Поєднання вражаючого креативу та маркетингових методів аналізу продемонстрували під час захисту бакалаврських робіт студенти спеціальності «Маркетинг». Усі представлені до захисту дипломні роботи були присвячені актуальним темам і виконані на високому рівні.
Ще вчора звичайні студенти, а сьогодні – дипломовані бакалаври з життєвим і професійним досвідом. Від випуску нового продукту до мерчандайзингу, від виробництва меблів до банківської сфери – чого тільки не досліджували студенти. І це вкотре підтверджує, що маркетинг – поєднання усіх сфер і сучасний розвиток тенденцій.
Члени екзаменаційної комісії у складі голови ЕК, доцента Світлани Розумей, доцентів Ольги Крайнюченко, Наталії Скригун, Лариси Капінус та секретаря Ольги Лелеки відзначили якісні знання випускників, високий рівень володіння теорією маркетингу, сучасними методами маркетингового аналізу, інноваційними тенденціями в маркетинговій сфері та навичками презентацій.
Приємно відмітити Світлану Бакуліну, Анастасію Долюк та Ірину Кравчук, які за роки навчання на кафедрі маркетингу зарекомендували себе як ініціативні, креативні та здібні студенти з науковим потенціалом. Блискуче захистивши свої дипломні роботи, вони отримали рекомендацію від екзаменаційної комісії на вручення дипломів із відзнакою.
Кафедра пишається своїми студентами і запрошує до продовження навчання та творчої співпраці в магістратурі за спеціальністю 075 «Маркетинг»!