Однією з важливих особливостей навчання на освітній програмі «Реклама і зв’язки з громадськістю» в нашому університеті є її практична орієнтованість. Тож і викладачі спеціальності повинні володіти усіма практичними уміннями та навичками, необхідними для ведення рекламної діяльності, щоб передати свої знання здобувачам і сформувати професіоналів-рекламістів. Тому викладачі кафедри маркетингу постійно займаються самоосвітою, підвищують рівень професійної кваліфікації, творчо розвиваються.
Так, викладачка кафедри маркетингу Ольга Антонова успішно закінчила практичний курс з мобільної фотографії «ProfoodPhoto» від викладачів школи PROPHOTO, професійних фотографів Олени Попової та Олександри Кулиняк.
На курсі фотографи ділилися знаннями про вибудовування композиції при зйомці харчових продуктів, допомагали розвивати навички фотографування їжі при м’якому й жорсткому світлі, створення цікавих левітацій і паттернів із інгредієнтів страв. Особливо актуальним курс робило те, що для зйомки використовувалися мобільні телефони, а отже, втілити нові знання може кожен.
Ольга Антонова вже кілька років практикує фотографію, тож пройдений курс, за її словами, був дуже корисним для неї, оскільки присвячувався зйомці саме харчових продуктів, яка має свою специфіку й технічні особливості. Під час проходження курсу вона відзняла серію фуд-фотографій для портфоліо та аналізу зі здобувачами. Знання про це будуть корисними і для здобувачів-рекламістів, тож збагатять навчальну дисципліну «Цифрові технології у рекламі та PR», яку вона викладає студентам.
Отже, чекаємо на нові фотошедеври від здобувачів освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю».