Н У Х Т

Вступники до бакалаврату отримали рекомендації для зарахування на бюджет

29 серпня 2022

Вступники до бакалаврату отримали рекомендації для зарахування на бюджет

Сьогодні в електронних кабінетах вступників на сайті vstup.edbo.gov.ua з'явилися рекомендації для зарахування на бюджет до закладів вищої освіти для вступу на бакалавра, зокрема за квотою-2. Розподіл місць відбувся за алгоритмом адресного розміщення державного та регіонального замовлення. Нагадаємо, рекомендація надається лише на одне бюджетне місце, за однією заявою.

У е-кабінетах вступників, які отримали рекомендації на бюджет, навпроти відповідної заяви статус змінився на «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти державного (регіонального) бюджету)».

Для зарахування на бюджет до нашого університету вступники мають до 18-ї години 2 вересня виконати вимоги до зарахування, тобто подати документи до відбіркової комісії НУХТ:

- документ про освіту на основі якого здійснюється вступ і додаток до нього (+ їх копії) якщо інформація про ці документи не зберігається в Єдиній державній електронній базі з питань освіти;
- документ, що посвідчує особу та громадянство (+ його копія);
- військово-обліковий документ (+ його копія) (військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників - посвідчення про приписку до призовних дільниць);
- чотири однакових кольорових фотокартки розміром 3×4 см;
- документи (+ їх копії), що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов для зарахування та/або навчання (для осіб, які мають таке право);
- копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер);
- документи (+ їх копії), що засвідчують підстави для нарахування додаткових конкурсних балів (за наявності);
- медична довідка за формою 086-о (тільки для осіб, які претендують на поселення у гуртожиток - потрібна при поселенні);
- копія свідоцтва про укладення шлюбу, свідоцтва про зміну прізвища тощо (для осіб, які у пред'явлених документах мають розбіжності у прізвищі, імені або по батькові);
- підписану Приймальною комісією роздруковану заяву на вступ (для тих вступників, які подавали заяви через електронний кабінет).

Подавання оригіналів необхідних документів для зарахування може здійснюватися особисто (надіславши вступником скановані копії), з накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника на електронну адресу Приймальної комісії закладу, зазначену в Реєстрі суб'єктів освітньої діяльності ЄДЕБО (або іншими засобами зв'язку, визначеними Правилами прийому). Якщо впродовж трьох місяців після початку навчання від вступника не будуть отримані оригінали документів, то наказ про зарахування скасовується в частині зарахування такої особи.

Вступникам, які подавали електронну заяву та отримали рекомендацію до зарахування й планують виконувати вимоги до зарахування засобами електронного зв’язку, необхідно додатково до комплекту документів сформувати з електронного кабінету та підписати КЕП або роздрукувати/написати власноруч і підписати відповідну заяву на вступ. Для цього в своєму електронному кабінеті в меню «Подані заяви» необхідно виділити заяву зі статусом «Рекомендовано до зарахування за кошти державного (регіонального) бюджету» та обрати дію «Друк електронної заяви».

У додаткових даних заяви потрібно вказати інформацію, що на час навчання студент потребує поселення в гуртожиток (Так/Ні), а також вказати поштову адресу проживання і натиснути кнопку «Так». Перевірити заповнену інформацію у сформованій заяві та роздрукувати її.

Для накладання кваліфікованого електронного підпису можна скористатись сервісом «Дія-Підпис» за посиланням.

Дистанційне надання оригіналів необхідних документів та укладання договору про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників – для неповнолітніх вступників) здійснюється впродовж трьох місяців від дати початку навчання.

Звертаємо увагу, що в цьому році подання оригіналів документів про освіту (за умови наявності в ЄДЕБО інформації про них) не є обов’язковим, водночас заклади вищої освіти у разі вступу на основі здобутого ступеня вищої освіти (освітньо-кваліфікаційного рівня) в своїх Правилах прийому можуть передбачити необхідність подання їхніх сканованих копій для підтвердження розрахунку перезарахування кредитів ECTS за результатами попереднього навчання.

Нагадуємо, що в цьому році відсутній такий документ, як сертифікат НМТ, і, відповідно, його не потрібно подавати під час виконання вимог до зарахування – уся необхідна інформація вже міститься в ЄДЕБО.

Зарахування на бюджет відбудеться 5 вересня.

Не пізніше ніж 19 вересня буде здійснюватися переведення на вакантні місця державного, регіонального замовлення та на місця за рахунок цільових пільгових державних кредитів осіб, які зараховані на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб на основі повної загальної середньої освіти.

У тих вступників, які не отримають жодної рекомендації на бюджет 29 серпня, статус навпроти всіх заяв залишиться «Допущено до конкурсу». Усі ці заяви автоматично беруть участь у конкурсі на контракт.

У разі отримання рекомендації на контракт навпроти таких заяв статус зміниться на «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти фізичних і юридичних осіб)». Цей статус може з’явитися напроти кількох заяв – тоді вступник має можливість самостійно визначити, яку саме пропозицію обрати.

Цього року приймання оригіналів документів на контракт від вступників до бакалаврату у нашому університеті завершиться для вступників після школи 15 вересня, для вступників після коледжу – не пізніше 13:00 17 вересня.

Опублікований: 29-08-2022
Читайте також:
Педагогічна практика здобувачів ступеня PhD на кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів

Протягом лютого-травня 2025 року здобувачі освітньо-наукового ступеня «Доктор філософії» кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів Євген Годунко, Андрій Ворвихвост і Артем Заброда успішно реалізовували індивідуальні програми педагогічної практики, демонструючи високий рівень професійної, методичної та науково-комунікативної підгото...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Педагогічна практика здобувачів ступеня PhD на кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів 12 травня 2025

Навички ефективного спілкування в команді опанувала доцентка кафедри туристичного та готельного бізнесу

Наші викладачі не втрачають нагоди дізнатися щось нове та отримати корисні навички. Доцентка кафедри туристичного та готельного бізнесу Тетяна Мірзодаєва пройшла навчання у Київській Академії жіночого лідерства за програмою «Навички ефективних комунікацій в громадському секторі». Разом із фаховими тренерками Іветтою Делікатною та Оленою Лобовою, щ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Навички ефективного спілкування в команді опанувала доцентка кафедри туристичного та готельного бізнесу 15 серпня 2024

Кафедра готельно-ресторанної справи продовжує співпрацю зі стейкхолдерами індустрії гостинності Болгарії

Кафедра готельно-ресторанної справи продовжує співпрацю зі стейкхолдерами індустрії гостинності Болгарії щодо організації міжнародної практики для здобувачів вищої освіти бакалаврського рівня. З 1 вересня студенти спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» приступили до проходження виробничої практики у кращих готельних підприємствах морського...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Кафедра готельно-ресторанної справи продовжує співпрацю зі стейкхолдерами індустрії гостинності Болгарії 21 вересня 2021

Знайомство з «Maya Cake»

Наприкінці опанування курсу навчальної дисципліни «Технології кондитерських виробів» здобувачі спеціальності 181 «Харчові технології» мали цікаву зустріч зі стейкхолдерами – засновниками кондитерського підприємства «Maya Cake» В’ячеславом і Майєю та їх колегами Міхаелем та Еммою. Гості розповіли студентській аудиторії про своє підприємство, якому ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Знайомство з «Maya Cake» 02 червня 2025