Щороку UGEN опитує студентів і нещодавніх випускників щодо їхнього досвіду працевлаштування та враження від пошуку роботи і стажувань.
16 червня на заході «HR Brand Day» агенцією UGEN були презентовані результати опитування «Очікування від роботодавця у 2022 році», а також спікери компаній розповіли, яких значних змін зазнав ринок праці через війну та як у цих умовах втримати й розвивати бренд роботодавця. Дуже актуальна тема, тому до заходу приєдналась велика кількість студентів, викладачів, представників бізнесу. Працівники відділу працевлаштування випускників нашого університету також завітали на «HR Brand Day» від UGEN.
Загалом у дослідженні взяли участь 1003 респондента, з них 25% без досвіду роботи і 22% з досвідом понад 3 роки роботи. Результати опитування 2022 року порівнювали з відповідями 2021 року, динаміка яких значно змінилася.
Респонденти вказували, що після початку повномасштабної війни:
- 60% не змінювали місце проживання та активно шукають роботу;
- 26% втратили роботу;
- 49% вивчають новий матеріал, розвивають необхідні навички для нової роботи;
- 76% хочуть мати змішаний графік роботи.
Важливими факторами для респондентів при виборі компанії для стажування/роботи є рівень заробітної плати; можливість працювати віддалено; вихід компанії з ринку рф.
Також респонденти вказували, що найбільша складність, з якою стикаються при пошуку роботи – відсутність досвіду.
Представники компаній визнали, що дослідження «Найкращий роботодавець» розкриває вподобання кандидатів, які необхідно враховувати для утримання й залучення нових талантів і сприйняття бренду роботодавця.
Дуже важливо, що ринок праці поступово починає відновлюватись, компанії продовжують працювати, адаптуючись до нових реалій, тому сподіваємось на відновлення їх плідного партнерства з університетом.