Здобувачі освітніх програм «Менеджмент» (бакалаври) та «Менеджмент організацій і адміністрування» (магістранти) відвідали вебінар-зустріч із співзасновником та CEO франшизи «Галя Балувана» Володимиром Матвійчуком. Цей відомий луцький підприємець лише у 2019 році заснував мережу ресторанів і магазинів напівфабрикатів української кухні «Галя Балувана», а нині вона вже нараховує понад 890 точок продажу в майже 30-ти країнах світу.
Спікер зауважив, що для успіху в управлінні бізнесом обов’язковими є внутрішня конкуренція та постійне масштабування. Також він поділився унікальним спостереженням: за кордоном дуже важко залучити нових клієнтів і для цього треба «наочно» демонструвати свою продукцію, в тому числі й шляхом дегустацій та нативної реклами.
Студенти-менеджери уважно поставилися до планів «Галі Балуваної» та використання при цьому стратегії «блакитного океану». Вони з цікавістю прослухали багато цінної практичної інформації щодо особливостей франшизи як бізнесу та дізналися, що потрібно для старту в ньому.