАЛА. Хала – єврейський традиц...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Продовжують вивчати світові технології хлібобулочних виробів магістри: на черзі – ХАЛА 25 травня 2020

Практично спрямована зустріч з учнями Северинівського ліцею

1 травня 2025 року в межах угоди про співпрацю між Северинівським ліцеєм Таращанської громади Київської області і кафедрою технологічного обладнання та комп’ютерних технологій проєктування Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого відбулася онлайн-зустріч, присвячена Тижню інженерії. Захід став логічним продовженням «...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Практично спрямована зустріч з учнями Северинівського ліцею 05 травня 2025