На честь Дня маркетолога студенти 4-го курсу спеціальності «Маркетинг» у рамках вивчення практичної частини маркетингових дисциплін разом із викладачами влаштували свято найкреативнішої та найяскравішої індустрії.
Було створено п’ять команд, які змагалися між собою у три етапи: «Future» (група МА-1-3), «Slay» (група МА-1-3), «Шиншили маніпулятори» (група МА-1-4), «Ринкова Мафія» (група МА-1-4), «Mix-Brain» (група МА-2-3).
Першим етапом був конкурс зі створення «Унікальної Торгової Пропозиції від брендів», де учасники продемонстрували свої вміння креативно мислити. Другий етап полягав у проходженні маркетингового квесту по локаціях університету, де команди повинні були демонструвати всі свої знання з логіки та маркетингу. Заключним етапом цього дійства був івент «Love is… Marketing», який проходив у студентському клубі, де команди-учасники взяли участь у брейн-рингу та змагались між собою на швидкість і розум.
За духом суперництва слідкувало професійне журі, до складу якого входили: керівниця групи з маркетингу компанії «PepsiCo» Вікторія Черкасова, заступник директора по роботі зі студентами Навчально-наукового інституту економіки і управління Олександр Тимченко, завідувачка кафедри маркетингу, професорка Ольга Пєтухова, гарантка бакалаврської освітньої програми «Маркетинг», доцентка Світлана Розумей, гарантка магістерської освітньої програми «Маркетинг», доцентка Ірина Бойко, smm-стратегиня кафедри маркетингу, доцентка Лариса Капінус.
За усіма підрахунками перше місце вибороли команди «Future» (МА-1-3) та «Mix-Brain» (МА-2-3), друге місце – «Шиншили маніпулятори» (МА-1-4) та «Slay» (МА-1-3), третє місце – «Ринкова Мафія» (МА-1-4).
Із професійним святом учасників і гостей привітали в онлайн-форматі випускники – менеджерка з постачання товарів у мережі Fozzy Group Ольга Кушпель та молодша бренд-менеджерка ТМ «Яготинське для дітей» Анастасія Венгаренко, а також стейкхолдери – менеджерка зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Торгівельно-промислове об'єднання «Аріста» Тетяна Лавриненко та співзасновник маркетинг-агенції «Ціль» Дмитро Машталір.
Атмосфера події панувала неймовірна – дух суперництва, музичні паузи, солодкі передбачення від Господині-берегині свята Ірини Ніколаєнко та маркетинговий торт. Усі учасники отримали заряд творчої енергії, чудовий настрій і нові знання.