У нинішніх умовах опанування навчального матеріалу є справжнім викликом для кожного зі здобувачів. Карантин змінив підхід до навчання, довелося пристосовуватися до всього в режимі онлайн та шукати в усьому тільки позитивні сторони. У магістрантів кафедри біотехнології і мікробіології не виникло з цим ніяких проблем, адже на допомогу завжди готові прийти їх викладачі.
Зокрема, лекторка дисципліни «Методи молекулярної біотехнології» Оксана Скроцька проводила для студентів-магістрів онлайн-консультації у Zoom по всіх незрозумілих моментах, пояснювала все, як кажуть, «на пальцях». Крім того, під час всього навчального процесу вони активно спілкуються у Вайбері, де лекторка також підтримує зв’язок і завжди відповідає на всі питання, вирішує організаційні моменти та найголовніше – стимулює здобувачів до навчання.
Дисципліну вивчали, готуючи цікаві завдання. Зокрема, розробляли схеми, які ілюстрували генетичну трансформацію про- та еукаріот, методи фенотипової селекції, гібридизації нуклеїнових кислот in situ, функціональної комплементації, радіоімуноаналізу білків in situ, етапи виділення РНК, еукаріотичної та плазмідної ДНК, методи секвенування ДНК та ампліфікації нуклеїнових кислот. Такий підхід до виконання завдань дав можливість більш детально поринути у світ молекулярної біотехнології, розвинути свою уяву, краще заглибитись у тонкощі теми, що вивчалась та запам’ятати її, а також розвинути навички роботи з комп’ютером. Також опанувати дисципліну допоміг сайт дистанційної освіти, де лекторка дисципліни розмістила увесь необхідний навчальний матеріал у вигляді презентацій, конспекту лекцій і допоміжної літератури в електронному вигляді. А перевіряли отримані знання за допомогою тестів на сайті з кожної вивченої теми та одразу отримували заслужені бали. Так одразу можна оцінити наскільки вдалось опанувати новий матеріал і зробити висновки.
Магістри зізнаються, що не зважаючи на те, що за період карантину мали сильне бажання вивчати всі дисципліни у рідному університеті, вони не здавалися та наполегливо йшли на зустріч знанням.