Н У Х Т

Вчена рада університету зібралася на чергове планове засідання

30 травня 2024

Вчена рада університету зібралася на чергове планове засідання

30 травня 2024 року у залі засідань відбулося планове засідання вченої ради університету.

Традиційно привітавши колег, що відсвяткували дні народження між засіданнями, члени вченої ради приступили до розгляду питань порядку денного.

Про розподіл видатків споживання державного бюджету згідно з формулою фінансування в університеті на 2024 рік доповів ректор, професор Олександр Шевченко. Він роз’яснив, що обсяг фінансування для підготовки закладами вищої освіти державної форми власності здобувачів вищої освіти на умовах державного замовлення складається з обсягу фінансування стабільної діяльності ЗВО, обсягу фінансування, що надається залежно від показників діяльності та резервного фонду. При цьому ключову роль у обчисленні і обсягу фінансування стабільної діяльності, і обсягу фінансування, що надається залежно від показників діяльності, грає контингент здобувачів освіти, які навчаються за державним замовленням, за попередні роки. Тож, ректор закликав усіх членів колективу активніше долучатися до формування контингенту здобувачів освіти, зокрема шляхом посилення профорієнтаційної роботи серед випускників закладів загальної середньої освіти та фахових коледжів і випускників бакалаврату.

Підсумовуючи свій виступ, очільник університету зауважив, що нині важко всім, і нам, як і всій країні непросто, але ми тримаємося, наполегливо працюємо й надалі докладатимемо всіх зусиль для надання нашим здобувачам якісних освітніх послуг.

Наступною розглянули виховну роботу в університеті. З ґрунтовною інформацією щодо настановних і моніторингових заходів, що проводилися протягом цього навчального року, патріотичного, правового, трудового, професійного, екологічного, інтернаціонального, естетичного та культурного виховання і просування корпоративної єдності, заходів з виховання у студентів лідерських та організаторських якостей, професійних навиків, залученості здобувачів освіти до профорієнтаційної роботи, благодійної та волонтерської діяльності виступили помічниця проректорки з науково-педагогічної та виховної роботи, доцентка Оксана Вашека та голова студентської ради університету Єлизавета Козаченко. Їх доповідь доповнила проректорка з науково-педагогічної та виховної роботи, професорка Лариса Арсеньєва.

Стану забезпечення безпеки життєдіяльності університету і відповідних умов праці, навчання та проживання в гуртожитках у літній період була присвячена доповідь проректорів з навчально-виробничої діяльності та розвитку, професора Олександра Бессараба та проректора з соціально-побутових питань Миколи Копери.

Доповідачі розповіли про заходи, передбачені для якісної та своєчасної підготовки аудиторного та лабораторного фонду, корпусу фізичного виховання, службових приміщень структурних підрозділів, навчальних корпусів і гуртожитків студмістечка до нового навчального року та роботи в осінньо-зимовий період в умовах дії воєнного стану. Зокрема, навчальні корпуси, аудиторний фонд, гуртожитки та всі укриття будуть ретельно перевірені на дотримання вимог щодо необхідної кількості евакуаційних виходів, вогнегасників, наявності водопостачання, водовідведення, вентиляції, обігріву, освітлення, інтернету, засобів зв’язку, засобів надання домедичної допомоги, доступності для маломобільних груп населення.

Олександр Бессараб також нагадав про необхідність провести інструктажі зі здобувачами освіти та співробітниками щодо правил поводження з вибухонебезпечними предметами, дотримання безпеки біля водоймищ, на дорогах, пожежної безпеки та особистої безпеки під час повітряних тривог.

Про виконання плану заходів по забезпеченню якості підготовки фахівців і розвитку наукової діяльності у Навчально-науковому інженерно-технічному інституті ім. акад. І.С. Гулого та на факультеті біотехнології та екологічного контролю доповіли їх керівники – директор інституту, доцент Сергій Блаженко та деканка факультету, доцентка Наталія Грегірчак. Були детально проаналізовані контингенти здобувачів освіти, навчальний і виховний процеси, успішність здобувачів, формування у здобувачів освіти hard skills і soft skills, наукова і міжнародна діяльність, матеріально-технічні бази, співпраця зі стейкхолдерами, академічна мобільність здобувачів освіти і викладачів, профорієнтаційна робота тощо.

Наприкінці розглянули поточні питання. Затвердили склад разової спеціалізованої вченої ради для захисту дисертації на здобуття наукового ступеня «доктор філософії». Підтримали клопотання колективу факультету автоматизації і комп’ютерних систем про присвоєння кафедрі автоматизації та комп'ютерних технологій систем управління імені одного з її фундаторів, професора Анатолія Петровича Ладанюка. Надали дозволи на проходження практики здобувачами освіти Навчально-наукового інституту харчових технологій у Німеччині та на навчання за програмою Еразмус+ у Щецинському університеті (Польща) здобувачці освіти факультету біотехнології та екологічного контролю Олександрі Васильєвій. Також затвердили до видання підручники та зміни до правил прийому до університету у 2024 році.

На цьому порядок денний був вичерпаний, і оскільки зауважень чи пропозицій не надійшло, голова ради, ректор Олександр Шевченко закрив засідання, подякувавши присутнім за активну й плідну роботу і побажавши наснаги й успіхів та швидшої перемоги України над агресором.

Опублікований: 30-05-2024
Читайте також:
Студенти-фінансисти долучилися до наукового семінару фахівчині Дослідницького центру Банку Нідерландів

Студенти-фінансисти використали можливості zoom-платформи та взяли участь у зустрічі з Анною Самаріною, організованій Національним банком України. 12 березня 2021 року здобувачі другого та третього курсів спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» за ініціативи доцентки Світлани Бойко відвідали відкритий науковий семінар співробітни...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студенти-фінансисти долучилися до наукового семінару фахівчині Дослідницького центру Банку Нідерландів 15 березня 2021

Стартували захисти дипломних проектів на кафедрі машин і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв

Пройшли чотири роки навчання. Позаду багато складених екзаменів, як навчальних, так і життєвих. Позаду лекції, лабораторні заняття, виробнича практика, наукові конференції. Залишилося лише підтвердити набуті знання перед державною екзаменаційною комісією… У Навчально-науковому інженерно-технічному інституті ім. акад. І.С. Гулого почалися захисти д...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Стартували захисти дипломних проектів на кафедрі машин і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв 11 червня 2018

Із виробництвом популярного напою наочно познайомилися здобувачі, відвідавши міні-пивоварню

Доцент кафедри біотехнології продуктів бродіння і виноробства Роман Мукоїд разом зі здобувачами освіти третього курсу відвідав міні-пивоварню «Andersen», що знаходиться в м. Києві. Студенти мали змогу детальніше ознайомитись із технологічними операціями виробництва пива, починаючи від підготовки сировини до стадії розливу готового продукту, та поб...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Із виробництвом популярного напою наочно познайомилися здобувачі, відвідавши міні-пивоварню 25 листопада 2020

Студенти Сумського коледжу харчової промисловості НУХТ – учасники заходів Міжрегіонального форуму «Сумщина Аграрна»

14 вересня студенти Сумського коледжу харчової промисловості НУХТ під керівництвом викладачів спецдисциплін Ольги Бондаренко та Людмили Черниш взяли участь у Фестивалі вареників, який відбувався в рамках Міжрегіонального форуму «Сумщина Аграрна». Акцентом фестивалю стали українські традиції. Саме з їх дотриманням була представлена презентація усіх...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студенти Сумського коледжу харчової промисловості НУХТ – учасники заходів Міжрегіонального форуму «Сумщина Аграрна» 16 вересня 2019