Викладачі кафедри маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ постійно покращують рівень своєї професійної підготовки. Нещодавно доцентка Лариса Капінус та асистентка Ольга Лелека пройшли навчання по програмі підвищення кваліфікації «Використання безкоштовних онлайн-ресурсів для організації навчального процесу в дистанційній формі» на базі Сумського державного університету.
Спікери через онлайн-платформу Google Meet ознайомили вслухачів програми з можливостями та механізмами використання Google-сервісів для організації навчального процесу у дистанційній формі, особливостями організації навчальних занять у формі відеоконференції з використанням різних програмних продуктів і пристроїв.
Багато додаткових і цікавих знань отримала Ольга Лелека, прослухавши на платформі Prometheus онлайн-курс із нативної реклами, який був створений Офісом Координатора проєктів ОБСЄ в Україні у рамках проєкту «Підтримка реформування державних та комунальних друкованих ЗМІ». У ході курсу доповідачі розповідали про нативну рекламу, як подати інформацію про бренд максимально органічно та без зайвого привернення уваги. Практики-рекламісти пояснювали, як читач ідентифікує нативний матеріал та як оцінити ефективність нативного контенту. Був презентований матеріал, який показував вплив нативної реклами на інші види бізнесу.
Усі отримані знання викладачки зможуть передати здобувачам освіти кафедри маркетингу під час викладання дисциплін відповідно до освітніх програм за спеціальностями «Маркетинг», «Реклама і зв’язки з громадськістю», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» для забезпечення якості освітніх послуг.