Кафедра маркетингу продовжує традицію відкритих освітніх заходів, спрямованих на поширення сучасних маркетингових знань і формування професійних компетентностей у здобувачів вищої освіти й усіх зацікавлених осіб.
Протягом осіннього семестру викладачі кафедри прочитали три відкриті лекції з актуальних дисциплін, які відіграють ключову роль у підготовці конкурентоспроможних фахівців маркетингової та бізнес-сфери.
27 жовтня професорка Лариса Капінус розпочала цикл відкритих лекцій для першокурсників-магістрантів освітньо-професійної програми «Маркетинг» (спеціальності D5 «Маркетинг»), провівши змістовне заняття на тему «Планування торговельної зали» в рамках вивчення дисципліни «Мерчандайзинг». Лекторка зосередила увагу на сучасних технологіях організації торговельного простору, поведінкових аспектах покупців і сучасних інструментах підвищення ефективності обсягів продажів. Магістранти отримали практичні кейси щодо планування торговельної зали, візуального мерчандайзингу та прийомів стимулювання імпульсивних покупок.
Продовжила серію відкритих лекцій доцентка Ірина Бойко, провівши 17 листопада лекційне заняття з дисципліни «Бренд-менеджмент у харчовій промисловості» на тему «Управління капіталом бренду» для четвертокурсників бакалаврату освітньо-професійної програми «Маркетинг» (спеціальності 075 «Маркетинг»). Спікерка зосередила увагу на ключових аспектах розвитку та оцінювання капіталу бренду. Під час презентації матеріалу розглядалися фундаментальні питання управління капіталом бренду, включаючи сутність концепції капіталу бренду, методики оцінювання та моделі управління капіталом бренду. Студенти отримали глибокий аналіз теоретичних основ і практичних підходів до формування та збереження вартості бренду у харчовій промисловості.
18 листопада серію відкритих професійних лекцій завершила доцентка Аліна Бергер, провівши відкрите заняття з дисципліни «Основи підприємництва» на тему «Підприємницькі ризики» для першокурсників-бакалаврів освітньо-професійної програми «Підприємництво та торгівля» (спеціальності D7 «Торгівля»). Викладачка обговорила зі здобувачами освіти різні погляди вчених економістів на визначення поняття «підприємницький ризик», його види та методи дослідження підприємницьких ризиків. На завершення були розглянуті основні аспекти визначення стратегії управління підприємницькими ризиками.
Лекції стали майданчиками для активного обговорення, обміну досвідом і формування професійної спільноти здобувачів освіти, які прагнуть розвиватися відповідно до найкращих практик сучасного маркетингу та підприємництва.
Колектив кафедри маркетингу і надалі планує проводити відкриті освітні заходи, спрямовані на підсилення практичної складової навчання, популяризацію сучасних маркетингових знань і підтримку якісної професійної освіти в країні.