Н У Х Т

Вийшла друком колективна монографія науковців кафедри маркетингу

22 лютого 2018

Вийшла друком колективна монографія науковців кафедри маркетингу

Вийшла друком колективна монографія «Поведінка споживачів у реально-віртуальному середовищі» науковців кафедри маркетингу, професора Олени Сологуб, доцентів Лариси Капінус, Наталії Скригун, Ольги Крайнюченко, Тетяни Белової, Світлани Розумей та аспіранта Катерини Семененко.

Дослідження, подані в монографії, формують розуміння основ теорії поведінки споживачів в інтернет-просторі, розкривають сутність цієї проблематики в маркетинговій діяльності сучасного підприємства, створюючи необхідне підґрунтя задля систематизації наукових здобутків та їх подальшого впровадження в прикладну сферу.

У монографії також викладені теоретико-методичні підходи до вивчення поведінки споживачів у реальному та віртуальному вимірах, запропоновані класифікації моделей споживчої поведінки та їх характеристики. Приділена увага споживчим мотиваціям і стимулам маркетингу в процесі моделювання поведінки споживачів, як у реальному середовищі, так і в мережі Інтернет.

Наукова робота виконана згідно з планами держбюджетної науково-дослідної роботи кафедри маркетингу за темою «Використання маркетингових інструментів для забезпечення конкурентоспроможності підприємств харчової промисловості» (номер державної реєстрації 0116U008078).

Такі наукові дослідження – це результат плідної роботи викладачів Навчально-наукового інституту економіки і управління в царині маркетингової науки, розвиток якої тісно пов’язаний із трендами ринкових відносин. Своїми здобутками науковці НУХТ спонукають студентів до навчання та наукових досліджень, підвищують суспільний статус науки та утверджують її роль в економічному розвитку країни.    

Опублікований: 22-02-2018
Читайте також:
Подарунок для інноваційної діяльності

Ви стовідсотково знаєте, що таке квадрокоптери! Але чи знаєте, що крім використання дронів для розваг, вони все частіше використовуються в промисловості? Наразі існує цілий напрямок інноваційних розробок для квадрокоптерів, які вирішують комплекс проблем у різних секторах економіки. Найбільш цікавим із точки зору досліджень є використання безпілотн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Подарунок для інноваційної діяльності 04 лютого 2021

Бренд-девелопмент відомих ТМ: цікаві факти від здобувачів-рекламістів

Науковий гурток кафедри маркетингу «Інтелектуал» залучає все більше молодих учених. Нещодавно здобувачі спеціальності 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») зібралися на актуальному вебінарі «Розвиток брендів в Україні». Організаторкою заходу стала доцентка кафедри маркетингу Ірина Бойко. У вступному слові вик...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Бренд-девелопмент відомих ТМ: цікаві факти від здобувачів-рекламістів 23 листопада 2021

На кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів завершилися захисти кваліфікаційних робіт бакалаврів

На кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів завершилися захисти кваліфікаційних робіт здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» денної форми навчання. Екзаменаційну комісію очолив завідувач кафедри, професор  Володимир Ковбаса. У змісті частини кваліфікаційних робіт було представлено технічне переоснащення діючих підприємств, на я...

ЧИТАТИ ДАЛІ

На кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів завершилися захисти кваліфікаційних робіт бакалаврів 28 червня 2023

Як на кафедрі туристичного та готельного бізнесу гостей зі Щасливського навчально-виховного комплексу зустрічали

У День відкритих дверей НУХТ 6 жовтня 2018 року на кафедру туристичного та готельного бізнесу у гості завітали учні 10-11 класів Опорного навчального закладу Щасливського навчально-виховного комплексу «Ліцей-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок». Дружнє знайомство було насичене цікавою програмою, що розпочалась з оглядової екскурсії ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Як на кафедрі туристичного та готельного бізнесу гостей зі Щасливського навчально-виховного комплексу зустрічали 08 жовтня 2018