На кафедрі готельно-ресторанної справи у рамках вивчення дисципліни «Конкурентоспроможність та інновації в готельній індустрії» за ініціативи лекторки дисципліни, доцентки Тетяни Нікітіної відбувся гостьовий лекторій «Відкриття нових закладів ресторанного господарства в умовах економічної кризи та воєнного стану».
Гостьовий лектор – бренд-шеф мережі ресторанів G-group, засновник Асоціації шеф-кухарів Півдня України, організатор Кубка України з кулінарії в 2016, 2017, 2018 роках, організатор проєкту «Дні Української Кухні», Бренд-Амбасадор компанії МЕТРО Віктор Тітов, який має досвід професійної діяльності у Греції, Норвегії та Аргентині.
До мережі ресторанів G-group входять Kinza, Al Mezze, Hummus Bar, Eleven dogs, Chin-Chin на Міському ринку їжі, Suluguni cafe, Чотири ресторани Hot Peppers (Одеса, Чорноморськ).
У освітньому онлайн-просторі зібралися здобувачі бакалаврського та магістерського рівнів вищої освіти спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» та викладачі випускової кафедри.
Студенти із захопленням слухали успішного бренд-шефа про те, як відновити та розвивати ресторанний бізнес в умовах війни, відкривати нові заклади, сформувати команду мрії та мотивувати її, делегування повноважень як інструмент ефективного керівника, маркетинг ресторанних послуг, ризик-менеджмент, корпоративну соціальну відповідальність українського бізнесу, волонтерство і допомогу ЗСУ.
Гостьовий спікер порадив слухачам використовувати закон Парето у всіх життєвих сферах, мотивував і надихнув до розвитку особистого та у професії, а зацікавленість здобувачів освіти підтверджувалась неймовірною кількістю запитань.
Колектив кафедри висловлює подяку Віктору Тітову, що знайшов можливість у своєму напруженому графіку поспілкуватись зі студентською молоддю й надихнути її бути лідерами, новаторами, професіоналами, підприємцями, вірити у свої сили, йти за своїми мріями, тримати економічний фронт і бути свідомими громадянами нашої країни.