Шановні вступники!
Радимо перед реєстрацією е-кабінету ознайомитися з покроковими інструкціями як зареєструвати е-кабінет та що робити у разі виникнення помилок. Їх можна знайти на сайті; на YouTube-каналі або у чат-боті @inforesurs_gov_ua_bot
Технічні консультації, зокрема, з питань реєстрації е-кабінетів і подання е-заяв ви можете отримати у ДП «Інфоресурс». Фахівці підприємства надають консультаційну допомогу телефоном або електронною поштою vstup@inforesurs.gov.ua. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ! Очікування відповіді на електронній скриньці може становити до кількох днів, оскільки всі звернення розглядаються почергово.
Актуальні контакти з підтримки електронних кабінетів вступників у 2024 році:
Телефонні лінії (044) 290-18-13; (067) 551-24-74; (093) 342-38-63 або (095) 281-13-54 працюють:
понеділок – четвер 9:00-18:00
п’ятниця 9:00-16:45
субота – неділя 9:00-15:00
НЕ ЗАБУВАЙТЕ, що під час повітряної тривоги в Києві телефонні лінії не працюють.
Крім того, із запитаннями щодо вступу у 2024 році можна звертатися на консультативну телефонну гарячу лінію МОН за номером 0 (800) 50-45-70, у чат-бот Міністерства або на пошту vstup2024@mon.gov.ua.
Отримати консультацію у Міністерстві освіти можна з понеділка до четверга з 9:00 до 17:00 та в п’ятницю з 9:00 до 16:45. У чат-боті проконсультуватися можна з понеділка по четвер з 9:00 до 17:00. У п'ятницю з 9:00 до 16:00.
Експерти надаватимуть допомогу протягом усієї вступної кампанії.
Бажаємо успіху!