Н У Х Т

Вітаємо маркетологів із успішним захистом кваліфікаційних робіт!

22 лютого 2021

Вітаємо маркетологів із успішним захистом кваліфікаційних робіт!

Протягом минулого тижня відбулися онлайн-засідання Екзаменаційних комісій із захисту кваліфікаційних робіт першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг». Завдяки професійному досвіду наукових керівників і старанням здобувачів освітніх ступенів на розгляд були представлені якісні дипломні роботи.

Здобувачі показали глибокі знання з маркетингу, креативні ідеї та цікаві презентації своїх проєктів. Цьогоріч теми кваліфікаційних робіт охопили широкий спектр напрямків маркетингової науки: стратегічне планування у маркетингу, поведінка споживачів, конкурентоспроможність підприємств, інтернет-маркетинг, smm-просування брендів, лояльність споживачів на електронному ринку, мерчандайзингові технології, маркетингова комунікаційна політика та комплекс маркетингу підприємств харчової промисловості.

У ході захисту здобувачі презентували маркетингові дослідження відповідно до тематики кваліфікаційних робіт, пропонували маркетингові заходи щодо покращання виробничо-господарської діяльності підприємств харчової промисловості та висвітлювали пріоритетні напрямки розвитку технологій маркетингу на підприємствах.

На онлайн-захисти завітали представниця інженерно-консалтингової компанії ТОВ «Віравікс Україна» Юлія Дубовик і маркетологиня ТОВ «Сахара» Лілія Коношенко. Стейкхолдери зацікавилися нашими випускниками і виступили із пропозиціями подальшої співпраці.

Викладачі впевнені, що такі креативні, активні та талановиті випускники знайдуть своє призначення в житті, гідно будуть працювати та професійно розвивати сферу маркетингу. Вітаємо і бажаємо подальших успіхів! 

Опублікований: 22-02-2021
Читайте також:
На кого має бути схожим рекламний герой: лайфхаки від здобувачів кафедри маркетингу

Студентський гурток кафедри маркетингу «Інтелектуал» продовжив свою роботу, і цього разу дослідження знову стосувались реклами й копірайтингу. Копірайтер і цільова аудиторія: хто вони один для одного? Яка роль відводиться рекламному герою у заочному діалозі копірайтера і споживачів? І на кого має бути схожим цей загадковий герой, щоб рекламне пові...

ЧИТАТИ ДАЛІ

На кого має бути схожим рекламний герой: лайфхаки від здобувачів кафедри маркетингу 03 жовтня 2022

Здорове харчування від дитинства до довголіття – фокус уваги науковців, медиків і виробничників

25 листопада 2022 року в університеті відбулася ІІ міжнародна міжгалузева науково-практична конференція «Здорове харчування від дитинства до довголіття: стан і перспективи», яка зібрала науковців-харчовиків, медиків, економістів, виробників. Відкрив роботу наукового зібрання ректор Олександр Шевченко. Він тепло привітав учасників і гостей заходу т...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Здорове харчування від дитинства до довголіття – фокус уваги науковців, медиків і виробничників 25 листопада 2022

Наші викладачі беруть участь у тренінгах для харчового бізнесу

Аграрний Союз України та ГО «Всеукраїнська асоціація з питань захисту прав споживачів «СПОЖИВЧА ДОВІРА» за підтримки Уряду Нідерландів Kingdom of the Netherlands у рамках програми МАТРА «Зміцнення позицій НГО у регіонах як учасників реформування системи забезпечення безпеки харчової продукції, спрямованого на подолання корупції» та Громадської школ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наші викладачі беруть участь у тренінгах для харчового бізнесу 13 серпня 2020

Участь кафедри економіки праці та менеджменту в онлайн-проєкті від UGEN

Викладачі кафедри економіки праці та менеджменту також взяли участь у проєкті, організованому командою UGEN «Uni-Biz Bridge «Сучасний викладач». Організатори продовжують використання цікавого формату щодо розвитку підходів у співпраці освіти та бізнесу, а також надали можливість попрактикуватись у напрямках: інструменти та методи формування особист...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Участь кафедри економіки праці та менеджменту в онлайн-проєкті від UGEN 18 березня 2024