За даними технічного адміністратора бази, через яку відбувається реєстрація електронних кабінетів вступників, ДП «Інфоресурс», станом на 9-ту ранку 24 липня 2018 року вступники зареєстрували 158 тис. 795 особистих електронних кабінетів, через які подали 832 тис. 303 електронні заяви. З них для вступу на освітній ступінь «бакалавр» – 700 тис. 817 заяв.
До нашого університету на основі повної загальної середньої освіти для здобуття ОС «бакалавр» на денній формі навчання станом на вечір 23-го липня уже подали заяви близько 6300 вступників. Середній конкурсний бал по університету складає – на денну форму навчання 6,84 осіб на одне бюджетне місце і 26,23 – на заочну.
Нагадуємо, що у вступників залишається ще 2 дні, щоб зареєструвати електронні кабінети – до 18-ї години 25 липня, та 3 дні, щоб подати заяви – до 18-ї години 26 липня. Упродовж цього часу їм необхідно перевірити в електронних кабінетах коректність відображених у них даних.
У той же час, вступники продовжують активно звертатися із запитаннями, що виникають у них у процесі реєстрації е-кабінетів, завантаження у них документів, відслідковування свого статусу тощо. Серед найпоширеніших запитань – після подання електронних заяв вступник виявив, що завантажив у кабінет неправильні файли замість свого фото або скан-копії додатку до атестата. В такому випадку – після подання першої заяви – вступник не може самостійно змінити цю інформацію в кабінеті. Тому йому треба звернутися до приймальної комісії кожного вишу, куди він подав заяви, та надіслати правильні копії документів на вказану закладом адресу.
Ще одне запитання від вступників: у кабінеті був вказаний один середній бал атестата, однак у рейтингу на сайті https://vstup.edbo.gov.ua/ відображається інший середній бал. Це зазвичай пов’язано з тим, що вступник неправильно розрахував свій середній бал атестата. І приймальна комісія вишу, куди він подав першу заяву, виявила цю помилку та перерахувала середній бал. У цьому разі вступнику потрібно ще раз уважно, за правильною методикою обчислити свій середній бал, і якщо він все ж не згодний із перерахунком приймальної комісії, то має напряму звернутися туди.
Трапляється також, що вступник не може знайти потрібну йому конкурсну пропозицію. Причинами цього може бути:
- заклад освіти не створив таку конкурсну пропозицію. Перегляньте інформацію на сайті вишу або зверніться до приймальної комісії для уточнення інформації;
- під час пошуку пропозиції вступник неправильно вказав освітній ступінь. Наприклад, при вступі на базі 11-класів на спеціальності медичного, фармацевтичного та ветеринарного спрямування, потрібно обирати ОС «магістр», а не «бакалавр»;
- на ОКР «молодший спеціаліст» можна подати заяви через електронний кабінет лише на денну форму навчання.
Радимо також вступникам, які подали заяви до вишів через електронні кабінети, не забувати обов’язково відслідковувати статус своїх заяв.