Н У Х Т

Як формувати імідж міжнародної компанії дізнаються менеджери персоналу

22 жовтня 2024

Як формувати імідж міжнародної компанії дізнаються менеджери персоналу

21 жовтня 2024 р. на запрошення завідувачки кафедри економіки праці та менеджменту, професорки Тамари Березянко відбувся вебінар для здобувачів освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр» освітньо-професійної програми «Менеджмент персоналу» від фахівчині з розвитку бренду роботодавця компанії Forvis Mazars Юлії Левцової. Вебінар на тему «Формування у персоналу відповідності корпоративному іміджу компанії» проходив у межах дисциплін «Ринок праці та бренд роботодавця», «Іміджелогія» та «HR-маркетинг»

Компанія Forvis Mazars – провідна глобальна мережа професійних послуг, яка працює під єдиним брендом та складається з двох учасників: Forvis Mazars, LLP у Сполучених Штатах і Forvis Mazars Group SC, міжнародного інтегрованого партнерства, присутнього у понад 100 країнах і територіях.

Фахівчиня розкрила особливості іміджу Forvis Mazars ‒ чітко визначати свою унікальність на ринку аудиту і консалтингу з акцентом на: високий рівень професійної компетенції, міжнародний досвід і глобальну присутність, індивідуальний підхід до кожного клієнта, орієнтацію на сучасні інноваційні рішення та технології у сфері аудиту.

Як показала у яскравій презентації спікера, важливими аспектами формування іміджу є комунікаційна стратегія, візуальна ідентичність унікального стилю подання інформації на вебсайті, у презентаціях та інших матеріалах, клієнтоорієнтованість ‒ позитивні відгуки та кейси клієнтів, сертифікати, які підтверджують високий рівень послуг, підтримка соціальних ініціатив та екологічна відповідальність, дотримання принципів сталого розвитку, етичних норм і стандартів професії, культури різноманітності, рівності й інклюзивності.

Лекторка надала цікаві поради ‒ що робити студентам, коли немає досвіду, про процедуру стажування у компанії, джерела пошуку роботи.

Студенти і викладачі щиро вдячні Юлії Левцовій за можливість ознайомитися з діяльністю компанії Forvis Mazars, зокрема з їхньою креативною і унікальною роботою у сфері формування іміджу! Багато цікавих питань залишилося поза увагою вебінару, тому усі з ентузіазмом домовилися про нову зустріч.

Опублікований: 22-10-2024
Читайте також:
Marketing promotion policy. Мodern life hacks: найцікавіше від здобувачів кафедри маркетингу

Цього разу зустріч студентського наукового гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу була особливою – усі свої здобутки юні маркетологи і маркетологині представили англійською мовою. Зустріч виявилась цікавою для здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» і 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Marketing promotion policy. Мodern life hacks: найцікавіше від здобувачів кафедри маркетингу 10 червня 2024

Знайомство з майбутніми роботодавцями

Професійність. Прозорість. Інноваційність. Так охарактеризували компанію «Склоресурс», яка займається переробленням скла для фасадів та інтер’єрів з 2006 року, здобувачі освіти кафедри машин і апаратів харчових і фармацевтичних виробництв. По-перше, вони були вражені сучасним обладнанням і професійністю працівників підприємства. По-друге, масштаба...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Знайомство з майбутніми роботодавцями 04 серпня 2021

Робоча група освітньої програми «Економіка та правове забезпечення бізнесу» обговорила результати локального моніторингу

3 лютого 2025 року відбулася чергова зустріч робочої групи бакалаврської освітньо-професійної програми «Економіка та правове забезпечення бізнесу» за участі здобувачів освіти Анастасії Олейнікової, Катерини Давиденко, Віталія Шаланського, стейкхолдерів-роботодавців – засновника ТВГ «Росинка» Сергія Германа, юриста Верховної ради України Сергія Корі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Робоча група освітньої програми «Економіка та правове забезпечення бізнесу» обговорила результати локального моніторингу 05 лютого 2025

Все про біозахист харчових продуктів на гостьовій лекції від фахівця Novonesis A/S

16 квітня 2024 р. для магістрантів кафедри технології м’яса і м’ясних продуктів у межах вивчення дисциплін «Менеджмент якості та безпечності продуктів м’ясної галузі» та «Менеджмент якості та безпечності харчових продуктів для HoReCa» відбулася гостьова лекція «Біозахист харчових продуктів». На запрошення професорки кафедри Ірини Шевченко лекцію пр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Все про біозахист харчових продуктів на гостьовій лекції від фахівця Novonesis A/S 17 квітня 2024