Н У Х Т

Маркетингові лайфхаки та екскурс спеціальностями

27 січня 2020

Маркетингові лайфхаки та екскурс спеціальностями

У своїй діяльності кафедра маркетингу дотримується клієнтоорієнтованого підходу та всебічно впроваджує філософію CR-M. Популярним заходом інтерактивної взаємодії із майбутніми вступниками є участь у Дні відкритих дверей, під час якого гості університету отримують змогу ознайомитись із перевагами спеціальностей кафедри, відкрити для себе цікаві маркетингові лайфхаки і взяти участь у брейн-рингах та вікторинах.

25 січня кафедра маркетингу презентувала черговий кейс професій до Дня відкритих дверей, куди завітали учні шкіл і коледжів разом із батьками і друзями. Від викладачів майбутні вступники дізналися про особливості кожної спеціальності, а також про переваги навчання на кафедрі маркетингу НУХТ. Гості із цікавістю відкрили для себе розмаїття посад, які можуть обіймати маркетологи, підприємці та рекламісти, із гідним рівнем оплати праці й можливістю саморозвитку і самореалізації. Позитив викликав і перелік дисциплін кожної спеціальності, який передбачає наявність переважної більшості фахових предметів уже з першого року навчання. Наприкінці зустрічі гості взяли участь у невеличкому брейн-ринзі «Я – маркетолог», де вони успішно вирішували непрості дилеми маркетингу та підприємництва і відкривали для себе нові маркетингові та рекламні лайфхаки.

Майстер-клас із спеціальностей кафедри викликав значний інтерес, а брейн-ринг виявив у відвідувачів справжні маркетингові здібності, підприємницький хист і талант рекламіста. Зустріч із учнями та їхніми батьками залишила по собі теплі враження й відчуття дійсних маркетингових талантів, які, сподіваємось, із наступного року будуть розвиватися вже у дружній родині студентів і викладачів кафедри маркетингу НУХТ.

Опублікований: 27-01-2020
Читайте також:
Акредитацію пройшли успішно – освітній програмі «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» бути!

Період підготовки акредитаційної справи освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»: збирання інформації, робота зі зовнішніми і внутрішніми стейкхолдерами, детальне опрацювання документів, підготовка фото- та відеозвітів, а також два місяці очікування завершення процедурних моментів прийняття рішення керівництвом Галузевої ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Акредитацію пройшли успішно – освітній програмі «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» бути! 16 квітня 2021

Знання правил GMP – перший крок до майбутньої виробничо-практичної роботи

Третьокурсники спеціальності 162 «Біотехнологія та біоінженерія», незважаючи на непрості умови та різні місця перебування, не втрачають можливості опановувати дисципліни, які є основою їх майбутнього фаху. Однією з таких дисциплін є «Нормативне забезпечення біотехнологічних виробництв». Ця дисципліна є важливою у системі підготовки, тому що забезп...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Знання правил GMP – перший крок до майбутньої виробничо-практичної роботи 06 червня 2022

Ювілейний, 140-й випуск

У свій ювілейний рік Смілянський технологічний фаховий коледж НУХТ у великий світ випустив 109 фахових молодших бакалаврів з менеджменту, маркетингу, харчових технологій, комп’ютерних наук, автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій, а також спеціалістів із галузевого машинобудування, серед яких 7 випускників отримали дипломи з відзнакою....

ЧИТАТИ ДАЛІ

Ювілейний, 140-й випуск 15 липня 2024

Якість страв як рушій змін: здобувачі ОПП «Технології харчування» на глобальному гастрономічному трендовому вебінарі

Бакалаври четвертого курсу освітньої програми «Технології харчування» у межах дисципліни «Управління якістю продукції та послуг ресторанного господарства» (лектор – професор кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції, гарант освітньої програми Олег Кузьмін) взяли участь у міжнародному вебінарі «Can't Miss Menu Trends for 2025 – Navigati...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Якість страв як рушій змін: здобувачі ОПП «Технології харчування» на глобальному гастрономічному трендовому вебінарі 08 квітня 2025