12 липня в Україні почався прийом заяв на вступ до вишів на бакалавра і молодшого спеціаліста на базі 11 класів. Більшість таких вступників подають заяви в електронному вигляді через особисті кабінети на сайті https://ez.osvitavsim.org.ua/
Щоб подати заяву, вступнику потрібно зайти до свого електронного кабінету (або створити його), перевірити (або заповнити) всю необхідну інформацію та документи, після чого натиснути кнопку «Подача заяв». У формі вибору конкурсних пропозицій необхідно обрати регіон (зверніть увагу, що м. Київ – у кінці переліку), заклад, освітній ступінь, форму навчання та спеціальність.
Визначившись із конкурсними пропозиціями, вступник має позначити галочкою потрібну, вибрати для неї сертифікати ЗНО, джерела фінансування та пріоритетність (для заяв на бюджет). Відтак він зможе подати заяву, попередньо також підтвердивши згоду із загальними параметрами участі у конкурсному відборі.
Звертаємо увагу, що під час подання заяв на бюджет вступники мають особливо уважно поставитися до визначення пріоритетності. Адже після подачі заяви змінити пріоритетність вже не можливо. Водночас, якщо заява з пріоритетом ще не зареєстрована в навчальному закладі, то вступник може її скасувати та подати нову. Але якщо заява зареєстрована, то в разі скасування вступник втрачає пріоритет без можливості його поновлення.
Докладна інструкція щодо реєстрації електронного кабінету та подання заяв, розміщена на сайті МОН. Також вступники можуть переглянути відео-інструкцію.
Дізнатися інформацію про виші, їхні конкурсні пропозиції, а також переглянути рейтингові списки вступників від сьогодні можна на новому сайті, створеному ДП «Інфоресурс».
У МОН повідомляють, що наразі вже зареєстровані понад 123 тисячі електронних кабінетів, через які подано близько 42 тисячі заяв.
У відбіркових комісіях нашого університету в перший день подачі заяв у бакалаврат було людно. Адже вступники на скорочений термін навчання (на основі освітнього рівня «молодший спеціаліст») подають заяви у паперовій формі. Не залишилися без роботи і консультанти по створенню електронних кабінетів та юристи з питань вступу категорій, що мають право на пільги. Фахівці приймальної комісії університету заздалегідь ретельно підготувалися до вирішення можливих питань і проблем, що найчастіше виникають у вступників. Тому, всі вони отримують оперативну кваліфіковану допомогу.
Нагадуємо, що подання заяв на вступ через електронні кабінети триватиме до 18-ї години 26 липня. А до 18-ї години 25 липня буде відкрита можливість для реєстрації електронних кабінетів. Увесь цей час на всіх, у кого виникають будь-які проблеми, чекають наші фахівці. Свої питання вступники також можуть задати, написавши на електронну пошту pk_nuft@ukr.net або за телефонами, що знаходяться тут.
Бажаємо успіху нашим вступникам! Нехай ваш вибір буде зваженим і свідомим, щоб навчання приносило лише користь і задоволення й увінчалося вдалим працевлаштуванням!