Протягом минулого тижня відбулися онлайн-засідання Екзаменаційних комісій із захисту кваліфікаційних робіт першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг». Завдяки професійному досвіду наукових керівників і старанням здобувачів освітніх ступенів на розгляд були представлені якісні дипломні роботи.
Здобувачі показали глибокі знання з маркетингу, креативні ідеї та цікаві презентації своїх проєктів. Цьогоріч теми кваліфікаційних робіт охопили широкий спектр напрямків маркетингової науки: стратегічне планування у маркетингу, поведінка споживачів, конкурентоспроможність підприємств, інтернет-маркетинг, smm-просування брендів, лояльність споживачів на електронному ринку, мерчандайзингові технології, маркетингова комунікаційна політика та комплекс маркетингу підприємств харчової промисловості.
У ході захисту здобувачі презентували маркетингові дослідження відповідно до тематики кваліфікаційних робіт, пропонували маркетингові заходи щодо покращання виробничо-господарської діяльності підприємств харчової промисловості та висвітлювали пріоритетні напрямки розвитку технологій маркетингу на підприємствах.
На онлайн-захисти завітали представниця інженерно-консалтингової компанії ТОВ «Віравікс Україна» Юлія Дубовик і маркетологиня ТОВ «Сахара» Лілія Коношенко. Стейкхолдери зацікавилися нашими випускниками і виступили із пропозиціями подальшої співпраці.
Викладачі впевнені, що такі креативні, активні та талановиті випускники знайдуть своє призначення в житті, гідно будуть працювати та професійно розвивати сферу маркетингу. Вітаємо і бажаємо подальших успіхів!