25 жовтня доцентка кафедри іноземних мов професійного спрямування, в.о. завідувача кафедри Олена Галинська провела відкрите практичне заняття «Dealing with complaints (Розглядання скарг)» з дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» у групі 1 курсу спеціальності «Готельно-ресторанна справа» (ГС-1-7).
На занятті були присутні викладачі кафедри, в.о. декана факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу Віта Цирульнікова і методистка навчально-методичного відділу університету Алла Оскілко.
Працюючи в ресторані або готелі, фахівець сфери гостинності час від часу стикається з незадоволеними клієнтами, виникають проблемні ситуації, часто конфліктні, які потрібно вирішувати швидко та якісно.
На початку заняття з метою перевірки лексики з попереднього заняття викладачкою була використана інтерактивна онлайн-діяльність під назвою Scatter Sheet (аркуш, на якому рандомно розкидані слова по темі, що вивчалася або буде вивчатися). Завданням викладачки було описати те чи інше слово англійською, а завданням слухачів – його відгадати. Далі здобувачам пропонувалося описувати і відгадували слова самостійно, що розвивало комунікативні навички з англійської.
Після переглянутих коротких відео, обговорювалися проблеми та скарги, які виникли в ресторані і готелі, поведінка персоналу закладів, їхня швидкість і ефективність реагування на скарги.
Після прослуховування аудіо і роботи над вправами, які стосувалися предмету скарг, студенти спробували розіграти подібні короткі діалоги, гарно попрактикувавшись.
Далі відбулося ознайомлення здобувачів із технікою STARS (абревіатура з початкових букв слів Sorry, Thankyou, Act, Recover, Share), розробленою і апробованою іноземним фахівцем із ресторанного маркетингу Пауло Галісто, завданням якої є поетапне ефективне реагування і вирішення скарг у ресторані.
Наступним етапом практичного заняття було опрацювання здобувачами граматичної теми. І насамкінець викладачка запропонувала невелике тестування з теми, що вивчалася на занятті, використавши навчальну платформу Kahoot.
Викладачка продемонструвала вміння організувати та зацікавити студентів, вдало застосувавши відповідні форми роботи, зокрема й ігрову форму.
Присутні на практичному занятті викладачі кафедри відзначили успішне використання інструментів онлайн-навчання, правильний підхід до підбору завдань з теми практичного заняття, залучення викладачкою усіх першокурсників до відповідей, дискусії, мотивацію студентів до отримання і розширення фахових знань.