Н У Х Т

Маркетингові лайфхаки та екскурс спеціальностями

27 січня 2020

Маркетингові лайфхаки та екскурс спеціальностями

У своїй діяльності кафедра маркетингу дотримується клієнтоорієнтованого підходу та всебічно впроваджує філософію CR-M. Популярним заходом інтерактивної взаємодії із майбутніми вступниками є участь у Дні відкритих дверей, під час якого гості університету отримують змогу ознайомитись із перевагами спеціальностей кафедри, відкрити для себе цікаві маркетингові лайфхаки і взяти участь у брейн-рингах та вікторинах.

25 січня кафедра маркетингу презентувала черговий кейс професій до Дня відкритих дверей, куди завітали учні шкіл і коледжів разом із батьками і друзями. Від викладачів майбутні вступники дізналися про особливості кожної спеціальності, а також про переваги навчання на кафедрі маркетингу НУХТ. Гості із цікавістю відкрили для себе розмаїття посад, які можуть обіймати маркетологи, підприємці та рекламісти, із гідним рівнем оплати праці й можливістю саморозвитку і самореалізації. Позитив викликав і перелік дисциплін кожної спеціальності, який передбачає наявність переважної більшості фахових предметів уже з першого року навчання. Наприкінці зустрічі гості взяли участь у невеличкому брейн-ринзі «Я – маркетолог», де вони успішно вирішували непрості дилеми маркетингу та підприємництва і відкривали для себе нові маркетингові та рекламні лайфхаки.

Майстер-клас із спеціальностей кафедри викликав значний інтерес, а брейн-ринг виявив у відвідувачів справжні маркетингові здібності, підприємницький хист і талант рекламіста. Зустріч із учнями та їхніми батьками залишила по собі теплі враження й відчуття дійсних маркетингових талантів, які, сподіваємось, із наступного року будуть розвиватися вже у дружній родині студентів і викладачів кафедри маркетингу НУХТ.

Опублікований: 27-01-2020
Читайте також:
Одноденний туристичний похід у Карпати здійснили здобувачі спеціальності «Туризм»

Одноденні туристичні походи дозволяють насолоджуватися мальовничими природними ландшафтами та отримувати помірне фізичне навантаження. У такий похід відправилися здобувачі кафедри туристичного та готельного бізнесу й здійснили сходження на найвищу точку Боржавського хребта – гору Гимба. Гора Ґимба (Ґемба) є однією з найвищих вершин гірського масив...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Одноденний туристичний похід у Карпати здійснили здобувачі спеціальності «Туризм» 14 листопада 2022

Усе про систему управління якістю випробувань харчових продуктів в акредитованій лабораторії

На запрошення гарантки освітньої програми «Технологічна експертиза та безпека харчової продукції», лекторки навчальної дисципліни «Організація роботи виробничих і випробувальних лабораторій», доцентки кафедри експертизи харчових продуктів Світлани Усатюк заступниця завідувачки лабораторії досліджень хіміко-біологічних чинників Українського державно...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Усе про систему управління якістю випробувань харчових продуктів в акредитованій лабораторії 03 грудня 2024

Майстер-клас з харчової біотехнології для київських ліцеїстів

У захоплюючий світ, де мікроорганізми творять свої маленькі дива, вирушили учні ліцею №242 на майстер-класі, який відбувся в одній із навчальних лабораторій кафедри біотехнології і мікробіології. Старший викладач кафедри Віктор Удимович розпочав із теоретичної частини, де учасники ознайомилися з будовою мікроскопа, його принципами роботи та особли...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Майстер-клас з харчової біотехнології для київських ліцеїстів 02 грудня 2024

Актуально про страховий ринок

Викладачі кафедри фінансів і здобувачі-фінансисти відвідали гостьову лекцію «Страховий ринок України – чи є світло в кінці тунелю?» генерального директора Асоціації «Страховий Бізнес» В’ячеслава Черняховського. Модератором заходу виступив керівник курсу «Маркетингові технології у фінансовому бізнесі», к.е.н., професор кафедри банківської справи та ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Актуально про страховий ринок 22 вересня 2025