Н У Х Т

Вступники до бакалаврату отримали рекомендації для зарахування на бюджет

29 серпня 2022

Вступники до бакалаврату отримали рекомендації для зарахування на бюджет

Сьогодні в електронних кабінетах вступників на сайті vstup.edbo.gov.ua з'явилися рекомендації для зарахування на бюджет до закладів вищої освіти для вступу на бакалавра, зокрема за квотою-2. Розподіл місць відбувся за алгоритмом адресного розміщення державного та регіонального замовлення. Нагадаємо, рекомендація надається лише на одне бюджетне місце, за однією заявою.

У е-кабінетах вступників, які отримали рекомендації на бюджет, навпроти відповідної заяви статус змінився на «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти державного (регіонального) бюджету)».

Для зарахування на бюджет до нашого університету вступники мають до 18-ї години 2 вересня виконати вимоги до зарахування, тобто подати документи до відбіркової комісії НУХТ:

- документ про освіту на основі якого здійснюється вступ і додаток до нього (+ їх копії) якщо інформація про ці документи не зберігається в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;
- документ, що посвідчує особу та громадянство (+ його копія);
- військово-обліковий документ (+ його копія) (військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників - посвідчення про приписку до призовних дільниць);
- чотири однакових кольорових фотокартки розміром 3×4 см;
- документи (+ їх копії), що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов для зарахування та/або навчання (для осіб, які мають таке право);
- копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер);
- документи (+ їх копії), що засвідчують підстави для нарахування додаткових конкурсних балів (за наявності);
- медична довідка за формою 086-о (тільки для осіб, які претендують на поселення у гуртожиток - потрібна при поселенні);
- копія свідоцтва про укладення шлюбу, свідоцтва про зміну прізвища тощо (для осіб, які у пред'явлених документах мають розбіжності у прізвищі, імені або по батькові);
- підписану Приймальною комісією роздруковану заяву на вступ (для тих вступників, які подавали заяви через електронний кабінет).

Подавання оригіналів необхідних документів для зарахування може здійснюватися особисто (надіславши вступником скановані копії), з накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника на електронну адресу Приймальної комісії закладу, зазначену в Реєстрі суб'єктів освітньої діяльності ЄДЕБО (або іншими засобами зв'язку, визначеними Правилами прийому). Якщо впродовж трьох місяців після початку навчання від вступника не будуть отримані оригінали документів, то наказ про зарахування скасовується в частині зарахування такої особи.

Вступникам, які подавали електронну заяву та отримали рекомендацію до зарахування й планують виконувати вимоги до зарахування засобами електронного зв’язку, необхідно додатково до комплекту документів сформувати з електронного кабінету та підписати КЕП або роздрукувати/написати власноруч і підписати відповідну заяву на вступ. Для цього в своєму електронному кабінеті в меню «Подані заяви» необхідно виділити заяву зі статусом «Рекомендовано до зарахування за кошти державного (регіонального) бюджету» та обрати дію «Друк електронної заяви».

У додаткових даних заяви потрібно вказати інформацію, що на час навчання студент потребує поселення в гуртожиток (Так/Ні), а також вказати поштову адресу проживання і натиснути кнопку «Так». Перевірити заповнену інформацію у сформованій заяві та роздрукувати її.

Для накладання кваліфікованого електронного підпису можна скористатись сервісом «Дія-Підпис» за посиланням.

Дистанційне надання оригіналів необхідних документів та укладання договору про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників – для неповнолітніх вступників) здійснюється впродовж трьох місяців від дати початку навчання.

Звертаємо увагу, що в цьому році подання оригіналів документів про освіту (за умови наявності в ЄДЕБО інформації про них) не є обов’язковим, водночас заклади вищої освіти у разі вступу на основі здобутого ступеня вищої освіти (освітньо-кваліфікаційного рівня) в своїх Правилах прийому можуть передбачити необхідність подання їхніх сканованих копій для підтвердження розрахунку перезарахування кредитів ECTS за результатами попереднього навчання.

Нагадуємо, що в цьому році відсутній такий документ, як сертифікат НМТ, і, відповідно, його не потрібно подавати під час виконання вимог до зарахування – уся необхідна інформація вже міститься в ЄДЕБО.

Зарахування на бюджет відбудеться 5 вересня.

Не пізніше ніж 19 вересня буде здійснюватися переведення на вакантні місця державного, регіонального замовлення та на місця за рахунок цільових пільгових державних кредитів осіб, які зараховані на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб на основі повної загальної середньої освіти.

У тих вступників, які не отримають жодної рекомендації на бюджет 29 серпня, статус навпроти всіх заяв залишиться «Допущено до конкурсу». Усі ці заяви автоматично беруть участь у конкурсі на контракт.

У разі отримання рекомендації на контракт навпроти таких заяв статус зміниться на «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти фізичних і юридичних осіб)». Цей статус може з’явитися напроти кількох заяв – тоді вступник має можливість самостійно визначити, яку саме пропозицію обрати.

Цього року приймання оригіналів документів на контракт від вступників до бакалаврату у нашому університеті завершиться для вступників після школи 15 вересня, для вступників після коледжу – не пізніше 13:00 17 вересня.

Опублікований: 29-08-2022
Читайте також:
Участь кафедри маркетингу у World Food Ukraine-2024

29-31 жовтня 2024 року у Міжнародному виставковому центрі відбулася значна подія для шанувальників ритейлу – виставка World Food Ukraine 2024. Крім великої експозиції, форум мав насичену ділову й наукову програми, до участі у яких були запрошені фахівці нашого університету. Зокрема доцентка кафедри маркетингу Оксана Данкеєва взяла участь у якості ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Участь кафедри маркетингу у World Food Ukraine-2024 31 жовтня 2024

Новий підручник від науковців НУХТ: «Інжиніринг підприємств м’ясної галузі»

Видання сучасної навчальної літератури є одним із ключових пріоритетів у діяльності викладачів і науковців нашого університету. Адже саме якісні навчальні ресурси є основою системної, теоретичної та практичної підготовки здобувачів вищої освіти відповідно до вимог сучасного освітнього простору. Результатом плідної співпраці науковців кафедри техно...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Новий підручник від науковців НУХТ: «Інжиніринг підприємств м’ясної галузі» 17 вересня 2025

І знов відкрита лекція на кафедрі харчової хімії

Найважливіша цінність – це цінність людського спілкування. Саме цю істину відкрило суспільство в період пандемії. Всі ми, і студенти, і викладачі скучили за звичайним чаюванням із запеклими дискусіями у викладацьких рідного університету, спортивними змаганнями у спорткомплексі, і просто за звичайним рукостисканням при зустрічі. Тому, так організов...

ЧИТАТИ ДАЛІ

І знов відкрита лекція на кафедрі харчової хімії 03 листопада 2020

НУХТ – у ТОП-50 наукометричного моніторингу вишів України!

Днями був оприлюднений щорічний рейтинг українських закладів вищої освіти за показниками даних наукометричної бази SciVerse Scopus, ранжування у якому відбувається за показниками цитованості наукових статей, опублікованих закладами освіти або їхніми фахівцями. У квітневому рейтингу 2023 року наш університет посів 45 місце з 204 українських вишів, ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

НУХТ – у ТОП-50 наукометричного моніторингу вишів України! 26 квітня 2023