Н У Х Т

Вступники до закладів вищої освіти уже можуть зареєструвати свої електронні кабінети

01 липня 2021

Вступники до закладів вищої освіти уже можуть зареєструвати свої електронні кабінети

Сьогодні розпочалася реєстрація електронних кабінетів вступників до закладів вищої освіти.

Електронний кабінет вступника необхідний для подання заяв в електронній формі для вступу до вишів. Для реєстрації е-кабінету потрібно використовувати сторінку системи за адресою https://ez.osvitavsim.org.ua/.

Подання заяв до закладів вищої освіти триватиме з 14 до 23 липня. Цьогоріч можна подати до 5 заяв на бюджет у будь-який заклад вищої освіти без обмеження кількості спеціальностей, на які їх подають, і до 30 заяв на контракт.

Прийом заяв і документів від вступників розпочинається 14 липня (крім військових закладів (закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання), військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти) та закінчується:

  • 16 липня – для осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів, творчих конкурсів;
  • 23 липня – для осіб, які вступають за результатами зовнішнього незалежного оцінювання, іспитів, творчих конкурсів, складених з 1 по 13 липня.

Для відкриття електронного кабінету слід вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг із іншими. Якщо буде зафіксовано ідентичність логінів – видасть попередження. У такому разі потрібно створити новий унікальний логін. На вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету.

Під час реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, наприклад, mail.ru, yandex.ru.

Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:

  • одного зі сертифікатів ЗНО – номер, пін-код і рік отримання (2018-2021); дані інших сертифікатів варто додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
  • свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата) – серію, номер і середній бал додатка.

Після активації електронного кабінету потрібно ввести/завантажити таку інформацію про вступника:

  • контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти зі вступником і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів;
  • кольорову фотокартку вступника (3х4 см);
  • фотокопію додатка до свідоцтва/атестата про повну загальну середню освіту.

Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG, PNG), а максимальний розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.

Нагадуємо, що в нашому університеті працює консультативний центр, фахівці якого допоможуть зі створенням електронного кабінету, внесенням заяв в електронній формі, завантаженням додатка до документа про освіту, на основі якого відбувається вступ тощо. Він знаходиться за адресою м. Київ, вул. Володимирська, 70 (корпус Приймальної комісії).

Бажаємо успіху вступникам! 

Опублікований: 01-07-2021
Читайте також:
Здобутки науковців – на благо розвитку університету

21 жовтня 2024 р. кафедрою маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління був проведений круглий стіл за участю викладачів, аспірантів і молодих учених, присвячений 140-річчю нашого університету. Тема заходу –  «Маркетингові стратегії розвитку підприємств та їх реалізація в умовах сьогодення» (модераторка – гарантка освітньо-науков...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Здобутки науковців – на благо розвитку університету 22 жовтня 2024

Результати семестрової роботи

Цьогоріч для студентів спеціалізації «Управління персоналом та економіка праці» вперше викладалась дисципліна «Підприємництво та соціальні проекти», тож логічним її завершенням на сесійному тижні стала презентація індивідуальних соціальних проектів як результату семестрової роботи, що порушували нетривіальні суспільні проблеми, серед яких: незнання...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Результати семестрової роботи 29 грудня 2017

Науково-практична студентська конференція

13 лютого 2017 року в Івано-Франківському коледжі ресторанного сервісу і туризму НУХТ відбулася студентська конференція "Сучасні напрями та формати ресторанного господарства", яку організували та провели студенти і викладачі циклової комісії ресторанного напряму Галина Лилак та Марія Намурована. Зокрема, на конференції були заслухані доповіді Олек...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Науково-практична студентська конференція "Сучасні напрями та формати ресторанного господарства" 14 лютого 2017

Цікавий досвід вивчення англійської мови

Кафедра іноземних мов професійного спрямування постійно знаходиться в пошуку нових форм і методів викладання іноземних мов. Цьому сприяють різноманітні заходи іноземними мовами – конкурси, розмовні клуби, зустрічі, тематичні презентації. У вивченні англійської мови особлива увага має приділятися говорінню, оскільки в Україні на законодавчому рівні...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Цікавий досвід вивчення англійської мови 05 квітня 2024