У своїй діяльності кафедра маркетингу дотримується клієнтоорієнтованого підходу та всебічно впроваджує філософію CR-M. Популярним заходом інтерактивної взаємодії із майбутніми вступниками є участь у Дні відкритих дверей, під час якого гості університету отримують змогу ознайомитись із перевагами спеціальностей кафедри, відкрити для себе цікаві маркетингові лайфхаки і взяти участь у брейн-рингах та вікторинах.
25 січня кафедра маркетингу презентувала черговий кейс професій до Дня відкритих дверей, куди завітали учні шкіл і коледжів разом із батьками і друзями. Від викладачів майбутні вступники дізналися про особливості кожної спеціальності, а також про переваги навчання на кафедрі маркетингу НУХТ. Гості із цікавістю відкрили для себе розмаїття посад, які можуть обіймати маркетологи, підприємці та рекламісти, із гідним рівнем оплати праці й можливістю саморозвитку і самореалізації. Позитив викликав і перелік дисциплін кожної спеціальності, який передбачає наявність переважної більшості фахових предметів уже з першого року навчання. Наприкінці зустрічі гості взяли участь у невеличкому брейн-ринзі «Я – маркетолог», де вони успішно вирішували непрості дилеми маркетингу та підприємництва і відкривали для себе нові маркетингові та рекламні лайфхаки.
Майстер-клас із спеціальностей кафедри викликав значний інтерес, а брейн-ринг виявив у відвідувачів справжні маркетингові здібності, підприємницький хист і талант рекламіста. Зустріч із учнями та їхніми батьками залишила по собі теплі враження й відчуття дійсних маркетингових талантів, які, сподіваємось, із наступного року будуть розвиватися вже у дружній родині студентів і викладачів кафедри маркетингу НУХТ.