Якщо після подання заяви вступник виявив помилки в електронному кабінеті, то для їх виправлення йому потрібно звернутися до приймальної комісії закладу освіти, куди подана заява, – повідомляє прес-служба Міністерства освіти і науки.
Зокрема, йдеться про неправильно розрахований середній бал, завантаження іншого документа замість скан-копії атестата та інші дані.
Як відомо, створення кабінетів вступників триватиме до 25 липня, а сервіс подання заяв до вишів працюватиме до 26 липня.
Крім того, Міністерство освіти і науки звернулося до приймальних комісій закладів вищої освіти з проханням забезпечити перевірку середнього бала атестата вступників і невідкладно коригувати його показники за умов неправильного його зазначення. Відповідний лист підписаний заступником міністра Юрієм Рашкевичем.
У відомстві зазначають, що саме приймальна комісія має здійснювати перевірку середнього бала документа, акцентуючи увагу на тому, що достовірність внесених даних є принципово важливою для забезпечення справедливого розподілу місць державного замовлення.
«Просимо керівництво приймальних комісій забезпечити перевірку приймальними комісіями середнього бала атестату вступників. Крім того, у разі звернення від приймальних комісій інших закладів вищої освіти просимо невідкладно коригувати показники середнього бала за умов неправильного його зазначення з метою забезпечення конституційного права вступників на рівний доступ до отримання вищої освіти на конкурсних засадах», - підкреслили у Міносвіти.