Вийшла друком колективна монографія «Поведінка споживачів у реально-віртуальному середовищі» науковців кафедри маркетингу, професора Олени Сологуб, доцентів Лариси Капінус, Наталії Скригун, Ольги Крайнюченко, Тетяни Белової, Світлани Розумей та аспіранта Катерини Семененко.
Дослідження, подані в монографії, формують розуміння основ теорії поведінки споживачів в інтернет-просторі, розкривають сутність цієї проблематики в маркетинговій діяльності сучасного підприємства, створюючи необхідне підґрунтя задля систематизації наукових здобутків та їх подальшого впровадження в прикладну сферу.
У монографії також викладені теоретико-методичні підходи до вивчення поведінки споживачів у реальному та віртуальному вимірах, запропоновані класифікації моделей споживчої поведінки та їх характеристики. Приділена увага споживчим мотиваціям і стимулам маркетингу в процесі моделювання поведінки споживачів, як у реальному середовищі, так і в мережі Інтернет.
Наукова робота виконана згідно з планами держбюджетної науково-дослідної роботи кафедри маркетингу за темою «Використання маркетингових інструментів для забезпечення конкурентоспроможності підприємств харчової промисловості» (номер державної реєстрації 0116U008078).
Такі наукові дослідження – це результат плідної роботи викладачів Навчально-наукового інституту економіки і управління в царині маркетингової науки, розвиток якої тісно пов’язаний із трендами ринкових відносин. Своїми здобутками науковці НУХТ спонукають студентів до навчання та наукових досліджень, підвищують суспільний статус науки та утверджують її роль в економічному розвитку країни.